Bokt te streng?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Bokt te streng?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-04 20:52

Ik zet het even hierneer omdat dit het forum is waar ik het meeste op ben Knipoog Maar wil het ff kwijt..

Ik vind het hier echt te streng de leuke topics worden gesloten. Ook leuke discussies mogen niet
Ik kom hier voor me lol en niet om me aan de regels te houden dat doe ik op school wel... Verzamel topics o.a mogen ook al niet meer Scheve mond terwijl ik die juist leuk vind. In de huiskamer mag dat niet eens


Vb: [JH] Miss/Mr arroganto 2004 Tong uitsteken

Ook een ander topic van mij was gesloten omdat ik een msn gesprek erin had gezet over "bedrijging" en dat kan ook niet wegens privacy, kom op zeg net of het diegene wat boeit dat ik zijn msn gepsprek op internet zet Scheve mond

Nou wil ff jullie mening weten hierover.


Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 20:55

Nee, ik vind bokt echt niet te streng. Ze proberen het hier gewoon leuk en gezellig te houden. Verzameltopics vind ik persoonlijk ook helemaal niets aan. Enne, tis nog steeds een paardenforum. Ik denk dat je dan beter naar een ander forum kunt gaan om zulke topics te mogen starten.

Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-04 20:57

Vonnie84 schreef:
Nee, ik vind bokt echt niet te streng. Ze proberen het hier gewoon leuk en gezellig te houden. Verzameltopics vind ik persoonlijk ook helemaal niets aan. Enne, tis nog steeds een paardenforum. Ik denk dat je dan beter naar een ander forum kunt gaan om zulke topics te mogen starten.

waarom maken ze dan een jeugdhonk? een kippenhok? een huiskamer etc... Verward

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 20:57

Ik ben het wel met je eens (samenhang hehe Tong uitsteken ) Nee serieus ik vind ook dat het wel een beetje te streng is, ik ken andere forums die zijn minder streng en gaat het ook goed dus ik vind het overbodig. en dan kan je wel zeggen,dan ga je maar die andere forums maar t was hier altijd zo leuk

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 20:57

Nee.

Meer hoef ik niet te zeggen, wel?

We zijn ondertussen met zo veel gebruikers dat hier en daar een iets strengere aanpak nodig is om de boel onder controle te houden.
Verder vind ik Bokt over het algemeen helemaal niet streng.

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)


Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 20:58

Ik ben het wel met je eens, maar het is nog niet zo erg dat ik vertrek hoor. Schijnheilig Achja bokt word drukker en dus automoatisch strenger, de goeie ouwe tijd is er niet meer. Knipoog Leg je daar maar bij neer. Haha!

Farjen

Berichten: 7926
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 20:59

Achja om alles in goede wegen te leiden heb je regels nodig..

RolfX
Berichten: 2155
Geregistreerd: 29-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 21:03

Nee, het mag van mij véél strenger. Ik erger me dood aan bepaalde mensen, posts en topics..

Nog 1 keer 1 berichtje plaatst.

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 21:06

Ik ben het zeker wel met je eens Valerie! Zoals dat topic van Miss Arrogant vond ik nog best leuk! En inderdaad waarvoor is er dan een Jeugd Honk van Verward

Live,LOve,'ndLaugh

Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 21:08

Valerie"]
[quote="Vonnie84 schreef:
Nee, ik vind bokt echt niet te streng. Ze proberen het hier gewoon leuk en gezellig te houden. Verzameltopics vind ik persoonlijk ook helemaal niets aan. Enne, tis nog steeds een paardenforum. Ik denk dat je dan beter naar een ander forum kunt gaan om zulke topics te mogen starten.

waarom maken ze dan een jeugdhonk? een kippenhok? een huiskamer etc... Verward
[/quote]

Dat heb ik me eerlijk gezegd wel vaker afgevraagd Haha!

Nee, maar ik begrijp best dat mensen even iets kwijt moeten wat niet over paarden gaat. En tuurlijk moet dat kunnen op zo'n forum. Maar af en toe vind ik het echt te bont worden.

RolfX
Berichten: 2155
Geregistreerd: 29-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 21:08

Margon schreef:
Ik ben het zeker wel met je eens Valerie! Zoals dat topic van Miss Arrogant vond ik nog best leuk! En inderdaad waarvoor is er dan een Jeugd Honk van Verward


Zinvolle topics, mag met een lachende ondertoon, wat geen slowchat is.

Nog 1 keer 1 berichtje plaatst.

Celeste
Berichten: 1777
Geregistreerd: 23-09-03
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 21:09

Ik vond dat topic van die arrogante verkiezing (of hoe het ook heette) echt wel kunnen dat noemen ze dan een verzameltopic!! Nou als er een verkiezing van boktpony is verzameld daar toch ook iedereen z'n foto.. Verward

Ik zie er geen problemen in sommige dingen ben ik het wel mee eens maar vele ook niet

"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 21:11

Ik heb er geen last van eigenlijk...

Saskia008

Berichten: 1735
Geregistreerd: 02-11-03
Woonplaats: zuidlaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 21:12

van de eneh kant ben ik het met je eens, maar je moet ook bedenken dat er ergens een lijn getrokken moet worden, anders kun je zn forum niet leuk/goed houden

De vogeltjes doen het......... de bijtjes doen het...... zullen wij het ook doen?!
nee joh gekkie, wij kunnen toch niet vliegen!! Bloos

RolfX
Berichten: 2155
Geregistreerd: 29-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 21:13

Saskia008 schreef:
van de eneh kant ben ik het met je eens, maar je moet ook bedenken dat er ergens een lijn getrokken moet worden, anders kun je zn forum niet leuk/goed houden


Dat zie je op fora als Fok!. Daar laten ze veel toe, veel meer als hier, nou dat lijkt dus echt nergens meer op.

Nog 1 keer 1 berichtje plaatst.

Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 21:14

Bokt groeit, dus de regels ook.
Logisch, anders zou het een grote bende worden.

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Lieke

Berichten: 11348
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 21:18

Nee, een van de weinige fora die nog vrij goed loopt zonder dat het een zooi is, en bokt is enorm groot, die regels zijn nodig.
Sommige dingen zijn wel jammer zoals die verzameltopics, maar goed je kan niet alles hebben.

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 21:38

Ik vind Bokt niet te streng! En ik vind je "ik kom hier niet om me aan regels te houden" argument een beetje vreemd moet ik zeggen Tong uitsteken


Het 'Miss Arrogant' topic was niet echt iets voor Jeugdhonk, dat was op de Huiskamer beter op z'n plaats geweest, dat andere topic ken ik niet... Maar, ik heb op Bokt geen problemen met de regels, het zijn eerder een aantal mensen waaraan ik me erger


Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 21:40

mzz heel soms, heb ik zoiets van achjoh.. dat is toch niet zo erg ofzoo
maar over het algemeen ben ik super tevreden over bokt
ze doen het heel netjes!!!

:+: Trotse eigenaresse van GUCCI BROWN(v. Bordeaux)16-05-2011
[KS-ITP] Droom ik? M'n 1e EIGEN paard: prachtige hengst GUCCI BROWN!
Besselink's Benti M1 + 8 :D, Springen B+ 15 :D [RIJ-ITP] Geweldige fotoshoot van knap paard en geweldige outfit LOOK!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 21:40

ik vind bokt niet te streng............... bokt heeft duidelijke regels.........

Charaz

Berichten: 24262
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 21:43

Het is zo streng om alles hier een beetje in de hand te houden, en tja eerlijk gezegd kom ik liever hier dan op een forum waar alles maar mag.

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 21:43

Kijk, de regels zijn nu eenmaal zo, no offence, but take it, or leave it.

Jij bent op Bokt,
Bokt is niet bij jou.

En dan is het logisch dat je je aan een paar regels houd, of je het daar nu mee eens bent of niet...

En dan nog iets, die regels zijn er echt niet voor niets. Ik ben er van overtuigd dat er over iedere regel goed is nagedacht door het mod-team en de beheerders.

... And we like all the fluffy animals.


Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 21:55

Ik vind bokt zeker niet te streng. Er moeten naar mijn mening wel regels blijven om het leuk en overzichtelijk te houden voor iedereen. Anders wordt het hier echt een zooi.
Naast bokt ben ik nog moddie op een ander forum ook, lang niet zo groot (klein zelfs) en daar zijn veel minder regels.

Daar kan ik soms hele berichten niet eens lezen omdat ik de (msn)'taal' niet eens begrijp. Daar mogen de mensen wel offtopic en ook oneliners mogen. Waardoor er steeds reacties ontstaan als: haha.
Nadat er zo'n 10x haha is geschreven zou ik haast niet meer weten waar het topic oorspronkelijk over ging. Ook mogen mensen daar offtopic en lopen er vaak hele berichten door elkaar.
Dan verlang ik toch echt naar de regels van bokt!!

Misschien is het niet altijd leuk dat bepaalde onderwerpen niet mogen, maar 9 van de 10x kan ik wel inzien waarom.
Maar misschien is het ook wel weer zo leuk dat we het lang niet altijd met elkaar eens zijn, wat zou het leven dan zijn saai zijn Scheve mond

Dit berichtje is als persoon en niet als moderator Knipoog (voordat mensen denken dat ik het daarom zit 'goed te praten').

Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 22:06

Ik heb eigenlijk geen last van die regels, het is maar wat je er zelf van maakt. Moet eerlijk zeggen dat ik het 'arrogante' topic een beetje overbodig vond, maar ach dat denk ik bij wel meer topics...
Laatst bijgewerkt door Exit13 op 15-04-04 22:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 22:07

Dat is toch maar voor de grap joh Misser, ik vind alles veel serieuzer geworden op bokt..

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot, Carowl en 5 bezoekers