Och heden, arme Melchior!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Och heden, arme Melchior!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-04 20:39

Oh jeetje... ik kreeg te horen dat morgen onze DA komt om Melchior "te helpen".
Dat was een beetje onverwacht, ondanks dat ik wel wist dat ie deze maand zou komen.
Snelsnel nog vrij gekregen, dat kon ook nog zo op de vrijdagochtend.

Ik weet het niet, ik vind het best spannend Scheve mond Mijn kleine kereltje zo helemaal onder narcose.
Natuurlijk heb ik alle vertrouwen in mijn DA, hij doet er zo veel en dat gaat altijd prima. Maar toch... dit is wel mijn knuffeldier!

Ik weet niet wie het straks erger gaat vinden, Melchior of ikzelf. Ik kan prima tegen bloed en ellende, maar ... nou ja... dit is de MIJNE Haha!

Iemand opbeurende castratie praatjes??


Billy

Berichten: 20699
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 20:40


Usti heeft het ook overleefd, ik heb het met eigen ogen gezien Knipoog
Volgens mij heeft het baassie er meer last van als het ruintje Haha!

Goedgekeurd onderschrift :)

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 08:06

Ah gossie, arm ventje.. Ik denk ook dat ik er volgend jaar meer last van ga krijgen dan mijn knollie Haha! Zie er nu al tegenop eigenlijk.. best wel erg maargoed..

Het gaat goedkomen hoor

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 08:11

Ik denk ook dat je het zelf erger vind dan je stoere hengst.
Ik zou er niet aan moeten denken om van Dennis een ruintje te laten maken. Maar daar zal hij minder moeite mee hebben denk ik. Merries kan je ook versieren als je ruin bent Tong uitsteken.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-04 08:12

Hihi, ja ik geloof inderdaad dat ik er een beetje nerveus van ben Haha!
Ik wist toen ik hem kocht dat ie er aan moest geloven. Ik heb onze DA het ook al vaker zien doen en heb alle vertrouwen in de beste man
Maar toch Haha!
Bij Ustinov van Lia deden ze het staande weg. Melchior moet plat Scheve mond
Je hoort dan hier en daar wat horror-verhalen (altijd leuk Haha! ) en ... toen ging in nadenken....
Niet doen Jantina Haha!
Ik ga zo in ieder geval ballen vangen. Eens kijken hoe Melchiors vriendje het vind, die is niet zo mak Knipoog
(vraag me af of we het dier uit de stal krijgen.....

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 08:32

Neem een hollestok en blaas het spuitje in z'n kont Haha! Dat doen ze ook bij dieren in het wild Tong uitsteken

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 08:47

Nee, ik kan je niet opbeuren Haha!
Alleen vertellen dat ik precies weet hoe je je voelt, nu ik dit zo lees bekruipt mij precies weer hetzelfde gevoel wat ik had toen ik Triumph, Sjimmie en de poesjes liet helpen...
Buikpijn, zenuwachtig, bang spijt te krijgen, schuldig omdat je in een gezond beest laat snijden... Brrr, naar vind ik het altijd.
Iig heb ik er achteraf nog nooit spijt van gekregen, dat zal bij jou ook neit het geval zijn dus dat is dan iets om naar 'uit te kijken'.

Aciree

Berichten: 506
Geregistreerd: 10-02-04
Woonplaats: Loenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 09:18

Opbeuren? Lachen Zolang je mijn foto's van Lucasz' castratie niet bekijkt wel Lachen.

Nee ff serieus, het stelt niet zoveel voor. Bij mijn paardje is het nu iets meer dan een week geleden en alles is prima met hem. Geen complicaties, geen problemen. Hij is weer helemaal happy. En ik heb zelfs het idee dat hij al rustiger en relaxder is, hij is zo mogelijk nog liever geworden Lachen

If you stand for nothing, you will fall for anything

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-04 11:42

Nah, het stelde inderdaad niet veel voor. Maar toch Knipoog
Spijt zal ik er nooit van krijgen, als ik een veulen wil, kóóp ik er wel eentje Lachen
En toch was ik nerveus. Kriebels. Niet voor de castratie op zich, dat zijn in wezen maar kleine sneetjes. Maar die narcose Scheve mond

Maar Melchior zou Melchior niet zijn als hij zich niet keurig gedroeg. Netjes stilstaan voor het prikje, vervolgens vrolijk verder hinniken en showen. Nóg een prikje dan Haha!
Nog een halve hinnik, de rest bleef een beetje in zijn keel hangen. Hij kijkt me eens verbaasd aan en *bzzzzzzz* daar ging het koppetje.
Knikkende knietjes, een klein zetje en *floep* daar lag Melchior heerlijk te slapen in het zonnetje.
Het castreren zelf stelde niks voor, ik moest de narcose vloeistof beet houden. Daarna even wachten tot ie weer wakker werd.
Best leuk, zo'n slapende pony, kun je gerust even naar de vlekjes op zijn lip kijken, heel interessant Knipoog Tandjes bekeken, oogjes, oortjes... Lief hoor

Nadat ie wakker werd al vrij snel weer in de benen. Direct hinniken Haha!
Nu staat ie nog even bij te komen, zometeen nog even een klein wandelingetje en vanavond weer. Ik zal ook proberen te koelen, weet alleen nog niet wat ie daar van vindt Haha!


Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 11:55

Aaahhh, nu is ie mannetje-af! Knipoog
Geef 'm maar een knuffel van me, vind ie vast niet erg Knipoog

Is Wilco nu ook geholpen?

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-04 12:13

Wilco nóg niet. Die heeft nog een paar uurtjes de tijd om van zijn mannelijkheid te genieten Haha!
Ik ben benieuwd hoe dat gaat. Melchior gaf zich direct over aan de slaperigheid, maar ik denk dat hij dat niet gaat doen Scheve mond

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 17:05

aaahhhhh weet je wel wat je die arme pony aandoet!!!!
maare Lottel leeft ook nog hoor dus het zal vast wel goedkomen.

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 17:43

Aaaahw... die arme ziel... Haha! Haha!
Gelukkig is alles goed gegaan
Toch is het altijd spannend... had ik ook toen de poesjes onder het mes moesten voor sterilisatie en castratie... Daar is ook alles goed gegaan en heb er geen moment spijt van gehad Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: EefK, Maanon_, Mark0919, Vagabondo en 32 bezoekers