Kortste wandeling ooit...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
feincera

Berichten: 89
Geregistreerd: 11-03-04

Kortste wandeling ooit...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-04 10:47

Gisteren hadden een vriendin en ik afgesproken om te gaan wandelen, zij met mijn ruin en ik met een jonge merrie. Het weer was prachtig, het beloofde een fijne wandeling te worden. Paarden klaargemaakt, en op weg.
We waren amper 300 meter verder, toen mijn ruin, macho als hij is, zo nodig eens aan het achterste van mijn merrie moest gaan snuffelen, waarop zij bliksemsnel antwoordde Resultaat: een serieus diepe wond op mijn arm paardje zijn bovenbeen en natuurlijk mank. We konden ineens terugdraaien en de veearts bellen. Nu staat hij op stal zielig te wezen met een mega dik been. Hij zal voorlopig de merries wel met rust laten.
De merrie heb ik "voor straf" nog even goed doorgewerkt in de piste, maar ze had er blijkbaar enorm veel plezier in, en ze liep super. Tja, dan vergeef je het haar toch al een beetje Haha!

sorayalover

Berichten: 2207
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 11:23

ja de lente kriebels komen oko al weer hea...nu maar hopen dat het snelweer beter gaat met je paardje

Isleen

Berichten: 481
Geregistreerd: 10-04-04
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 15:19

Ik hoop dat vlug beter gaat met je ruin.

Wiesje

Berichten: 2911
Geregistreerd: 09-12-02
Woonplaats: America

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 15:31

Wil niet zeurderig overkomen maarrreee, mij is altijd geleert om afstand te houden (op de fiets/in de auto/op-naast-met je paard).
Maar dat maakt het natuurlijk niet minder vervelend. Jammer, het pleziertje voor je ruin was dus van korte duur!! Haha!

Bollee

Berichten: 475
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 15:32

Wat een beesten zijn het toch ook af en toe, hé...

Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 15:36

gelijk heeft de merry, ik zou ook niet willen dat iedereen zomaar aan mij ging snuffelen hahaha,
wel sneu voor de ruin, maar de leerweg is meestal hard.
hopen dat t snel weer beter gaat.
groetjes michelle