Ik ben aangenomen!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Ik ben aangenomen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-12-01 14:06

Vorige week belde iemand, dat er een baantje was bij een Hypotheek adviseur. Dus ik bellen, kon ik vandaag komen.
1,5 uur zitten kletsen, en in principe ben ik nu aangenomen. Hij moet nog wel overleggen etc, maar dat is peanuts. Per 21 januari ben ik daar dus werkzaam. Ben echt superblij dat ik gewoon aangenomen ben (kan t nauwelijks geloven). Als het me bevalt ga ik daar allerlei cursussen doen etc, en uiteindelijk kan/mag ik dan ook hypotheekadviseur worden.
Dus ik is happy! Haha!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 14:57

hee gaaf zeg lekker werken aan een nieuwe toekomst.

Hebben we dus nog een super reden om het nieuwejaar fijn in te gaan *LOL* .

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 14:58

Goed zeg, gefeliciteerd met je nieuwe baan.
Dan hebben we strakjes dus een hypotheekdeskundige hier? Cool.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-12-01 15:23

Ik begin als assistente (secretaresse en manusje van alles) en uiteindelijk mag ik dan pro rata cursussen volgen.
Hij vond me wel rustig (niet zo overdreven cq aanwezig). Hij had nog een sollicitante gehad, maar ik ben t geworden.. Haha! Het duurt nog wel JAAAAREN voor ik hypotheekadviseur ben hoor (hij heeft het binnen 4 jaar gedaan), maar ik heb hier iig heel erg goeie doorgroei mogelijkheden, en dat is wel wat ik zocht. Ik had het niet tegen hem gezegd, dus helemaal oké... Ben echt superblij, het kan natuurlijk altijd nog niks blijken, maar het is iig heel erg het proberen waard...
Dus reken maar dat we een feestje gaan bouwen. Volgende week donderdag moet ik mijn contract bespreken *bibber*... Ga er in loon ook niet op achteruit geloof ik, en ik hoop dat ik uiteindelijk wel opslag krijg! Lachen

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 17:18

Wat goed! gefeliciteerd hoor met je nieuwe baan!

I love to love!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 17:30

Wow, wat goed van je zeg!!!
Ik heb gister de notaris gebeld, daar was ik afgelopen week op 2e gesprek geweest, dat ik het niet doe. Daar moet ik 38 uur werken (nu 36) en ga zo'n 350 gulden minder verdienen. Ik ben wel blond, maar niet helemaal maf, dus!! Ergens wel heel erg jammer, want het leek me een leuke baan, als adm. miepje bij de notaris (breng ik weer wat leven in de brouwerij) maar voor dat geld wat hij me bood, kan ik beter in de winkel gaan staan (no affence), dan hoef ik nog niet eens zo hard na te denken en verdien ik ook nog eens meer.
Wat een **** zooi, ik had mijn huidige baas zo graag willen vertellen dat hij in de stront kon zakken, nog maar even wachten daarmee.

Toos paardloos

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 20:51

Hey leuk zeg, mooi zo'n baantje met toekomstmogelijkheden *LOL*

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

GEFELICITEERD

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 21:11

leukleuk
dus we kunnen je nu alleen nog bellen als we hypotheek willen en niet voor rubberen kaplaarzen. wat gemeen. das niet fun.
ik heb woensdag een gesprek horen jullie later meer over (pas als ik aangenomen wordt eerder niet heb er nu al zin in Haha! )

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 21:22

heeej lau gaaf joh dat je (zo goed als) aangenomen bent!!!! dus ik kan later mn hypotheek door jou laten adviseren??? ik wacht eerst wel ervaringen van anderen af goed?? Haha!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-12-01 23:40

ik ga eerst mijn eigen hypotheek adviseren, en als ik dan nog leef, dan is t wel ok...
Ik moet nog heel veel leren, en ontzettend veel cursussen doen, maar het is wel super! }>

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-01 00:18

ene kan je er ook bokken ???

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-01 00:22

he, hartstikke leuk joh, gefeliciteerd en succes
maak er wat van
Haha!

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-01 02:35

Cool!!!! Dan weet ik dus bij wie ik moet wezen als ik over ongeveer een jaar of twee mijn kleine huisje wil inruilen voor een mooie woonboerderij. Wat denk je Laudine...? 5 ton??? Haha!

Gefeliciteerd!!!! Party!!

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-01 13:22

over twee jaar kan ik je wel helpen denk ik, tot die tijd ben ik nog keihard aan t leren... Wel leuk...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-01 14:06

imker schreef:
Wow, wat goed van je zeg!!!
Ik heb gister de notaris gebeld, daar was ik afgelopen week op 2e gesprek geweest, dat ik het niet doe. Daar moet ik 38 uur werken (nu 36) en ga zo'n 350 gulden minder verdienen. Ik ben wel blond, maar niet helemaal maf, dus!! Ergens wel heel erg jammer, want het leek me een leuke baan, als adm. miepje bij de notaris (breng ik weer wat leven in de brouwerij) maar voor dat geld wat hij me bood, kan ik beter in de winkel gaan staan (no affence), dan hoef ik nog niet eens zo hard na te denken en verdien ik ook nog eens meer.
Wat een **** zooi, ik had mijn huidige baas zo graag willen vertellen dat hij in de stront kon zakken, nog maar even wachten daarmee.


Haha, ik werk toevallig bij een notaris en het is bepaald geen saai baantje hoor.
Als je ergens anders meer kunt verdienen, kun je dus idd net zo goed voor iets anders kiezen. Tenzij je denkt dat je bij een notaris nuttige ervaring op kunt doen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _kimm, Amanda_T, Amazonbot, colette40, DeEenhoorn, Kaatastrof, KarinW86, roosjenat, SuperSuup, ttranch en 181 bezoekers