kan ik naar een andere stal met mijn pony?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
cindy_oud
Berichten: 17
Geregistreerd: 04-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-01 22:05

hoi,

ik heb dus een pony die ik wil verkopen, maar hij moet dus nu al weg van het andere land, en ik heb dus wel een stal maar mag ik daar wel naartoe?? niet met de trailer toch?? ook niet als je rijdend er naartoe gaat??

ik hoop op een reactie

groetjes
cindy



Jet

Berichten: 11975
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-01 23:01

Hoi Cindy,
Als je pony in een toezichtsgebied staat of naar een toezichtsgebied moet, dan mag dat niet. In een toezichtsgebied mag je niet met een trailer op de weg en mag je ook niet langs de weg met je pony ( niet rijdend en niet aan de hand). Buiten de toegangsgebieden mag je wel langs de weg met je pony ( rijden of aan de hand) en mag je ook met de trailer, maar die moet je dan op een speciale manier ontsmetten, net als de banden, wielkasten en de gas-/rempedalen en het koppelingspedaal van de auto. Ook de hoeven van je pony en jezelf moet je dan ontsmetten. Da's een heel gedoe dus, dus rijdend is dan wel makkelijker. Als je meer wilt weten hoor ik het wel en in elk geval veel plezier met je pony. O ja, als je naar een plaats verhuist waar ook evenhoevigen staan, dan mag je niet meer langs de weg of met de trailer op pad. Als het bedrijf zo is, dat je niet met de evenhoevigen en hun mest enzo in contact kan komen, of dat er geen evenhoevigen staan, dan mag je wel weer naar je pony toe, anders mag je er niet eens bij komen.
Groetjes van Jet.

Paarden zijn net als lucht, zonder kan ik niet leven!
Vanuit de kop van Noord-Holland: Voor info klik op: Paardentaxi Jet

cindy_oud
Berichten: 17
Geregistreerd: 04-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-01 18:34

hoi,

heel erg bedankt voor de reactie, dan weet ik dat dat nu kan.

groetjes
cindy


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: carineken, Esmee_RS, fleurtjeuh, JustMyZtje, kamsel, lenaa_tje, mika11, Muurp, Nickeltje, rosalie_a, Shenavallie, StonedRomy, Xanthippe en 165 bezoekers