invlechten

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
xcynthiax

Berichten: 3319
Geregistreerd: 11-09-03
Woonplaats: hoogvliet

invlechten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-04 21:29

wie wilt er mijn paard zondag komen invlechten??? zaterdagavond of zondagmorgen om half 10 ofsow:D

diegene die het altijdf doet kan helaas niet en ik kan het absoluut niet
graag knotjes of roosjes

..Romana Utopia.. mijn meissie 4-ever!!
ik zal je nooit vergeten!!!


HedwigG

Berichten: 1403
Geregistreerd: 05-07-02
Woonplaats: Aalzum, Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 21:38

hmm misschien moet je het leren Tong uitsteken
gewoon hele middag lang oevenen.. ik kon het eerst ook helemaal niet!! lang geoevent en ze kunnen er redelijk in zitten..

*

xcynthiax

Berichten: 3319
Geregistreerd: 11-09-03
Woonplaats: hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-04 21:41

ja, maar het lukt gewoon niet, ze zitten gewoon veel te los en zakken er meteen weer uit....

..Romana Utopia.. mijn meissie 4-ever!!
ik zal je nooit vergeten!!!

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 21:52

Of gewoon niet vlechten Knipoog Ik ga morgen ook gewoon met losse manen op concours Haha!

Hoogvliet is me even te ver, anders was ik wel even langsgekomen zondagochtend *LOL*
Kun je niet nat vlechten en dan gewoon het vlechtje strak doen, dan kan er met oprollen weinig meer misgaan volgens mij Verward Ik ben de eerste keren een uur of twee bezig geweest met mijn pony, nu kan ik het in een klein kwartiertje

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 22:20

gomir schreef:
Of gewoon niet vlechten Knipoog Ik ga morgen ook gewoon met losse manen op concours Haha!

Hoogvliet is me even te ver, anders was ik wel even langsgekomen zondagochtend *LOL*
Kun je niet nat vlechten en dan gewoon het vlechtje strak doen, dan kan er met oprollen weinig meer misgaan volgens mij Verward Ik ben de eerste keren een uur of twee bezig geweest met mijn pony, nu kan ik het in een klein kwartiertje


pffff ik heb me toch lopen zwoegen Bloos haha grapje! maar dat vind ik geen stijl hoor Carina... Boos!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 22:28

Ik ga echt niet vlechten voor die 7 minuten Knipoog (doe ik nooit )
Manen zijn zo ook mooi en dan kan ik nog een pluk pakken onderweg, die krulletjes is ook niets Knipoog

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 22:40

Wie gaat er hier op wedstrijd? Die mag ook vlechten. Het is toch veel makkelijker als je het zelf kan? Verward

Ik kon het vroeger ook absoluut niet. Ik was rustig 2 uur bezig ( Bloos! ) en dan zag het er nog niet uit.
Toen heb ik eens aan iemand gevraagd om het me te leren (al jaren groom bij Peter Geerink) en sindsdien gaat het super!

Na wat jaartjes ervaring vlecht ik nu in 10 minuten en ziet het er naar mijn mening zeker netjes uit.
Dus kom op meid, gewoon even oefenen Knipoog

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 22:44

ik kon het vroeger ook niet,maar ik zelf ga op wedstrijd,dus wil ook zelf vlechten.
in het begin zagen de vlechtjes ook echt niet uit,maar ze worden steeds beter en mooier Lachen

ik zou toch eens zelf gaan leren vlechten Knipoog

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

KarinvdM

Berichten: 16565
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Holsloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 23:47

xcynthiax schreef:
ik kan het absoluut niet

Gewoon doen, oefening baart kunst! Haha!

Kijk niet om naar wat is geweest,
leer te leven met vreugde, zorgen en pijn,
kijk naar morgen, een nieuwe dag waarin je gelukkig kan zijn

magic_lover

Berichten: 15571
Geregistreerd: 27-01-04
Woonplaats: Roden (Dr)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 23:52

ik kon het eerst ook niet op zig is het heel simpel als je het emaal door
heb Haha! *LOL*
ik vlecht nu ook in een kwartiertje ongeveer in het begin was het bij mij ook slordig en helemaal niet strak maar oefening baat kunst he Tong uitsteken Haha!
suc6 nog op de wedstrijd en met invlechten OK dan! *LOL*

RanouK

Berichten: 3571
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 00:10

Veel oefenen hoor! Ik oefende altijd bij mijn zusjes shet Haha! Van dicht bij zijn ze ooeeerrrrrrlelijk! Maar van verre zien ze er wel netjes uit!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 01:20

Of gewoon een Welsh Cob kopen. Schijnheilig Hoef je niet te vlechten.

En dat niet op een manege gaan werken waar je het alle kinderen moet leren. Sta je op iedere wedstrijd nog uren te vlechten. gelukkig hoeft dat niet meer want wij hebben een vlechtprijs. Gaat over vlijt en ijver. Niet wie persee het mooiste heeft.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

soesie

Berichten: 757
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 01:29

idd oefening baart kunst! Ik vind het leuk werk, maar je woont me te ver weg.


haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 08:26

Mijn moeder vlecht meestal, terwijl ik was en poets. Maar ik jkan het wel, na veel oefenen. En vanmiddag ga ik mijn moeder leren met naald en draad te vlechten, geleerd op mijn werk.

Dus even oefenen, dan komt het goed, en als de jury ziet dat je je best gedaan hebt!

patos

Berichten: 4502
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 15:51

Tjee, wat hebben sommige mensen een geluk! Als ik me moeder laat vlechten, zal ik na haar poging toch echt de manen af moeten scheren omdat het geheel niet meer te redden valt. Vroeger had ik wel twee uur nodig om te vlechten, maar nu nog maar een halfuurtje, terwijl ik toch echt een pietje precies ben. Vind trouwens wel dat degene die rijdt, ook zelf moet invlechten.

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 19:24

Mijn moeder is zo slim geweest om het nooit voor mij te oden! Je leert het vanzelf! Goeie strakke plukken vlechten en dan oprollen. De 1e keer deed ik er ook heel lang over en nu heb ik ze er binnen 15 minuten invlechten!

LadyLuna

Berichten: 3681
Geregistreerd: 09-02-04
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 19:26

haike schreef:
Mijn moeder vlecht meestal, terwijl ik was en poets. Maar ik kan het wel, na veel oefenen. En vanmiddag ga ik mijn moeder leren met naald en draad te vlechten, geleerd op mijn werk.

Dus even oefenen, dan komt het goed, en als de jury ziet dat je je best gedaan hebt!


Mijn moeder doet het ook altijd voor mij Bloos
Heb het zelf ook nog nooit echt geprobeerd Schijnheilig

xcynthiax

Berichten: 3319
Geregistreerd: 11-09-03
Woonplaats: hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-04 19:10

nou het is gelukt hoor!!! ik wilde roosjes maken met naald en draad. maar het is uiteindelijk half roos/half knotje geworden...hahaha...het ging best goed. 1,5uur over gedaan Haha! met naald en draad

..Romana Utopia.. mijn meissie 4-ever!!
ik zal je nooit vergeten!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DoretteK en 36 bezoekers