geslaagde examenstunt ;)

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

geslaagde examenstunt ;)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-04 13:27

nou vandaag was laatse schooldag,en hadden we dus examenstunt,die was echt super geslaagd Cool *LOL*



was gewoon de beste stunt is geweest,is dat drie leraren lekker laxeermiddel in hun koffie hadden Haha! *LOL*
s'morgens om 7 uur werd die koffie gezet (wij waren er natuurlijk al om 6 uur Schijnheilig ) en lekker in de koffie,drie leraren hebben daar goed van gezopen,jullie zullen snappen die die erna ook naar huis zijn gegaan Haha!

verder had iemand leuk een super grote tractor voor de poort gezet,zodat alleen voetgangers naar binnen konden,dus de leraars met al hun auto's konden hem ergens anders gaan zetten Nagelbijten / Gniffelen

verder was het hele schoolplein vol met allemaal kleurde papiersnippers,en echt overal was wc papier.
en een groot zeil met zeepzop erop.

de wc's hadden ze doorzichtig foliepapier omheen gedaan,dus als je dat niet zag en ging plassen liep lekker alles je broek/schoenen in Schijnheilig
en aan de binnenkant van de klink natuurlijk goed wat pindekaas Tong uitsteken waar heel veel ingrepen *LOL*

we hadden in een helf van de school vis verstopt,en in een helf van de school allemaal wierrook,en ja het rook wel lekker Haha!

ook de ramen waren helemaal onder gespoten.

en ze hadden emmers water over leraren gegooit en erna een pak meel erover Haha!
andere werden met slagroom of waterbalonnen gepakt.

erna kregen we te horen dat we na de middag allemaal vrij hadden (ze wilde gewoon van ons af Clown )

maar al met al is het een super geslaagde dag geweest!
ook de leraars maakte nergens problemen van en deden leuk mee Lachen

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*


Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 13:39

Wat een rotstreek van die laxeertroep! Verward (Ik doe nu een stage op een lyceum en voel me dus zwaar aangesproken).

Ben blij dat ik geen koffie drink!:)

Maar goed, jullie examens moeten nog gemaakt worden EN nagekeken door die docenten, aduszzzzzzzz, gnagnagna... Knipoog Fijn dat die docenten het konden waarderen (net doen of je ziek wordt van laxeerkoffie levert vrije dag op uiteraard!).

Z dressuur met mijn prachtige Groninger :)
Auteur van onder meer paardenboek De Groningin en Schoem: http://www.greunenkriek.nl/

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-04 13:41

ik was dat gelukkig niet met dat laxeermiddel,ze weten ook wie het waren,dus hoef ik me geen zorgen om te maken Lachen

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

Hermelijn

Berichten: 6664
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 13:54

Dat soort geintjes hebben er dus voor gezorgd dat kolderdag nu bij ons op school verboden is...

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 14:02

Tuurlijk is het hartstikke leuk op de dag zelf, maar niet mijn manier van een leuke examenstunt

Wij hebben vorig jaar een aantal docenten gevraagd waar ze 's nachts voor wakker gemaakt konden worden. En dit bij een aantal docenten dan ook compleet met video camera uitgevoerd.
De volgende dag zijn de bewuste docenten met limousine thuis opgehaald en is voor de hele school het filmpje afgespeeld. (docenten zijn natuurlijk wel geselecteerd op hoe ze zouden reageren Knipoog).
Verder allerlei dingen, zoals aerobics les, karaoke e.d. waar docenten en leerlingen (vrijwillig) heel actief aan meededen.
Laatst bijgewerkt door Richtje op 16-04-04 14:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 14:03

Hmmmm bij ons werd Kolderdag altijd op een totaal andere, VEEEEEL leukere (voor iedereen!) manier gedaan.

Misschien ben ik inmiddels wel een vervelende ouwe zeur hoor, maar vooral van dat laxeermiddel vind ik echt een smerige streek. Dat getuigt niet van humor, maar van een zieke geest.
Nadrukkelijk GEEN compliment voor jullie van mij.

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 14:15

Bij ons gebeuren dat soort dingen niet, hebben wel examenstunt overigens. Meestal is er zo'n opblaasbare hindernisbaan gehuurd waarop je dan de eerste zoveel uur op door kan brengen (of natuurlijk gewoon thuis kan blijven), staan de examenleerlingen op het dak met waterpistolen en waterballonnen en lopen er een paar leerlingen rond met grote bakken water die je over je heen kan krijgen. Na een jaar weet je het wel en neem je op die dag gewoon de eerste uren vrij.

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 14:20

Ja hoor lachen... Ze hebben jullie 4 jaar lang geziekt nu was het jullie beurt Haha!
Goed van jullie dat het in zo'n staat kon!!!!

Heb ergens wel medelijden met die docenten hoor... Bloos!

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank


Vanillia

Berichten: 7656
Geregistreerd: 22-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 14:21

Onze examenstunt is heel lang verboden geweest. 2 Jaar geleden mocht het weer, alleen die mensen hebben toen de hele eerste verdieping (!!!) onder water gezet, met als gevolg dat over die hele verdieping nieuwe vloeren gelegd moesten worden..

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 14:42

Sonja schreef:
Hmmmm bij ons werd Kolderdag altijd op een totaal andere, VEEEEEL leukere (voor iedereen!) manier gedaan.

Misschien ben ik inmiddels wel een vervelende ouwe zeur hoor, maar vooral van dat laxeermiddel vind ik echt een smerige streek. Dat getuigt niet van humor, maar van een zieke geest.
Nadrukkelijk GEEN compliment voor jullie van mij.


Dan ben ik het inmiddels geloof ik ook Sonja... Scheve mond Ik zie er ook de lol niet van in, dat moet toch echt op tal van leukere manieren kunnen... dat laxeermiddel vind ik echt niet kunnen...

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 14:58

fsoudan schreef:
Ze hebben jullie 4 jaar lang geziekt nu was het jullie beurt Haha!


Kom op zeg, die mensen doen hun werk!!! Wat nou zieken? Deze opmerking slaat nergens op.

Vergeleken met onze kolderdag was dit wel veel spectaculairder..wij hadden een luchtkussen, watergevechten met waterballonnetjes, sumogevechten met leraren (in zo'n sumopak Haha!) en gratis suikerspinnen. Verder liepen alle examenkandidaten verkleed of in een kolderdag t-shirt en werd er opgetreden enz. Maar niet van die ruige grappen als bij jullie... (Hoewel ik sommige te ver vind gaan... Zoals de wc afplakken en laxeermiddel in koffie).

:D

Anouk01

Berichten: 1769
Geregistreerd: 10-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 15:02

Wij hebben vrijdag school bezetting!! Haha! Ooh..kep der best zin in..
Wij hebben smorgens een quiz voor de leraren...En na elk fout antwoord krijg diegene een bank vla over zich heen...


796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 16:12

Als ik op die school werkte zou ik bikkelharde maatregelen nemen tegen degene die spelen met laxeermiddel. Iemand dat soort troep geven zonder dat ze het weten is gewoon gevaarlijk. Wat als 1 van die mensen medicijnen slikte die daar gevaarlijk mee reageerden? Had je nu een leraar op de eerste hulp om z'n maag leeg te laten pompen. Maar oh oh wat was het toch leuk

Typisch geval van pubers die de eventuele gevolgen van hun daden niet kunnen overzien...

Ik vind het idee van Richtje erg leuk trouwens

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 16:33

Sommige dingen vind ik iets te ver gaan, lekker in je schoenen plassen Scheve mond
Wij mogen 14 mei ofzo, ben beniewd, wij mogen geen voedsel gebruiken met de achterliggende gedachte aan de mensen in de derde wereld landen

22 Januari verwachten we ons kleintje

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 16:37

Ik vind die pindakaas en die folie het ergst, maar wel leuk! Wij hebben dat nooit gedaan.

- Offline -

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 16:41

Klinkt als erg gezellig... leuk wel dat ze allemaal zo sportief reageerde opzich..

Allerliefste Kasper en Mick, Ik zal jullie NOOIT vergeten

ingvdh

Berichten: 6359
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 16:48

Bij mijn examenstunt hadden we de hele school in de moulin rouge/bordeel veranderd, compleet met peepshow (muizen in een kooi want die piepen), stripquiz met leraren etc. Erg leuk, maar niet zo dat er mensen gekwetst of beledigd werden en na een uurtje opruimen was alles weer opgeruimd en schoon. Allerbelangrijkste was dat iedereen het een hele leuke dag vond, de examenklas, leraren en andere leerlingen.

Ik vind dat de bovenstaande stunten behoorlijk ver gaan. Ik bedoel je kleren nat en meel erover, sommige kleren kan je dus gelijk weggooien.

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 16:56

Ik begin me zorgen te maken.... Nagelbijten / Gniffelen

... And we like all the fluffy animals.


Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 16:59

yeaaah echt cool Cool Zo ruig hebben wij dat helemaal nooit gedaan Verdrietig

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 17:03

Ik vind het inderdaad een voorwaarde dat leerlingen EN leraren een leuke dag moeten hebben. Ook daar is genoeg voor te verzinnen...

Ayasha
Blogger

Berichten: 57831
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 17:10

een paar mensen moeten de grap er van in zien, alhoewel ik dat toilet ook wel ver vind gaan
ingdvh: je trekt al niet je beste pakkie aan om naar zon dag te gaan met dolgedraaide studenten
arwenlune: je moet tieners nu niet gaan veralgemenen! zij heeft het toch niet gedaan?
marianner: ik ben ze ook beu hoor, of ze nou hun werk doen of niet!
richtje: zij vinden het blijkbaar wel leuk, laat ze genieten, het zal wel niet zooo erg geweest zijn als de docenten niets gezegd hebben!
en
sonja? als jullie het op een andere manier leuker vinden, doe het op jou manier
in elk geval vind ik bepaalde grappen goed gevonden
mijn complimenten *LOL*

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie

rebati

Berichten: 4249
Geregistreerd: 18-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 17:11

Wij hebben maandag examenstunt.
We gaan de lerare verkleden en sminken en dan moeten ze bv optreden (favo artiest na doen, enzenz).
En de andere klassen gaan allerlei dingen ineen bak doen met een doek erover, de leraren moeten dan raden wat het is.
Degene die het meeste goed heeft krijgt een taart...(in het gezicht danwel :-D)
Verder komen er veeel op klompen (vierde klassers).
Ik hou zelf ook wel van een beetje een botte stunt, maar helaas mag dat niet.
We zouden ook nog in de tuinen van school onkruid wille zaaie maar dat gaat niet door.
Ik zit op een agrarische school dus dan konden de eerste klassers volgend jaar flink gaan onkruid wieden.

Brabantse Fries ;)

SweetTinka

Berichten: 2135
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Hoensbroek/Eindhoven (op kamers)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 17:18

MarianneR"]
[quote="fsoudan schreef:
Ze hebben jullie 4 jaar lang geziekt nu was het jullie beurt Haha!


Kom op zeg, die mensen doen hun werk!!! Wat nou zieken? Deze opmerking slaat nergens op.

[/quote]

Haha nou geloof me, die docenten hadden dat wel verdient hahaha Knipoog

En ach, als je de school kent, dan weet je wel dat dit echt nog wel meeviel wat ze deze dag hebben uitgevreten... Haha! Haha! Haha!

Doe leuk of ik zap!
***Tinka je t'aime, ik zal je missen meissie Lovers ***
Ubi amor, ibi fides. (Waar liefde is, daar is vertrouwen) I love Jesus Haha!

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 17:25

Oke, toegegeven, dat van dat laxeermiddel vind ik een beetje ver gaan, maar om de rest moest ik wel lachen. Wat zullen de schoonmakers balen! Lachen

She got home late, she got home late
She drank so hard the bottle ached

Gjilke

Berichten: 4695
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 17:40

Sonja schreef:
Hmmmm bij ons werd Kolderdag altijd op een totaal andere, VEEEEEL leukere (voor iedereen!) manier gedaan.

Misschien ben ik inmiddels wel een vervelende ouwe zeur hoor, maar vooral van dat laxeermiddel vind ik echt een smerige streek. Dat getuigt niet van humor, maar van een zieke geest.
Nadrukkelijk GEEN compliment voor jullie van mij.


OK dan!

Ik vind het om eerlijk te zijn niet echt geweldig. Die leraren zijn er voor jullie hoor!

“Riding a horse is not a gentle hobby, to be picked up and laid down like a game of Solitaire. It is a grand passion.”


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Charaz, ComscoreBot, Dax, Eilish, gillian, Ginny135, hedjuhhh, katinker, Mutti, Rijsa, savieralover, Traiectum en 71 bezoekers