[tek] uitdaging

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
fenja

Berichten: 3438
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: in het noorden

[tek] uitdaging

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-04 14:06

ik heb een leuke uitdaging voor de tekenaars onder ons wie zou deze merrie zo mooi mogelijk willen tekenen het is een kruising ik weet niet waar tussen ze heet lovely en ik zou wel een tekening van haar willen hebben . Aangezien ik zelf niet een paard mooi kan tekenen en al helemaal niet een gestippelde zoals haar is mijn vraag dus wie zou de uitdaging aan willen gaan en haar tekenen voor mij het liefst gewoon in potlood maar als je denkt dat je ergens anders mee beter kan mag dat ook ik ben er uiteraard wel berijdt toe om er een bedrag voor te betalen alvast bedankt

Afbeelding dit is haarhoofje vanaf de rechterkant

Afbeelding als ze graast

Afbeelding

hier een foto van haar helemaal

ik heb het liefst een tekening van haar hoofdje (soort portrettekening) als je niet genoeg foto's hebt dan trek je maar aan een belletje

Tamara

Berichten: 10443
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 15:46

Ik wil het wel eens gaan proberen, lijkt me wel een uitdaging! Of het lukt is natuurlijk een 2e, maar dan heb ik weer ff kunnen oefenen. Ik laat wel weten als ik klaar ben, duurt maybe nog ff omdat ik nu ff druk bezig ben met profielwerkstuk en mondeling...

fenja

Berichten: 3438
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: in het noorden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-04 17:59

is goed hoor het nog wel van je

azriM

Berichten: 656
Geregistreerd: 16-01-04
Woonplaats: Sambeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 21:59

Ik ga er een voor je proberen te maken, over een week, in de meivakantie. Het zal dan een portrettekening met potlood worden. Ik vind het een leuke uitdaging!

Volkoren
Berichten: 5143
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 22:06

Zal wel aan mij liggen, maar k zie allemaal kruisjes. Scheve mond

ben k wel zo klaar met tekenen, lijkt nog ook Tong uitsteken Haha!

Okey, k zag kruisjes nu ziek k leuke fotos (ben stipjes en vlekjes verslaafd Bloos )

Heb j geen fotos zonder halster, vind k altijd zo zonde Lachen

Als er geen tek uitkomt, wil k t wel proberen, maar er zijn nog wachtende voor je Haha!

fenja

Berichten: 3438
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: in het noorden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-04 08:17

is goed maak maar wat

fenja

Berichten: 3438
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: in het noorden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-04 16:35

en zijn er al vorderingen onder de tekenaars

fenja

Berichten: 3438
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: in het noorden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-04 19:19

helemaal niets

Miss_Blimm
Berichten: 4429
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 19:50

zie kruisjes :S

Volkoren
Berichten: 5143
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 19:52

De meeste tekenaars onder ons vragen tegenwoordig geld voor n tekening, dus zullen die de tekeningen waarvoor betaald wordt eerst maken, of alleen de betaalde tekeningen nog maken Lachen

fenja

Berichten: 3438
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: in het noorden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-04 18:26

ja maar ik wil er best wel een bedrag voor betalen hoor als ik hem maar niet hoef te kopen

Volkoren
Berichten: 5143
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 20:14

fenja schreef:
ja maar ik wil er best wel een bedrag voor betalen hoor als ik hem maar niet hoef te kopen



Dat s t m nou juist, gaat wel om t kopen... Ik ga geen tekeningen meer gratis maken Genoeg mensen die er wel voor willen betalen... Maar goed miss zijn er nog mensen die t wel gratis doen, maar of je dan ook echt een goede tekening krijgt is n 2e

IcePrincess

Berichten: 7742
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 20:46

degene die er geen vergoeding vragen zijn idd de mensen waarvan het resultaat niet echt mooi zal zijn Tong uitsteken .
Maar er zijn zat mensen op bokt die wel een mooi en lijkend resultaat kunnen leveren, alleen kost dat dan ook wat. Er gaat veel tijd in een tekening zitten, zeker als het om een wat moeilijker paard gaat (kan de foto's niet zien en daar dus ook niet over oordelen) en bovendien is het matriaal ook niet goedkoop.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 21:18

IcePrincess schreef:
degene die er geen vergoeding vragen zijn idd de mensen waarvan het resultaat niet echt mooi zal zijn Tong uitsteken .
Maar er zijn zat mensen op bokt die wel een mooi en lijkend resultaat kunnen leveren, alleen kost dat dan ook wat. Er gaat veel tijd in een tekening zitten, zeker als het om een wat moeilijker paard gaat (kan de foto's niet zien en daar dus ook niet over oordelen) en bovendien is het matriaal ook niet goedkoop.

Iceprincess, het klopt wat je zegt, je vergeet alleen één ding te vermelden: Er zijn ook mensen die wél geld vragen en waarvan het resultaat niet mooi is. Knipoog

Ik zou de tekening graag willen zien, maar helaas ligt picserver er weer eens uit. Boos!

Glitch

Berichten: 8457
Geregistreerd: 19-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 18:20

Ik zal het wel even voor je proberen!! Lachen

SnowFlake

Berichten: 1794
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 20:35

omdat ik redelijk goed kan tekenen (maar nog lang niet zo goed als, ellende, iceprinces,rebeltje enz. Tong uitsteken ) vraag ik er meestal €5,- voor.... ik zal het voor je proberen Knipoog alleen het is best moeilijk omdat het een paard met stipjes is

Sok

Berichten: 15059
Geregistreerd: 02-12-03
Woonplaats: 't Noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 21:53

IcePrincess schreef:
degene die er geen vergoeding vragen zijn idd de mensen waarvan het resultaat niet echt mooi zal zijn Tong uitsteken .


sorry.... Bloos! ik voel me nu best wel een beetje beledigd hoor... Scheve mond

IcePrincess

Berichten: 7742
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 21:59

daar zal dan wel een rede voor zijn Lips are sealed

Volkoren
Berichten: 5143
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 21:52

IcePrincess schreef:
daar zal dan wel een rede voor zijn Lips are sealed


Haha! Haha! Haha!

Tjah, als je alleen uitgaat van het aantal uren wat er inzitten en j t dan nog voor de helft van t minimumloon doet. kom k toch op zon 12,5 euro uit.... Das nog errug goedkoop. Plus dat meerdere mensen hier gewoon zo goed tekenen dat ze prof kunnen worden, nou als je dan daarvoor moet gaan betalen.

Neem nou bijv de pastels van IcePrincess, geloof dat ze daar 45 euro voor vraagt. Als je dat bij n prof laat doen ben je zo minstens 150 euro kwijt, minstens, geloof dat t nog veel meer is.

Dus ff een paar weekjes sparen, mama lief aan kijken, en je hebt een goede tekening, voor weinig geld OK dan!