Kentaur straks nergens meer te krijgen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Abercrombie

Berichten: 8388
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: *******

Kentaur straks nergens meer te krijgen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-04 20:20

Ik was zojuist bij Freddy's om nieuwe peesbeschermers te halen aangezien Cielito schuurplekjes krijgt van de huidige.
Nou wist ik dat Fred altijd Kentaur peesbeschermers had in de kleur Londen van leer, echt om te kwijlen maar vond ze toen nog erg duur om 'erbij' te kopen.

Afijn, lang verhaal kort, ze waren er dus niet meer en Fred vertelde dat hij geen zaken meer doet met Kentaur omdat ze dus zo slecht in spullen leveren zijn.

Fugers hoorde ik ook al klagen over Kentaur en bied zijn klanten geloof ik ook liever niet een Kentaur meer aan in verband met de slechte levering.

Waar verkopen ze straks nog wel Kentaur producten????
Ik ben er wel erg blij mee namelijk Lachen

Ik heb uiteindelijk zwarte Kentaur peesbeschermers gekocht, ook erg mooi maar had toch ook wel graag die londen kleur willen hebben.. Al worden die wel erg snel vies ook weer dus zwart is beter Lachen


Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 20:28

Bij 'mijn' ruitershop verkopen ze voor zover ik weet (nog) wel Kentaur Ik heb er een leren singel van, die is ook echt geweldig Lachen!

Maar misschien doet alleen jouw ruitershop geen zaken meer met Kentaur, misschien een andere ruitershop in de buurt nog wel?! Lachen


Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 20:29

Ik heb ook leren Kentaur peesbeschermers, nu zo'n driekwart jaar denk ik.
Heb ze van Riel Klumper in Almelo, als ik daar kom zal ik is vragen of hun wel Kentaur blijven leveren!

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 20:30

Vrielink Apeldoorn heeft er iig dekjes van heb ik vanmiddag zien liggen dus ik neem aan dat ze ook wel andere spullen hebben en anders kunnen leveren

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Abercrombie

Berichten: 8388
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: *******

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-04 20:55

Zowel Fugers als Fred heb ik horen klagen over Kentaur en Horseplaza verkoopt het dus niet, ik heb alles van Kentaur zo ongeveer.. Ik vind het jammer als ze het straks dus niet meer verkopen ben er tot nu toe nog altijd erg blij mee geweest..

Sim
Berichten: 31480
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 21:01

Horse Diverse in Eemnes is nog steeds leverancier van kentaur. Verkoopt er alles van, van zadels tot beenbescherming.

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 21:08

horseland in bilthoven verkoop het wel

Abercrombie

Berichten: 8388
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: *******

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-04 21:13

Bilthoven verkoopt het ook??

Aha dan kan ik eventueel nog daar heen als ik iets van Kentaur wil hebben.. Al heb ik eigenlijk alles al van ze geloof ik Knipoog

Maar handig om te weten bedankt Lachen

Antheman

Berichten: 11829
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: bij de plas

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 20:21

Nee, Bilthoven doet geen zaken meer met ze en verwijst dus door naar Freddys.

Jeannette
Berichten: 1045
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 21:38

Dat slecht leveren van spullen klopt idd.Ik ben al vanaf augustus bezig met mijn Kentaur zadel en nu eindelijk vorige week kreeg ik hem toegestuurd.Ze zouden er wat extra's bijdoen ivm het lange oponthoud.
Het was een grote doos met een zadel en that's all.
Ik heb ze maar bedankt voor het toesturen van mijn zadel en de eer aan mezelf gehouden.
Er was iedere keer een ander excuus, problemen bij de grens, verkeerde kamerbreedte, mijn adres stond niet op de doos, toen weer een verkeerd adres, bla bla. Het zadel zit heerlijk hoor, niets dan lof maar verder...... Boos!
Voordat ze het zadel zouden toesturen is er wel het eea gebeurd, maar dat zal ik jullie maar besparen.

manic

Berichten: 6983
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 22:13

Ruitershop Harmelen.

Europe is our playground


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: boemel, idion, ryukapple, SemrushBot, Wopkebrok en 34 bezoekers