rare belevenissen in de liefde...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

rare belevenissen in de liefde...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-01 20:33

mijn oom moet het echt altijd hebben zeg!
eerst had hij een vriendin waar ik het wel goed mee kon vinden, ze kwam ook een tijdje logeren bij ons omdat ze iets moest doen in amsterdam(zij woonden in noord-brabant)ze zouden met 'm'n ouders uit eten gaan als bedankje daarvoor. de avond daarvoor, heel laat vertelde ze hem dat ze vreemd was gegaan(met iemand die hij goed kende)dus dat was uit..

daarna had hij een wat oudere vriendin die een beetje te veel fantasie had, ze zei dat ze 30 paarden had en auto's en weet ik veel wat...het werd steeds meer..in het begin alleen een 2e huis, toen de auto's, toen ook nog de paarden...nou, dat bleek dus allemaal bull oliebol te zijn en ze zei dat ze ernstig ziek was, dat was ook gelogen...ze had eigenlijk gewoon geen cent en nog helemaal niet al die dingen die ze zei dat ze had...dus weer uit..

kort daarna belt ineens een oude jeugd liefde hem op. ze was toen ineens weg en hij hoorde van haar nicht dat ze zwanger van hem was omdat de nicht het zo zielig voor hem vond als hij dat niet zou weten...
nu belde zij dus ineens, dat dat kind z'n vader wilde leren kennen, dat jochie kreeg hij aan de lijn, in nu bijna 9 en wilde het liefst dat hij meteen in de trein stapte om hem te zien. gister is hij erheen geweest, dat jochie vond hem helemaal geweldig en drukte zich zowat in hem.. Lovers hij moest er ook de hele tijd bij zijn als dat jochie ging spelen en dat jochie wilde dat hij vandaag weer zou komen..
vandaag hebben ze weer gebeld(die moeder en m'n oom)dus misschien...je weet het maar nooit he...ze zijn allebei single en het ging gister heel goed tussen hun(hij zag er een beetje tegen op, je weet nooit hoe het zal gaan he..)

ik weet eigenlijk niet waarom ik dit op bokt zet...maar ja..

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 20:36

Nou mooi toch dat dat jochie zijn vader nu kent

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 21:20

Maar vooral heel triest dat een moeder haar kind zolang zijn vader 'ontzegt'!

Ik wil niet wantrouwig doen, maar weet je oom zeker dat hij de vader is???????