Wie staat met z'n paard in de buurt van Meyendal?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Wie staat met z'n paard in de buurt van Meyendal?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-04 17:29

Omdat ik Meyendal blijf missen als uitrijgebied denk ik erover om daar een stal te zoeken.

Wie staat daar in de buurt en op welke stal ?
Dan kom ik binnenkort misschien eens kijken Lachen

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 17:46

Tsja hoe ver, vind jij dichtbij? Ik sta er een half uurtje vandaan.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 17:50

Ik heb er in de buurt een paard bij gereden. Alle stalling in Wassenaar is erg duur. 300 euro ben je zo kwijt en dan heb je niets bijzonders.

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-04 17:54

Nou ik wil geen 30 minuten door het verkeer heen moeten. Die tijd heb ik wel gehad Haha!

De bijrijpaarden van een mede bokker staan ook in wassenaar. Maar laat ik nou de naam van die stal vergeten zijn
Het was volgens mij iets met ''Ten ....''
De stalling daar van 285. Valt op zich nog mee, want dat betaal ik nu ook.
Tja dan heb ik bijna alles maar geen geweldig uitrijgebied (naar mijn mening hoor) Scheve mond

En manege de Witte brug zit er ook in de buurt natuurlijk. maar ik heb echt geen idee hoe het daar eraan toe gaat.

aafje87

Berichten: 4472
Geregistreerd: 07-04-04
Woonplaats: bij het station aan de overkant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 18:50

hoi,
manege witte brug in den haag is een erg leuke manege en zit bij het duin gebied meyendael. Ze zijn bezig met het kopen van de binnenbak en de stallen die ze op het moment alleen huren. De paarden mocht dadelijk de binnenmanege gekocht zijn kunnen of op stal komen te staan die aan de badhuisweg ligt of op het complex waar de binnenmanege is (hier komen 26 tot 28 boxen te staan.)
De prijzen tussen de oude stal (zonder binnenbak en buitenbak) en het nieuwe complex verschillen nogal(dadelijk mocht het complex gekocht zijn) pijzen kan ik je niet geven omdat deze nog niet helemaal vast staan. Anders moet je even gaan bellen naar manege witte brug! Telefoon nummer is; 070-3540523

Jel

Berichten: 699
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 18:53

Volgens mij bedoel je manege Ten Hage in Wassenaar! Je staat nu toch bij de Arckelhoeve? Is het lang rijden naar Ockenburg?

aafje87

Berichten: 4472
Geregistreerd: 07-04-04
Woonplaats: bij het station aan de overkant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 18:54

wie ik???

aafje87

Berichten: 4472
Geregistreerd: 07-04-04
Woonplaats: bij het station aan de overkant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 18:56

eej jel waar staat jou paardje dan?(mooie fries trouwens!!!) Komt me op een of andere monier bekent voor!!

Jel

Berichten: 699
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 18:58

Ik bedoelde Jenna, ze had het over een manege dat begon met 'Ten'.

Hidde staat in Schipluiden bij een opfokstal, stal Verboon. Waarschijnlijk zal hij over dik een jaar richting Den Haag verhuizen

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 20:37

Ten Hage is ook lekker dichtbij clingendael, ook ideaal om te rijden, alleen soms al die honden...

Maar zo onwijs dichtbij meyendal is het ook weer niet, scheelt denk ik 15 minuutjes met mijn stal

PatriciaB

Berichten: 467
Geregistreerd: 14-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 20:51

Haagsemeid schreef:
Ten Hage is ook lekker dichtbij clingendael, ook ideaal om te rijden, alleen soms al die honden...

Maar zo onwijs dichtbij meyendal is het ook weer niet, scheelt denk ik 15 minuutjes met mijn stal


Mijn bijrijdpaardje staat op Ten Hage
Meyendal is een stukje rijden maar voordeel is dat je niet door het verkeer hoeft.
Je steekt een bruggetje over en je rijd zo de waalsdorpervlakte op vanuit daar zit je zo in meyendal.

Coby10

Berichten: 1008
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Voorburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 09:02

Ik heb ook een tijd een paard bijrgereden dat op Ten Hagen stond. Op zich qua voorzieningen en uitrijgebied prima. Je hebt er een buitenbak en een binnenbak voor als het regent en geweldige uitrijmogelijkheden, ook naar het strand etc. Alleen moet je een beetje uit de buurt van de eigenaren blijven, want die hebben zo af en toe wat vreemdje trekjes...

miepmiep
Berichten: 2348
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 09:47

Aafje, jij weet meer dan ik?
Bij mijn weten is stal wittebrug al een aantal jaar bezig om de oude politiemanege te kopen. Er wordt belachelijk veel geld voor gevraagd (ik geloof een paar miljoen euro!).
De binnenbak wordt nu gehuurd, de stallen zijn (al jaren) niet in gebruik. Kan nog wel even duren dus, maar bellen kan natuurlijk altijd!

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 11:00

Het grote nadeel bij Ten Hage vind ik dat ze geen weidegang hebben. Dat van die "vreemde trekjes" waar Coby10 het over heeft, heb ik ook wel eens gehoord. Je mag er ook geen instructeurs van buitenaf laten komen.

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-04 13:53

Citaat:
Je mag er ook geen instructeurs van buitenaf laten komen.


Nou dat vind ik inderdaad een vreemd trekje, aangezien het een pensionstalling is Verward
Hebben ze meer vreemde trekjes ?

Nu sta ik inderdaad op de Arckelhoeve. Een prima manege hoor, daar heb ik ook zeker geen klachten over.
Als ik naar Ockenburg rij doe ik daar zo'n 30 minuten over geloof ik ?

Maar ik mis het buitenrijden zonder dat je auto's hoort. En Meyendal is natuurlijk onwijs mooi om te rijden.

aafje87

Berichten: 4472
Geregistreerd: 07-04-04
Woonplaats: bij het station aan de overkant

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 13:41

miepmiep schreef:
Aafje, jij weet meer dan ik?
Bij mijn weten is stal wittebrug al een aantal jaar bezig om de oude politiemanege te kopen. Er wordt belachelijk veel geld voor gevraagd (ik geloof een paar miljoen euro!).
De binnenbak wordt nu gehuurd, de stallen zijn (al jaren) niet in gebruik. Kan nog wel even duren dus, maar bellen kan natuurlijk altijd!


Hoi,
sta er op de w8 lijst en het schijnt dat het nu aan het opschieten is met de koop van de binnenmnanege! Waarschijnlijk is het rond deze zomer overgenomen!