Beurs terug dankzij bokker die 222km verder woont!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Beurs terug dankzij bokker die 222km verder woont!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-04 21:18

Nou ja het is me weer wat vandaag, zit me nu met een bak noodles me nog steeds verbouwereerd te wezen...

Kom ik een uurtje geleden nietsvermoedend thuis van stal, heerlijk gereden en met Bas gespeeld... denk nog even rustig op internet te kunnen zitten... Niet dus.
Ben nog niet aangemeld of KLOINK ! msn bericht van Tony ( Sundancer op bokt )

"Hey, Alane probeert je te bereiken, iets over je portemonnee ofzo... "

Voordat ik antwoorden kon had ik Silvia ( Alane dus ) al op de msn

"Hey, ben jij je portemonnee kwijt ? "

Ik ( denkend dat ze weer aan het ouwehoeren was zoals we altijd doen ): "Nee, niet dat ik weet"

Zij weer: "Ben je 'm nou kwijt of niet ?"

Ik( al afvragend waar ze in ***naam nu weer een geintje over had bedacht: "nou nee, ik heb 'm vanmorgen nog gebruikt, zit gewoon in mn tas"

Zij: "OV Jaarkaart ? ID Kaart? Foto's ?..."

Toen werd ik raar van binnen, dit was geen geintje, want hoe kon zij dat nou weten.. Dus ik naïef als ik ben toch maar even naar mn tas gewandeld en gekeken. Tot mijn schrik was mn beurs dus echt weg! Terwijl ik 'm die middag nog had gehad, van alles ging door mn hoofd: Oke hij is weg, maar hoe weet zíj dat nou weer ?!

Ik dus terug naar msn en inmiddels hadden we een groepsgesprekje met zn 3en, ik verteld dat ie dus echt weg was en hoe zij dat kon weten.

Toen schoot me meteen te binnen dat ik nog van de keer dat ik naar dr toe ging haar adres en telefoonnummer op een briefje in mn beurs had... dus er moest iemand haar gebeld hebben.

En dat was ook zo dus, iemand van noordned ( onze ovv reisbagger, net zo belabberd als de NS ) had haar gebeld over mijn beurs, wat hij precies gezegd heeft weet ik niet maar Silvia vertelde me dat het nogal een creepy was, hij bleef maar doorzagen over wat mn adres en telefoonnummer was en over de foto's in mn beurs ( heb foto's van o.a mij en mn vriend erin en vriendin, paarden etc )
Ze heeft gelukkig gewoon gezegd dat ze me alleen op internet sprak en mn nummer etc niet wist...

Ze zei tegen mij dat ik maar beter niet zelf kon bellen omdat het zo'n engerd was, maar er was verder niemand thuis behalve ikzelf en ik moest en zou weten waar mn beurs was en of alles er nog inzat ( zat ook geld,pinpas e.d in )
Dus toch maar heen gebeld, silvia had gelijk, wat een creep.
Hij zei dat ze het net over me hadden Scheve mond
De beurs was gevonden in de trein door een passagier die 'm aan de machinist had gegeven, deze had 'm weer aan de creep aan de foon gegeven.
Hij was 2 uur bezig geweest me te bereiken.
Eerst op mijn woonplaats en achternaam in het telefoonboek gezocht, maar niemand met dezelfde achternaam kende mij ( wij hebben een geheim nummer )
Toen de videotheek in Kollum gebeld, daarvan zat een pasje in mn beurs, maar die namen niet op.
Volgende pasje was van Divoza, dus ook Divoza is gebeld maar die waren ook niet bereikbaar.
Schoolpasje bereikte hij ook niets mee want de school was dicht.
En toen vond hij dus het briefje met sil's nummer en heeft die gebeld, die heeft mij gewaarschuwd zodra ik op de comp was en zo was het klokkie weer rond.
Hij wist ook nog hoe zij heette: Ja ene silvia... iets met paarden enzo... engerd

Naar zijn beschrijving te horen zat alles er nog in, en hij begon idd weer over de foto's... bleugh!

Goed, morgen kan ik 'm dus ophalen bij de klantenservice... pff wat ben ik blij!

Silvia, je bent me dr eentje, welke mafkees krijgt nou zn beurs terug via een bokker die 222 kilometer verder weg woont ?! Haha!
Laatst bijgewerkt door SANEX op 14-04-04 21:21, in het totaal 1 keer bewerkt



Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 21:20

Woh... Dat geloof je ook alleen maar als het waar is Haha!

Hij klinkt inderdaad als een creep, maar wat ontzettend goed dat je dat ding terug hebt... als in, ik vraag me af hoeveeel passagiers een portemonnaie inleveren bij de machinist Lachen

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 21:20

Jemig zeg wat een verhaal *LOL*

:evaw:

Alja

Berichten: 25521
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 21:21

dat is toch hardstikke mooi Haha!

ONDERSCHRIFTLOOS

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 21:23

Zo zie je maar waar Bokt allemaal niet goed voor is Knipoog
En inderdaad super dat ie met volledige inhoud afgeleverd is bij de machinist Lachen

Best friends are the ones that can see the hurt in your eyes, when everyone else is fooled by your smile.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 21:25

Zat het geld er ook nog in? Dat is dan erg netjes....

Je suis Charlie.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 21:26

*grinnik* Dan kijk je inderdaad wel even heel erg raar op!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-04 21:30

Ja idd, ik ben superblij dat alles er nog in zit, geld, pinpas e.d... zag mezelf alweer de bank bellen om pas te blokkeren, balen vanwege geript geld e.d...

Valt nog weer mee in ons hoge noorden Knipoog

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 21:31

Pfoeh... ik heb ook nog wel een paar verhalen over een kwijtgeraakte portemonnee en hoe ik die terug heb gekregen, maar jouw verhaal slaat echt alles! *LOL*

Mooi dat je 'm terug hebt, hopelijk staat die creep je morgen niet bij de klantenservice op te wachten! *LOL*

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-04 21:33

Karin schreef:
Mooi dat je 'm terug hebt, hopelijk staat die creep je morgen niet bij de klantenservice op te wachten! *LOL*


Daar ben ik dus ook bang voor, heb gewoon in het algemeen gevraagd waar ik 'm op kon halen, en welke tijden. Heb niet gezegd : OKe dan kom ik morgen om 8 uur... leek me nogal slim, anders kan ik dr Yes op zeggen dat hij er zit

lundi
Berichten: 2383
Geregistreerd: 21-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 21:36

Hahahahha wat geweldig zeg,en al helemaal dat je hem zelf nog niet gemist had!
Waar BOKT al niet goed voor is he!
Geweldig!
Lundi

TinkerSilke
Berichten: 27
Geregistreerd: 14-04-04
Woonplaats: In de buurt van Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 21:37

Wow, dat is nog eens een verhaal!

Bont is beautiful!

SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-04 21:38

Ik mis nooit was, kan mezelf nog eens verliezen en dan heb ik het nog niet door Knipoog

batje

Berichten: 10553
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 21:43

Wat een verhaal..

Vergeet je niet de goede man even een bedankje te sturen? Buiten dat jij hem een creep vond heeft hij wel veel moeite gedaan om je spullen bij je terug te krijgen Lachen

Belle comme une Fleur! En dan komt er een tijd van afscheid nemen..

SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-04 21:47

Vergeet hem en de situatie juist graag zo snel mogelijk! Haha!

Alane

Berichten: 16622
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Munsterland???????

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 21:47

moet je je voorstellen...Ik kom net terug van de ponyclub met dochter en was al aan de late kant....komt manlief me tegemoet met telefoon, ik vraag hem wie is dat, Jeroen haalde de schouders op en schud zijn hoofd.
Ik pak de telefoon aan en noem mijn naam en de man aan de andere kant van de lijn (nee niet dat liedje) begint over dat ik nieuwsgierig ben Verward en toen over Sanex.. dacht in eerste instantie vriend van Sanex om afspraak te maken om spullen op te halen ofzo... (als soort verrassing voor stage) begint die man over ov jaarkaart, id kaart en mooie foto's , begint tegen mij over paarden of ik ook paarden heb enzo (was schuld Jeroen die had gezegd dat hij de trailer zag en ik dus thuis moest zijn) en wederom over mooie foto's... vraagt die man tig keer of ik echt het nummer of adres niet heb van Sanex.... ik vond het echt vreepy en heb Sanex ook gewaarschuwd....
Maar heb dus een telefoonnummer gekregen van die man en Sanex heeft gebeld.
En ze wist niet eens dat ze portmonee kwijt was, en ik zat in het begin te twijfelen of ze een geintje met mij aan het uithalen was....
Dus als een ieder nu mijn naam en telefoonnummer in zijn/haar portmonee bewaard krijg je hem weer ongeschonden terug...
en er was nog iets over wijzen uit het oosten..... Clown

Veel kennis is nog geen wijsheid. Wie zich verbeeldt de wijsheid gevonden te hebben, is een dwaas.
Ruzie begint nooit met de eerste zin. Ruzie begint altijd met het antwoord
Communiceren: Zo dicht mogelijk langs elkaar heen praten

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 22:24

Jeetje zeg,wat een verhaal!! Waar bokt wel niet goed voor is Haha!

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 23:42

Alane, ik zou graag je nummer willen ontvangen Haha!

Sanex, succes morgen... Hoop voor je dat je de meneer in kwestie niet tegenkomt... Fijn dat alles er nog in zit!

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 01:26

Och zo'n creep kan dat toch niet zijn, die een portomonne terug geeft inc geld.

Maar voor jou hopen dat hij er morgen niet staat.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-04 07:31

Tadaa ik heeft 'm weer ! Haha!

Moest formuliertje invullen en klaar was kees.
Alles zit er nog in.. op het briefje met Alane's gegevens staan wel ineens veel meer nummers geschreven, waarschijnlijk van meneer's onderzoek .
o.a van de kroeg waar ik veel kom, zat een muntje van in.Nummer van divoza etc..
Makkelijk, heb ik alle nummers nu zelf ook bijelkaar dankzij zoekmeneertje Haha!

Alle foto's zaten wel doorelkaar, heeft meneer waarschijnlijk goed bekeken.. Scheve mond

BloemBloem

Berichten: 16555
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 07:43

Wat een verhaal........maar door Bokt heb je wel je beurs terug !!!!!
Suc6 morgen, als je je beurs gaat ophalen

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 07:55

ha ha meneers onderzoek. Wel leuk dat hij al die moeite heeft gedaan om je te bereiken.

SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-04 07:56

Flower, het was gister... ik heb 'm inmiddels weer Haha! Uurtje geleden stond ik voor de deur en heb ik 'm terug gekregen Knipoog

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 08:30

Geweldig dat je hem zo terug krijg Lachen. Lang leve Bokt Haha!.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

pearl_tje
Berichten: 3759
Geregistreerd: 29-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 08:49

Jullie zijn echt een stel bij elkaar


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Vagabondo en 9 bezoekers