cacharel @ work met Marieke

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

cacharel @ work met Marieke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-04 16:57

Ja ja daar ben ik weer haha, bij deze ik zal alles terug nemen wat ik heb gezegd, en zal mijn berichtjes iets anders plaatsen Bloos maar goed ik kon het gewoon niet laten om een topic te openenen haha, corne voskens is gisteren langs geweest voor een paar foto's te maken, en dit zijn de 2 leukste Lachen ik ben benieuwd wat jullie commentaar is, maar ja haha ik ben het onderhand gewend haha Knipoog maar goed, je kan gerust commentaar geven eigenlijk, maar ik kan moeilijk gaan zeggen tegen mijn instructrice van dat doe je fout haha want die heeft al veel meer rijervaring dan mij, en rijd ook op een veel hoger niveau, maar ja je mag zowizo wel commentaar geven, alleen kan ik er dan niet zo veel mee, ik vond het ook gewoon leuk om de foto's te laten zien Lachen

het zijn trouwens 2 draffoto's:

deze vind ik ook wel erg mooi, ze heeft hier best veel knieaktie, en ook wel mooi achterbeen gebruik, maar mocht alleen net iets meer zijn. en jammer dat ze zich zelf nu een beetje eng maakt in de hals
Afbeelding

en dit vind ik ook een hele mooie foto.
Afbeelding


Stopcontact
Berichten: 8860
Geregistreerd: 27-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 17:00

Mooie paardje hoor! Loopt errug netjes Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 17:03

mooie foto's maud, plaats die oude van corne er ook maar op.
nu nog een paar waar je zelf opzit.

tot 2 mei doeidoei

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-04 17:08

ok ok Haha!
hier komt ie, Hier was ze nog niet van mij, maar stond ze nog bij haar vorige eigenaar, helaas is deze foto van een mindere kwaliteit, maar ja dan heb je een beetje vergelijk, dit is nu bijna 5 maanden terug...

Afbeelding

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 17:13

Mooi paard, jammer dat het beeld niet wat vriendelijker is.
OP alle 3 de foto's heeft ze haar oren in haar nek en lijkt het niet alsof ze echt veel plezier in het werk heeft.

Ik ben een gelukkeling.

Loesje

Miss_Petit
Berichten: 5447
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 17:13

Aan zijn "oor houding" te zien, vindt hij het óf moeilijk óf niet leuk.

Verder vind ik het een aansprekend diertje.

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-04 17:26

ja ik merkte het ook al op de foto's, maar eigenlijk op bijna al mijn foto's staat ze wel met de oren naar achteren, niet zo naar achteren dat ze gemeen kijkt ofzo, maar om de een of andere reden doet ze dat haha, het is ook heel erg moeilijk om een mooie foto te maken, als ze los staat ofzo, want dan staat ze ook vaak zo, maar ik denk zelf dat het dan zal komen onder het zadel dat ze het moeilijk vind, maar ook dat denk ik eigenlijk nog niet eens want ze doet alles zo makkelijk..... en eigenlijk vind ze het werk wel allemaal leuk.. dus zou eigenlijk niet weten hoe het zal komen Verward ik zal het wel eens in de gaten houden, want zoals ik al zei is het geen gemeen beeld, en onvriendelijk, ze legt haar oren ook zeker niet plat in haar hals ofzo Verward

Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 17:34

Leuke merrie, maar ook ik vind het geen prettig beeld. Kan door de momentopname komen, maar op deze foto's vind ik het er gewoon niet zo fijn uitzien. Wel een leuk voorbeen hoor.

rockey schreef:
en eigenlijk vind ze het werk wel allemaal leuk.. dus zou eigenlijk niet weten hoe het zal komen Verward


Hoe weet je dat ze het werk leuk vind?

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-04 17:38

omdat ze het werk allemaal doet, en snel oppakt, en ze staakt nooit ofzo... tenminste dan denk ik dat ze het werk leuk vind..

Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 17:41

Zou best kunnen, kan ook zijn dat ze gewoon erg braaf is.
Moet je eens aan haar vragen anders Knipoog

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-04 17:43

Lydiia schreef:
Zou best kunnen, kan ook zijn dat ze gewoon erg braaf is.
Moet je eens aan haar vragen anders Knipoog



ja lijkt me een goed plan Tong uitsteken haha, was wel zo makkelijk als paarden konden praten Knipoog

Elke86

Berichten: 2248
Geregistreerd: 05-01-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 17:44

Leuk paardje hoor, daar zit allesinds iets in

Ik vind ze alleen net iets achter de loodlijn lopen (kan natuurlijk ook een verkeerd beeld van mij zijn ze). Dat ze het werk doet zonder te staken wil niet zeggen dat ze het daarom graag doen. Montana staakt ook nooit maar ik merk al gauw aan haar orenhouding dat het ofwel te moeilijk is ofwel ze geen zin heeft. Maar toch zal ze in dat geval blijven verderwerken. Dus daar kan je niet altijd op af gaan.

Montana: L1

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-04 17:48

free schreef:
Leuk paardje hoor, daar zit allesinds iets in

Ik vind ze alleen net iets achter de loodlijn lopen (kan natuurlijk ook een verkeerd beeld van mij zijn ze). Dat ze het werk doet zonder te staken wil niet zeggen dat ze het daarom graag doen. Montana staakt ook nooit maar ik merk al gauw aan haar orenhouding dat het ofwel te moeilijk is ofwel ze geen zin heeft. Maar toch zal ze in dat geval blijven verderwerken. Dus daar kan je niet altijd op af gaan.



ja kan ook goed zijn dat ze het werk misschien niet altijd graag doet, dat ze het dan moeilijk vind, maar die foto's zijn wel gemaakt toen een lichte tour amazone haar reed, dus die pakt haar misschien iets harder aan dan mij, of ja die pakt haar niet echt aan, maar die vraagt er wel wat meer van. maar ja ze is zo vriendelijk als iets, maar het is geen paard dat altijd met haar oren naar voren staat Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 17:52

de mijne doet het gelukkig net andersom, op stal wat zuur maar met rijden altijd die oortjes erop.

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-04 17:57

ja ik noem de mijne echt verre van zuur, ze legd haar oren iets naar achter, maar dan nog is het in het echt niet echt een onvriendelijk beeld vind ik, en op stal is ze hartstikke lief, en wel met haar oren naar voren

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 17:58

de mijne is echt een merrie en nog maar kort uit de opfok, ze is nu al 100x vriendelijker als 3 maanden terug, ze had gewoon nog nooit op stal gestaan

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-04 17:59

ja die van mij is totaal geen merrie, misschien wel om te zien, maar niet in het karakter

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 18:15

vonneke schreef:
de mijne doet het gelukkig net andersom, op stal wat zuur maar met rijden altijd die oortjes erop.
Die paarden heb ik ook! Ach ik vindt het wel een leuk paardje. heb je dit paard via corne voskens gekocht?? Vindt de oren niet zo storen eigenlijk kan ook dat ie zich gewoon aan het concentreren is. Verders draagt ie zo te zien zijn staart vindt ik altijd fijn om te zien.

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 18:21

Ziet er inderdaad erg leuk eruit
Veel succes ermee, en welkom terug op bokt Knipoog

:){

stalleke

Berichten: 5970
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 19:57

Ik vind het er goed uitzien!! leuke fotos, nu weer 1tje van jou *LOL*

fokfanaat

Berichten: 20210
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 22:06

Ik vind het een erg chique ding, maar het lijkt me dat er al erg veel van haar gevraagt wordt, de foto's zien eruit alsof ze onder best veel druk gereden wordt. Misschien moet je een beetje rustiger aan doen, dan heb je er langer plezier van!

De lichte tour amazone bij mij op stal rijdt de 4-jarigen om de dag een half uur en niet doorzitten oid gewoon recht toe recht aan!

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 22:11

wat je bedoeld met dat ze het werk leuk vind snap ik,zeg ik ook altijd over mijn merrie,werkt lekker mee en leert snel.
fijn gevoel is dat he Lachen

vind je paardje ten eerste echt een prachtig paardje Lachen

alleen vind ik haar net ietsjes te diep gereden.
maar ziet er harstikke netjes uit.

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

Annsel

Berichten: 122
Geregistreerd: 12-02-04
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 22:16

Hey, jou ken ik nog vand at vorige topic chacharel @ work (of die daarvoor, weet ik niet), maar ok, das alweer geschiedenis gelukkig Haha! Maar je paardje blijft mooi hoor, en ik dnek dat je bij die instructrice die nu op je paardje zit, nog veel kan leren. In ieder geval succes ermee hoor!

Lalalalaaaaaaaaaa


yvetje

Berichten: 2012
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 22:31

Hej! leuk paard hoor! Wanneer ga je haar starten?
Ik vind wel dat je instructrice haar met weinig halslengte rijd. Die neus zou er best wat meer uitgereden mogen worden, dan kan dit paard nog veel meer laten zien

Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 22:38

Ziet er goed uit hoor Knipoog. Jammer dat het wat onduidelijk is, maar ze kan wel leuk lopen Lachen

Galactica Wadim X Gemini


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot en 54 bezoekers