Babyfoon zinnig bij drachtige merrie?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Babyfoon zinnig bij drachtige merrie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-04 20:57

Ik kan van iemand een hele goede babyfoon lenen, die je over een paar km afstand kan gebruiken (mijn drachtige merrie staat 2 km verderop). Maar heeft dit wel zin? Kan ik er wat mee? Zou je kunnen horen of een merrie bijna moet bevallen?

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!



kwadraatje

Berichten: 4335
Geregistreerd: 01-02-04
Woonplaats: Disneyland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 21:09

ja kan er zeker wel wat mee, is altijd wel handig,
maar of het echt nodig is weet ik niet
meestal gaat het van nature toch wel goed Lachen
of je aan de merrie kan horen dat ze bijna moet bevallen?
euh, dat weet ik niet, heb nog nooit een bevalling mee gemaakt Tong uitsteken Scheve mond

zij die niet van het verleden leren, zijn gedoemd de hele ellende over te doen..

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 21:14

Ik heb op mijn camera ook geluid en heb dat expres uit staan. Je wilt niet weten hoeveel herrie die paarden 's nachts maken.
Snurken, smakken, mesten, plassen, heen en weer lopen...
Ik woon boven de stallen maar hoor de merries in huis snurken Bloos!
Of je tussen die geluiden een merrie kan horen bevallen weet ik niet....

Sabiy

Berichten: 740
Geregistreerd: 05-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 21:23

Lijkt me niet erg zinvol, beter een camera ophangen of een birth alarm omdoen (al geef ik de voorkeur aan een camera).

ps. De opmerking van Kwadraatje "het gaat meestal van nature wel goed" : er zijn veel vaker complicaties dan je denkt, en bij de bevalling zijn is altijd zinvol !

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-04 21:49

Mijn merrie staat bij iemand anders, en ze houden haar ook wel in de gaten hoor. Maar ik kon dit van iemand lenen en ik dacht misschien heb ik er wel wat aan.

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 21:51

Ik weet nog wel toen ik voor een stal werkte en dan rond middernacht terugkwamen van een wedstrijd, dan lagen een paar paarden echt gewoon keihard te snurken..
En ook al wat Marije zegt, ze lopen, smaken en ga zo maar door.. Ik denk dat je straks de hele tijd denkt dat ze ligt te bevallen als ze gewoon ligt te snurken Knipoog. Ik zou er niet de voorkeur aan geven iig..

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-04 21:56

Dan moet ik maar gewoon afwachten en hopen dat de mensen op stal me gauw kunnen bellen als ze zien dat Rachel moet. Een camera is geen optie voor zover weg! Helaas...

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Rhea
Berichten: 3489
Geregistreerd: 10-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 22:24

de ene wel en de andere niet, mijn merrie maakte ontzettend veel kabaal, haar stalgenoot was muisstil

Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 22:38

Summertje schreef:
Dan moet ik maar gewoon afwachten en hopen dat de mensen op stal me gauw kunnen bellen als ze zien dat Rachel moet. Een camera is geen optie voor zover weg! Helaas...

hebben ze daar adsl (en jij ook?) dan sluit je daar een webcam aan en stuur je die rechtstreeks naar jouw computer Knipoog

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-04 22:41

Nee ik heb wel adsl, alleen op stal internet via de telefoonlijn jammergenoeg....

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Cheytjuh, Knolselder, Trendiction, Tyke en 49 bezoekers