moddermonsters!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

moddermonsters!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-12-01 18:43

Verhaal: hoe Flair bij het idee kwam om in de modder te rollen

Voordat Flair Jasmijn leerde kennen was ze echt een dame. In de modder rollen???? NEEEEEE dan werd ze vies, ze wilde er al amper doorheen lopen.

Jamijn heeft Flair eens even voorgedaan hoe mooi vies een paard zichzelf kan maken met in de modder rollen en springen.

Flair vond dat ze dat ook wel uit kon proberen, en met een vies gezicht plofde te in de modder neer en ja hoor ze vond het heerlijk en ook om mij daar te zien gillen van neeeeee niet doen. Flair: gna gna mijn baasje mag lekker poetsen.

grrrrrrr Extreme duivel rotpony.

Nu gaat ze altijd als ze in de modderbak komt eerst even heerlijk uitgebreid in de modder rollen en daarna springt ze op om even lekker een wedstrijdje met Jasmijn te houden WIE HET HARDSTE KAN!!!!!

Het komt er dus op neer dat ze het nu leuk vind als haar baasje (IK) weereens haar (grijs door de opgedroogde modder was ooit vos) vacht sta te schrobben met alle borstels die ik heb.



wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 20:10

kijk jou paardje is een mooie dame,maar net als wij wil zij ook wel eens een modderbad hebben lekker alles schoonmaken.hmmm dus ze denkt juist aan haar zelf dat ze een mooie huid blijft houden en niet oud en rimpelig *LOL* *LOL*

Wodan en ik onderweg in de M2

Hanneke84

Berichten: 3144
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 20:59

Ik ken dat gevoel, heb je ze net gedaan laat je ze naar buiten en het eerste wat ze doen, is in de modder rollen. Ik denk altijd maar zo, Ze weten hoe viezer ze zijn, hoe langer je met poetsen bezig bent, dus eigenlijk complimentje dat je goed, kan poetsen!! Haha! hihi

"Be the change you wish to see in the world."
"Happy Barehoof"

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 21:21

Ach ook een teken dat ze gezond zijn *LOL* Wij hebben ook een schimmel en als die in het modderbad gaat rollen dan heeft ze alleen nog een wit koppie en de rest is zwart. Geen gezicht net een spook Haha!

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 23:56

daarom staat ook alleen dat "koppie" op mijn usericon Haha!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-01 18:04

oooh dus Flair is niet de enige viespeuk hier Haha!

oh ja heeft iemand nog een tip hoe je een modderstaart schoon krijgt in de winter (te koud om te wassen) die van Flair is gewoon echt grijs je ziet niks geen voskleur meer.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Rebecca, AndreaB, anjali, ardanwan, fleurtjeuh, Jet, Mews, Natasja22, pearlie, Pellelilly, Rijsa, sasja0705, sterregoud, tjee, Wopkebrok en 131 bezoekers