obsessie voor vuurwerk...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

obsessie voor vuurwerk...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-01 20:37

mijn broerdje is echt zwaar geobsedeerd....
hij heeft vet veel vuurwerk gekocht,meteen toen de winkels het mochten verkopen erheen gegaan...
nu loopt ie er de hele tijd aan de vrutsen en ernaar te kijken en het zelfs al stiekem af te steken.
mijn ouders en ik zijn er niet zo blij mee, ik vooral niet omdat ik doodsbang ben dat er iets gebeurd...hij steekt gewoon rustig een lucifer aan vlak naast een stuk of 100 rotjes...en hij steekt dus ook gewoon lucifers aan voor nix...dat zag mijn moeder dus en die is me toen toch boos geworden(ook wegens angst)
is er misschien nog een lotgenoot van mij op bokt...??

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 20:43

Ehh ja, mijn buren!
Die koopt ook altijd zo'n eh.. nou heel-veel-klapper, zo'n illegale daar koopt ie er 2 van en bind ie vast aan de lantaarnpaal Haha! Dat doet ie elke jaar, terwijl ie ook weet dat mijn hond daar doodsbang voor is!
Maargoed, die hebben ook altijd zooooveel vuurwerk, en dat steken ze nu ook al af, en dat steken ze ook een week naar nieuwjaarsdag al af (die hebben altijd zoveel, krijgen ze nooit op *LOL*
Of ze doen van die knal dingen in het putje voor de droogmolen buiten, nou das ook un takkeherrie!!
En natuurlijk zijn er ook altijd een paar van die klere jochies die rotjes etc afsteken bij paarden in de buurt (had ik vanmiddag in de les ook, t paardje schrok zich dood!)

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 20:44

Ja ikke vind dat ook doodeng. Heb het ze vroeger alle vier verboden toen ze klein waren en gelukkig doen ze het nu niet nu ze al groot zijn.

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-01 10:09

Ja dat hebben jongetjes wel vaker.
Hier in de buurt lopen sinds gisteren ook allemaal van die groepjes rond die de hele dag door knallen. En dan gooien ze de rotjes nog het liefst richting mensen en dieren Boos!
Ikzelf heb echt een hekel aan vuurwerk, en zou me het liefst een paar dagen in huis opsluiten Haha!
Ik zal vor je duimen dat je broertje met al z'n vingers en ogen het nieuwe jaar ingaat!

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-01 10:56

Ik ben ook niet zo kapot van vuurwerk. Ik heb zelf ook nooit vuurwerk afgestoken. Mijn broer wel. Die kocht heel veel vuurwerk. Hij stak het wel "verantwoord" af hoor. De laatste jaren doet ie er ook niet meer aan.