Vandaag eens ECHT les gehad!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Vandaag eens ECHT les gehad!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-12-01 18:46

Jaja ik heb verleden week zaterdag ruzie gehad met Jan (manege eigenaar, tevens degene die mij les geeft) Omdat de bak slecht was zouden ze naar buiten gaan, daar had ik niet zo'n zin in, dus was in de kantine blijven zitten gezellig met iedereen kletsen.

Komt Jan om 13:05 uur binnen (heb om 13:00 uur les) zo van kom je niet?? We gaan in de kleine bak...toen zei ik dat ik geen zin had in die hobbelles van hem...Oeps toen was ie boos grinnik Bloos

Na de les riep hij mij bij zich en hebben we het uitgepraat. Het resultaat mag er zijn, want vandaag hadden we eens ECHT les!!

Overal kregen we commetaar op waar we wat aan hadden en ja ik kreeg Bassie het laatste kwartier super nageefelijk!! Op mijn houding werd gelet, en we gingen zonder beugels oefenen speciaal ook voor het ruiterbewijs.

Ik moet vaker boos worden hihi *LOL* Cool

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)



kvika

Berichten: 3764
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: stompetoren

hahah

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 19:06

morgen spierpijn!!! Haha!

gaaf he als het allemaal lekker loopt Lachen

tja....

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 22:12

haha dat kan dus toch wel helpen he!!
goed van je hoor dat je dat hebt gezegd want nu; heb je dit heerlijke resultaat!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: angrywolf, Benzz, IASCrawler, Karintich, Kopmeeuw, MairiMacBran, Martje80, Ptl4ever, SemrushBot, sterregoud, Xayah en 92 bezoekers