Sheril is er!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Miran

Berichten: 4451
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Sheril is er!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-01 23:53

Vandaag is Sheril (Sonja, dit is eindelijk haar echte naam, volgens de papieren) gekeurd en ze zag er prima uit voor een pony van haar leeftijd. Ondanks de wind wilde hij haar meteen brengen (waar ik met dit weer helemaal niet op gerekend had, ik moest de stal dus nog opstrooien). Eerst even in de bak gewandeld met haar, daarna lekker in stap gezet met een pluk hooi en een handje bix. Later heeft ze ook kennis kunnen maken met Leonardo (van Dick en Sonja), haar buurman, wat ook prima verliep. Nu is ze lekker aan het slapen Dromen en mag ze morgen weer aan het werk. Mijn vriend en ik hebben net lekker de champagne gedronken die ik kreeg op mijn diplomauitreiking (en die ik hiervoor bewaard heb, door mijn diploma kon ik gaan werken en dus een paard betalen).

Even voor degenen die het gemist hebben: Sheril is een 11jarige Haflingermerrie, met een goede afstamming, geboren in Oostenrijk en als jong paard naar Nederland gekomen. Er is voornamelijk mee gefokt, en ze is recreatief gereden. Goede keuringsresultaten, 1ste premies en Brabants kampioen geweest. Is nu niet meer drachtig te krijgen en moest daarom weg. Ze kan leuk lopen, is niet zo groot, en met wat meer bespiering erop kan het heel wat worden.

Eindelijk, echt een heel onwerkelijk gevoel heb ik. Morgen lekker mijn kast inruimen en lekker haar overal aan laten wennen.


xxChicoxx
Berichten: 39
Geregistreerd: 19-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 10:16

Gefeliciteerd hoor! Wanneer ga je hem rijden? Veel plezier samen!
Grtzz

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 14:08

En welkom op stal!!! Ik hoop dat jullie het allebei heel erg naar jullie zin zullen hebben bij ons, maar dat zal vast wel goedkomen!
Toen wij gisteravond naar huis gingen, stond Sheril heel nieuwsgierig naar alles te kijken, maar ze was hartstikke rustig. Ze stond gewoon lekker naar onze paarden te koekeloeren vanuit haar stalletje.
Ben benieuwd wat ze morgen van de binnenbak vindt, hihi *LOL* want die was gisteravond wel errrrreg spannend hoor, met die harde wind!!!

Heel veel geluk gewenst met z'n tweetjes!
Oh ja, enne... Jurjen krijgen we wel op Leonardo volgens mij hoor! Ga maar vast sparen voor een tweede paard erbij voor hem *LOL* *LOL* *LOL*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, janneke584, Vagabondo en 165 bezoekers