Hoe gaan jullie oudejaarsavond en nacht doorbrengen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Hoe gaan jullie oudejaarsavond en nacht doorbrengen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-01 13:13

Blijven jullie thuis of vieren jullie het ergens anders *LOL*En gaat het een vrolijke boel worden?
Laatst bijgewerkt door greetje op 28-12-01 13:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.


Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 13:15

ik blijf thuis, mn bf komt, de vriendin van mn broer komt, vrienden/kennissen van mn ouders komen. dus we hebben een flink huis vol met oud en nieuw. wel gezellig!!!
na 12 uur gaan we (bf, broer met gf en ik) waarschijnlijk nog langs wat mensen (op de fiets...brrr) maar das nog niet zeker hoor

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 13:19

Wij gaan met een deel van de vlaclub naar een vlaclub-stel toe. Dan zijn we met zijn 9-en ofzo. Sharon en Erik wonen op loopafstand dus dat is wel erg fijn.

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 13:20

blijven thuis, we hebben 6 paardjes, daar wil ik toch liever bij blijven.
Ook de rieten kap op het huis is een reden om thuis te blijven
Dus lekker thuis vieren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 13:23

Rustig thuis bij de katten; kunnen ze het lekker meevieren als ik die 22 miljoen win *LOL*

Lieke

Berichten: 11350
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 13:29

Ik ga met mijn pappie en broer naar een vriend van mijn broer, gaat wel leuk worden denk ik.

party-girl

Berichten: 1161
Geregistreerd: 03-11-01
Woonplaats: Ter-Idzard (vlakbij wolvega)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 13:31

k ga denk k naar vriendin van mij toe en daarmee het dorp in

Cowgirl

Berichten: 23736
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 13:37

ik blijf thuis samen met mijn broer(tje) Haha! en mijn ouders.
Lekker oliebollen vreten en tv kijken(freek de jonge denk ik).
We zijn al jaren met vrienden en kennissen en we vinden het nu ook wel weer eens gezellig om met zijn 4en te zijjn.

En we hopen natuurlijk miljonair te worden Haha! Haha! Haha!
Dus als ik 3 januarie hier niet ben..... zit ik wel ergens op de bahama''s of hawaii Haha! Haha!

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

zita

Berichten: 754
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 13:39

bij mijn vader en zijn vriendin samen met mijn moeder, oma, zus van oma, oom, tante en neefjes.....wordt vast heel erg gezellig

I love Kyra+Arabe( miss you 4-ever)!
dag lieve aap ik hoop dat je een leuke eigenaar krijgt met een lekker stuk land......

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 13:47

Hoogstwaarschijnlijk zoals de afgelopen paar jaar... met mijn vriend bij vrienden (met z'n 12-en ongeveer) Lekker borrelen en hapjes en na twaalfen naar buiten en galbakken maar. Eerst een beetje legaal vuurwerk afsteken en daarna aan het illegale... (carbietbusje schieten enzo, lawinepijltjes) Gezellie

Snuitmans (B+14, pr 205) (L1+2)


Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 13:51

naar time out met friends

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 14:05

Thuis, met de buurt en mijn oma...

I love to love!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 14:12

Ik ga naar vrienden, feestje bouwen en dan gaan we rond een uur of 2 naar onze 'stamkroeg' waar we normaal ook op zaterdagavond naartoe gaan. Moesten we kaartjes voor kopen en ze waren al snel uitverkocht dus we hadden echt geluk! Haha! Party!!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 14:28

Sonja schreef:
Rustig thuis bij de katten; kunnen ze het lekker meevieren als ik die 22 miljoen win *LOL*


Bij mij ook zo, rustig thuis bij de hond. Maar jammer genoeg gaan WIJ die 22 miljoen winnen *LOL*

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 14:30

Spirit"]
[quote="Sonja schreef:
Rustig thuis bij de katten; kunnen ze het lekker meevieren als ik die 22 miljoen win *LOL*


Bij mij ook zo, rustig thuis bij de hond. Maar jammer genoeg gaan WIJ die 22 miljoen winnen *LOL*
[/quote]

Ben allang blij als ik EEN miljoen win, 22 miljoen is wel een beetje erg veel. Schijnheilig

Imposante

Berichten: 1308
Geregistreerd: 29-06-01
Woonplaats: Almere!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 14:46

Ik ga lekker naar Center Parcs! Yeah, ik vertrek morgen dus vandaag extra veel bokken!

Play Like A Man, Win Like A Woman!

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 14:46

Ik ga zoals iedere oudejaarsavond weer naar mijn ouders. Ik geloof dat we geen oudejaarslot hebben dit jaar. Ach ja, denk toch dat we niks gewonnen zouden hebben. Misschien gaan we wel naar de oudejaarsloterijshow kijken of de oudejaarsconference van Freek de Jonge.
En natuurlijk veel appelflappen en oliebollen (met poedersuiker *LOL* ) eten.

Geen onderschrift.

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 15:01

Ik ga overdag werken! Als ik thuis kom (rond half zeven) ga ik gauw mijn pony voeren en op stal zetten, vanwege het vuurwerk laat ik hem niet buiten....

Dan ga ik nog een beetje jarig zijn (tja waar ik de tijd vandaan moet halen geen idee???)

Na twaalf uur ga ik gauw naar bed want op 1 januari mag ik alweer om negen uur ('s ochtends ja!) beginnen.........

Maar ik ben niet zielig hoor! Op mijn werk gaan ze alles voor mij versieren de 31e en 1 januari krijg ik 300% uitbetaald dus....

Voor iedereen hier alvast een fijne jaarwisseling!

Groetjes Kim

Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 15:19

Met oud & nieuw zit ik thuis, ivm. de paarden he! Maar dat is gezellig, want dan komt de meeste familie altijd hier naar toe!!!

Mijn ouders komen, en ooms en tantes. En heel mischien Linet ook wel, maar daar waren we nog niet helemaal uitgevochten over... Haha!


In ieder geval lekker veel oliebollen en appelflappen. Eén van de weinige keren dat je me zoveel vet zult zien wegwerken!!! Misselijk


Grtjs Frank!!



Gaaaap

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 15:31

Thuis met het gezinnetje Knipoog De paarden worden plat gespoten met Sedalin, klinkt zielig maar een totaal overstuur paard is erger. 1 hond zit op de wc te bibberen (alleen met oud en nieuw dus) hond 2 loopt de hele avond te blaffen. Wat de poezen doen moeten we nog afwachten. De buren tegenoven ons (een rijtje) richt nml al hun vuurwerk op ons Boos! . Jammer dat ze het de dag erop niet komen opruimen Huilen
Daarom moeten we ook goed in de gaten houden dat er niets in de fik vliegt van de stallen. Tussendoor TV en lekken snoepen.
Onze vrienden hebben ook dieren en blijven daarom ook altijd thuis dus... het is ieder voor zich.
Allemaal veel plezier gewenst en wees voorzichtig he!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 15:35

Mijn Oud en Nieuw vier ik bij vrienden.... voor het eerst eens niet met mijn ouders haha. Ik heb er echt ontzettend veel zin in!!!!! Haha!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 15:46

Op oudejaarsdag ga ik met mijn vriend naar mijn ouders. Hun hond is nl. heeeeel bang van vuurwerk en kan dus niet alleen thuis blijven. Imker staat dan lekker op stal en bij ons wordt er toch geen vuurwerk afgestoken. Naderhand lekker op stap... *LOL*

Toos paardloos

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 16:31

Wij gaan gourmetten. Greetje heeft net allemaal lekker vlees en vis opgehaald en een gourmetstel. Verder blijven we gewoon thuis. Ik denk dat zo tegen 12-en mijn vader naar de stal vertrekt omdat onze buurmannen wel vuurwerk afsteken. Zelf steken we nooit vuurwerk af. Is veel te rumoerig voor de paarden.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot, luuntje en 136 bezoekers