Arabier ?????

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Leonie_M

Berichten: 4488
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Dordrecht

Arabier ?????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-01 12:02

Wie heeft er een arabier en is lid van het AVS ( Arabisch Volbloed Stamboek)????. Doen jullie dan ook mee aan dingen die het AVS organiseert zoals oefendagen enz.

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 12:12

Ik zou gr4aag wat meer info willen hebben over het AVS,
hoeveel kost het per jaar om lid ervan te worden (heb zelf mijn eigen arab)

xxjes Shalane

Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 18:47

Hoi!

Dat ben ik ook van plan (meedoen met oefendagen), maar dat wist je al. Ik spaar de deelnemers nog even Haha! . Als je over een tijdje een Arabier voorbij ziet stuiven, dan is het Avalon. *LOL*

Leonie_M

Berichten: 4488
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-01 21:46

Zijn ik en Youko alleen lid van het avs???
Of willen jullie gewoon niet reageren. Ik wil gewoon even weten. Misschien kunnen we dan een keer meeten met zijn allen op een van de dagen die het avs organiseert.

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 22:54

mijn arabier staat in geschreven bij het AVS. Het lidmaatschap houd in dat je om de tijd een soort van clubblad krijgt. Je kan ook meedoen met wedstrijden via het AVS. ( ook keuringen) Mijn arabier hoort bij de 10 arabieren in heel nederland die nog van de oude bloedlijn afstammen ( zonder doorgefokt en gekruisd) . Hij was dus al aangemeld via de oude eigenaar. Het aanmelden bij het AVS kost echter nog wat moeite en behoorlijk wat geld. Zo uit mijn hoofd kost het inschrijven rond de FL250,- . Dan komt er elk jaar nog zo'n 100,- lidmaatschap bij. Het is niet belangrijk dat je arabier staat ingeschreven bij het AVS, dat haalt natuurlijk niet weg dat het niet leuk is.!

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 23:27

Aha,en moet je dan ook nog betalen voor evt. Arabische dagen enzo?

Leonie_M

Berichten: 4488
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-01 23:31

ligt eraan wat voor dagen. Bij die oefendagen wel. maar dan krijg je ook echt les enz. (ter bevoordering voor arabieren in de sport is erg leuk) Maar dat lees je allemaal in de nieuwsbrieven die je krijgt als je lid bent. Mijn paardje was al lid toen ik hem kocht dus ben ik ook lid geworden.