Mensen gezocht voor spelletjes meeting met barbeque.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
aprillicious
Berichten: 859
Geregistreerd: 23-08-01

Mensen gezocht voor spelletjes meeting met barbeque.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-01 01:00

Aangezien ik helemaal gek ben van sportieve spelletjes, leek het me leuk om een keer te gaan karten en lasergamen. Aangezien ik vaak genoeg gekart heb ken ik een tent in zwanenburg waar je kan karten en lasergamen en kan blijven eten. Nou heb ik op hun site gekeken en zag ik het volgende arrangement:

KART / LASERGAME / BARBECUE ARRANGEMENT

• Begeleider (ster)
• Briefing karten
• 2 X Heat karten
• Briefing lasergames
• 2 X Lasergame
• Barbecue
• Dessert
• Prijs: 59.30 euro (fl130.80) p.p. (vanaf 10 personen)

Nou is de prijs best een hoog bedrag, maar je moet je er wel bij bedenken dat karten en lasergamen vrij prijzig is en dat het incl. barbeknoeien is. Ik vind de prijs dan nog wel meevallen. Maar er kan ook altijd nog wat anders geregeld worden.

Ik hoor het wel als mensen het leuk lijken en anders houdt het op!

Ps. Zwanenburg ligt vlak bij Amsterdam

Greetz,

Haha!

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 01:32

Hmmm... op zich een heel leuk idee. Ben wel een fan van karten en bbq'en. Lasergamen heb ik nog nooit gedaan, maar lijkt me wel heel cool!! Dus wie weet... als er wat meer animo voor is...? Dan ben ik van de partij!! Party!!

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 01:33

lijkt me onwijs leuk maar veel te duur!

Ankie

Berichten: 30
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 12:32

veel te preisig!!!! kan bij mij goedkoper

ikke

Berichten: 37541
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 23:16

Ik houd meer van stevige modderbaden en dikke V8's van engelse makelij, maar lasergamen is wel leuk. Ook BBQ-en is wel een gewaardeerde bezigheid. Prijs is best O.K. maar kun je daar ook ergens blijven pitten? Ik zie mezelf niet vanuit die omgeving naar huis hobbelen na een stevig feestje *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-01 01:19

Deze bokker kent Zwanenburg heeeeeel erg goed, maar deze gelegenheid nog niet. Waarschijnlijk is het in een van de oude fabrieken??

Als je daar in de buurt wilt blijven slapen, in Zwanenburg en het naburige Halfweg zijn een paar hotels. De hotels zijn simpel, maar daarom misschien wel betaalbaar. In Halfweg zit de Keizerskroon aan de Amsterdamsestraatweg. In Zwanenburg hotel Zwanenburg aan de Olmenlaan: http://www.xs4all.nl/~hrz/ , in de info van dit hotel staat dat Amsterdam op 10 minuten is. Dat klopt wel, wanneer je met 150 km per uur door alle rode stoplichten heen rijdt, ben in no-time in het centum. Amsterdam ligt wel heel dichtbij, maar dat zijn dan de buitenwijken.

Voor vliegtuigspotters is Zwanenburg/Halfweg overigens erg de moeite waard.
Vlakbij Halfweg in het industriegebied Sloterdijk, was vroeger een uitdagend off-road terrein (speciaal voor ikk), het is een tijdje verboden geweest, maar misschien mag het nu weer. Over got stuck in the mud gesproken. En ja, saved by a LaRo met lier.

ikke

Berichten: 37541
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-01 20:12

Heeee, hotel Zwanenburg ken ik, kwartje is weer gevallen *LOL* *LOL* Ik heb daar ik mijn Canon tijd wel eens overnacht als ik cursus had in Hoofddorp. hmmm, misschien kan ik dan ook wel bij kennissen in Haarlem of Velsen blijven slapen, allicht goedkoper en in ieder geval gezelliger *LOL*

Lovely, ervaring met modderbaden lees ik? Niet e vaak doen hoor, is bijna net zo verslavend als Bokt *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-01 21:45

Nou ikke, je krijgt mij alleen nog het offroad terrein op als ik zelf mag rijden, ik heb helaas erg slechte ervaringen als bijrijder, was mijn leven niet zeker.

Haarlem en Velsen zijn wel ver rijden als je een borreltje wil drinken hoor Lachen.

ikke

Berichten: 37541
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-01 21:50

Nou, dat wil ik dan wel eens uitproberen *LOL* *LOL* ik kan een aardig stukje terreinrijden hoor.
Maar, om on-topic te blijven: Krijgen we nog een kluppie bij elkaar, of moet ik wat contacten inschakelen om een dagje terrein te gaan rijden *LOL* *LOL*
Ik kan me natuurlijk laten halen en brengen *LOL*

prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-02 20:30

He Eva,
Leuk idee!!!
Je kan iig op mij rekenen!!!

Hoop dat er nog meer meegaan...

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-02 20:31

Opzich geen slecht id en helemaal niet duur als je kijkt wat het allemaal kost als je het appart moet betalen. Maar het is mij iets te ver weg en toch voor mijn budget op dit moment nog te duur Haha!

Ineke2

Berichten: 33110
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 15:51

Het lijkt mij hardstikke leuk, maar tis toch te duur helaas. Paard kopen, autorijles....is wel weer even genoeg haha...
Maar voor als jullie gaan, veel plezier iig!! Lachen