Penny achtig

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bollee

Berichten: 475
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Leidschendam

Penny achtig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-04 13:46

Ik ben hier nu wel al een poosje op het forum en ben er ook wel achter wanneer iemand een pennymeisje is...
Waar ik net ineens aan moest denken; wie is er eigenlijk in godsnaam mee gekomen om dat een 'pennymeisje' te noemen??
Zou iedereen die de penny leest zo zijn???
Waarom dan niet een 'ponyclub' type ofzo, dat was eerst ook zo'n paardenblad met strips enzo... Knipoog

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 13:50

#haha was verkeerde toppic Bloos #
Laatst bijgewerkt door beautyfull_mickey op 15-04-04 13:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Bollee

Berichten: 475
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-04 13:51

beautyfull_mickey schreef:
jij hebt lef....

haha nee Knipoog
ik zou het niet weten.


heb ík lef??!! Verward hoezo??

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 13:54

ik denk dat ponyclub en penny beide op veel plaatsen gebruikt worden
op deurne riepen we ook vaak naar elkaar als we weer eens blij bezig waren : ponyclub!!!
en pennymeisjes had je ook op deurne, alleen haakten die al heel gauw af als ze merkten dat het toch net niet ( scheelt niet veel) een leuk ponykamp was Haha!

dus ik denk niet zozeer dat dit van bokt komt, maar ene pennymeisje is IMO een meisje dat de hele dag met cap oploopt, zweepje in de hand, borsteltasje bij
en zo overal gaat vragen of ze pony's mag verzorgen
zo ben ik ook geweest Tong uitsteken ik denk iedereen wel
alleen hier op bokt komen zgn pennymeisjes wel eens met verhalen die ze zelf verzonnen hebben,zichzelf helemaal geweldig vinden , of liegen dat ze een eigen pony hebben enzo
en dat maakt het woord pennymeisje eik een beetje zwart
van oorsprong is het dus gewoon een jong prulletje dat helemaal gek is van paarden ...

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 14:01

Ja maar Penny IS gewoon PENNY *LOL*
En dat is gewoon GEWELDIG, wie wil er nou niet een zwarte wilde hengst hebben die keer op keer beleerd moet worden omdat niemand anders erop kan rijden behalve jij Cool
Wie er mee is gekomen? Pff dat zou ik niet weten, misschien even de zoekfunctie gebruiken en dan kijken wie het eerste over pennymeisjes had. Het is inmiddels gewoon een begrip geworden (wanneer komt het in het woordenboek Clown )
Je hebt lieve pennymeisjes, maar ook vervelende pennymeisjes *LOL* Vaak is iedereen wel een pennymeisje geweest, de 1 wat erger dan de ander Haha! Wat crossmonster dus verteld.... Knipoog

Bollee

Berichten: 475
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-04 14:06

ha ha, ja ik zat op de basisschool in een klas vol pennymeisjes, inclusief mezelf, haha

Ayasha
Blogger

Berichten: 57933
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 15:13

ik vind dat diegene die het begrip PENNY uitgevonden heeft maar een dom geval was
hier op bokt word je om het minste dat je goed vind van jezelf (als je bijvoorbeeld iets gelukt is wat anderen nog niet gelukt is bij een paard) een 'PENNY' genoemt
misschien moeten de bokkers even hun verstand (indien ze dit hebben)
gebruiken, ik kan me zo opwinden om dat begrip!

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 15:36

Penny is gewoon leuk Haha! Haha!
Ik kan er vreselijk om lachen. *LOL*
Dat is toch geweldig....dat je een paard hebt waar alleen jij op kan rijden enzo Haha! Haha!
Degene die dit bedacht heeft krijgt van mij een pluim Haha! Tong uitsteken

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 15:43

whaha ja amethyst !
idd en dan ook zeggen dat ze jou altijd vragen om de wilde paarden van de manege te rijden *LOL*
zekers zijn er ook wel schattige pennymeisjes, degene die niet denken dat ze heel wat zijn !

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 16:06

Penny... ik vind het nu gewoon weer super ! Haha!
Een tijdje is het mn neus uitgekomen omdat het een rage leek te zijn om penny te zijn, nichtjes,broertje's,zusjes vriendinnetjes etc de schuld te geven om zichzelf te redden als een verhaal niet geloofd werd etc
Toen was ik er zat van.
Maar eens op zn tijd een fijne penny die een wilde mustang heeft getemd, een zielughuh pony heeft gered, een pony voor de slacht weg gehaald heeft etc is een fijne ontspanning van de lachspieren!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 16:11

Het was Rieja die op 20-06-2001 de term Pennymeisje voor het eerst lanceerde op Bokt. Lollig genoeg wist iedereen vanaf de eerste minuut wat er mee bedoeld werd *LOL*

Karamell

Berichten: 1299
Geregistreerd: 17-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 16:22

Ja, maar ben het eigenlijk er wel mee eens dat er soms wel heel rap 'pennymeisje' w geroepen,maar ja, dat zal wel onvermijdelijk zijn...
Ik ben absoluut niet tegen pennymeisjes...
Zolang ze maar niet overdrijven, want dan noem ik ze trouwens geen pennymeisjes maar arrogante betwetertjes
(Waarom dat arrogante ervoor?
Wel iedereen gaat wel door een ik-weet-het-beter-fase...'t is pas als ze arrogant zijn dat dat echt irritant w imho)

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 18:47

SANEX schreef:
Penny... ik vind het nu gewoon weer super ! Haha!


ja, ik kan het nog steeds niet over mijn hart verkrijgen om alle penny's weg te doen, net als al die Bianca boekjes Haha!

(ik heb er stiekem laatst bij de V&D weer een paar gekocht, die ik nog niet had, ze waren in de aanbieding:D)

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 19:05

Ik kan hier echt zo om lachen he....
Helemaal ook de reacties van sommigen in dit topic *LOL* Haha!

Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 19:45

Amethyst schreef:
Ik kan hier echt zo om lachen he....
Helemaal ook de reacties van sommigen in dit topic *LOL* Haha!


Vind het ook best mee vallen hoe snel iemand penny wordt genoemd. Ik ben nog nooit penny genoemd (en daar ben ik heeeel verdrietig over).

laukjefreak

Berichten: 1456
Geregistreerd: 07-01-04
Woonplaats: Borculo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 19:46

Scheve mond ik heb eerder nog nooit gehoord van pennymeisjes Lachen tot ik een kennismaking had met de mentor van mijn volgenden school die begon er over ik moest wel lachen Haha! en ik ben het er mee eens dat de meeste mensen zo zijn begonnen haha Bloos ik ook! maar goed owja en *LOL* kimmy ik kan het ook nie laten om die bianca boekjes en de pennys weg te doen zonde want het is altijd leuk om die spectaculaire verhalen trug te lezen OK dan! Haha! Knipoog Rock-on, dudes! Rolleyes

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 19:48

Misser"]
[quote="Amethyst schreef:
Ik kan hier echt zo om lachen he....
Helemaal ook de reacties van sommigen in dit topic *LOL* Haha!


Vind het ook best mee vallen hoe snel iemand penny wordt genoemd. Ik ben nog nooit penny genoemd (en daar ben ik heeeel verdrietig over).
[/quote]
Aaawh... arme jij Ach gut
Moet ik je een PENNY-STEMP-stempel geven + certificaat?

laukjefreak

Berichten: 1456
Geregistreerd: 07-01-04
Woonplaats: Borculo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 19:54

Haha! ja dat vind ik wel amethyst ik vind het ook sneu voor haar duss bij deze misser je bent een penny meisje Clown OK dan! gefeliciteerd

Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 19:58

Party!! Dank jullie wel!!!

* rent naar de dichtstbijzijnde wilde hengst om zonder zadel en hoofdstel te temmen *

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 20:03

Misser schreef:

* rent naar de dichtstbijzijnde wilde hengst om zonder zadel en hoofdstel te temmen *


vergeet hem niet om groentesoep te voeren Knipoog

Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 20:05

kimmy"]
[quote="Misser schreef:

* rent naar de dichtstbijzijnde wilde hengst om zonder zadel en hoofdstel te temmen *


vergeet hem niet om groentesoep te voeren Knipoog
[/quote]

bedankt voor de tip, komen jullie kijken als ik hem volgende week in de Z2 start?

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 20:14

Tuurlijk Misser komen wij kijken Haha!
Pennymeisjes zien is altijd leuk Tong uitsteken

Karamell

Berichten: 1299
Geregistreerd: 17-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 23:33

Amethyst schreef:
Ik kan hier echt zo om lachen he....
Helemaal ook de reacties van sommigen in dit topic *LOL* Haha!


Moet ik me aangesproken voelen? Haha!
Nee, ik ben (helaas?) ook nog nooit een 'penny' genoemd ...Ben ik nou zielig ofzo? Scheve mond Haha!
Ik bedoel gewoon, er zijn inderdaad ponies die mishandeld geweest zijn en wiens vertrouwen terug werd gewonnen...die zich nou eenmaal door bijna niemand laten rijden, tenzij die persoon ook eerst veel moeite doet om hun vertrouwen te winnen...
Maar heb gewoon de indruk dat niemand hier mag zeggen dat ze een 'klein wondertje' verricht hebben met hun lieveling zonder direct de term 'penny' naar hun kop gesmeten te krijgen...
En nee, weer niet uit persoonlijk ervaring, ik laat het 'wonderen' aan anderen over Haha! dus dan heb ik die niet te vertellen...
Tenzij ik natuurlijk écht het pennymeisje (met negatieve connotatie dan) zou willen uithangen Tong uitsteken

Eliane

Berichten: 2409
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 23:40

Sonja schreef:
Het was Rieja die op 20-06-2001 de term Pennymeisje voor het eerst lanceerde op Bokt. Lollig genoeg wist iedereen vanaf de eerste minuut wat er mee bedoeld werd *LOL*

Kennelijk heeft het dan toch wel indruk gemaakt als je de datum nog precies weet Haha! Dat is eigenlijk wel een beetje verdacht Schijnheilig Tong uitsteken

Tja, sommige pennymeisjes zouden opgesloten moeten worden, maar eigenlijk vind ik het geweldig en het is zéker goed voor je lachspieren: bij o.a. de verhalen over groentesoep heb ik compleet onder de tafel gelegen van het lachen Cool

Karamell

Berichten: 1299
Geregistreerd: 17-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 23:45

Eliane schreef:
Kennelijk heeft het dan toch wel indruk gemaakt als je de datum nog precies weet Haha! Dat is eigenlijk wel een beetje verdacht Schijnheilig Tong uitsteken


En ik maar denken dat de zoekfunctie hiervoor tussen zat Schijnheilig