Lightfeet is er!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Lightfeet is er!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-01 18:01

Vanmorgen vroeg naar stal. Eerst de hengst uitgemest zodat die weer op stal kon daarna snel lotmet nog 2 ruinen en de 2 jarige hengst buiten gezet en op naar wageningen.
Daar stond Lightfeet het hengstveulen wat ik zo onwijs leuk vond en dat Frans nu gekocht heeft.

Wauw hij was wel heel erg veranderd met van de zomer op de keuringen.
Hij is echt al aardig groot maar nog steeds errug leuk.
Daar hadden ze geen mogelijkheid tot spenen dus ging hij voor het eerst van mammie af.. naar een boel aai en paai werk stond ie dan toch op de trailer en konden we terug naar Apeldoorn.
Onderweg was hij zo lief je hoorde 'm niet 1 keer en hij stond netjes stil.

Bij stal aangekomen mocht ie even in piggy's stal omdat zijn nieuwe stal nog even uitgemest moest worden.
Hij durfde eerst niet op stal.
Toen hij er later uit mocht durfde ie dat ookal niet meer haha gek paard.
Ik ben nog even met 'm wezen wandelen naar Quinto die vond ie wel schattig en nu staat ie in zijn eentje in de grote veulenstal.Naast hem staan Auke en daarnaast Hink + hun moeders.
Hinke word als alles goed gaat volgende week gespeend en dan Mogen Hinke en lightfeet samen zo'n grote veulenbox delen. gezellie he?

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 18:03

Ooow, cool, alleen die naam... Misselijk Dta gaan we dus ff veranderen, he! Haha! Schijnheilig Net als bij Madelief die eigenlijk Trijtje heet... Misselijk

Ik kom morgen en dan ga ik hem bewonderen, kan hem namelijk niet meer voor de geest halen... heb hem nam,elijk vast gezien op de keuring!
Laatst bijgewerkt door Dorée op 28-12-01 20:01, in het totaal 2 keer bewerkt

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-01 18:05

ik vind de naam wel grappig eigenlijk hij is vernoemd naar een indianen paard uit een boekje waar ie op lijkt ofzo.

Hij blijft ook lightfeet heten krijgt alleen een andere naam zodat hij wat makkelijker roepbaar is. Party!!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 18:12

Ja maar bliefie heet toch ook nog gewoon officieel Trijntje?? Dat is dan toch hetzelfde...?????

Ik vind al dat soort namen Lightfeet, Moonlight (sorry!) heel stom!
Haha en dan te bedenken dat Liza eigenlijk ook Moonlight heet!!! Haha! *LOL* *LOL* *LOL*

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 18:12

Oooh gaaf!!
Ik ga morgen meteen kijken! Cool

Ik vind het ook niet echt een toffe naam, maar jah, daar wen je vanzelf aan..

I love to love!

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 19:03

waarom naam veranderen?
ik vind light feet wel bij hem passen.

enne doree, daar heeft frans toch meer over te zeggen over het veranderen van de naam?

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!


Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 19:11

Oh wat gaaf hij is er!!
Recept van Kim heeft-ie zeker al gehad: rust geven en veel liefde...
En zodra hij wat gewend is helemaal hyperknuffelen Lovers !
Leuk dat hij samen met Hinke mag staan straks. Kun je meteen hem ook opvoeden haha.
Pas maar op Light Feet, je krijgt een strenge juffrouw!
Maar als je lief bent, heb je er geen kind aan... *LOL*

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 19:44

akerna schreef:
enne doree, daar heeft frans toch meer over te zeggen over het veranderen van de naam?


Nee, Renaat. Ik en toen ook Janneke vonden Trijntje echt zum Misselijk -en!!
En Frans vond "Trijntje" zo'n 'liefje' Dus toen zeiden wij noem haar dan Bliefje (net als Madelief, dochter van Frans' dochter Marieke, die Madelief heet) en dat vond hij toen ook wel leuk en sindsdien heet ze zo...

Tuurlijk heeft Frans het laatste woord, maar hem maakt het niet zo heel veel uit! Hij als boer heeft het toch over de merrie of het hengstveulen.

Dus als wij dat vragen, en hij vind het wel okee, dan wordt het veranderd Haha! Haha! Clown Tong uitsteken

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 19:57

als je het vraagt ja. maar niet als je het zo even beslist.

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 20:01

Nee, tuurlijk niet, maar dat doe ik dus ook niet (zie smiley..)
In overleg met Frans zouden we het EVENTUEEL kunnen veranderen....
Zo goed??? Knipoog

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-01 21:32

Trijntje heet nu ook officieel madelief (maar trijntje was ook *barf*) maar net als Jane die blijft gewoon jane heten al weet iedereen wie er bedoeld wordt met jans:)
of alderic/ lancelot Lachen

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 21:44

Ja precies, zo bedoel ik het.... Lachen

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 09:15

leuk, ik ga zometeen gelijk kijken! Lightfeet....nee het past er niet echt bij als je al die andere namen van de paarden bekijkt. Ben benieuwd wat zn bijnaam gaat worden!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Alexios, Blacky94, Christel1, Floko, Hobbyhorse, Ik_is_Ik, jaap_2005, kwinney, martine096, MirjamRobin, Ptl4ever en 124 bezoekers