wat is dat :? >> Stront!!!!!!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

wat is dat :? >> Stront!!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-04 17:58

haha xxxsuusje en ik gingen vandaag een buiterit met flame en fiets maken...

flame staat te poepen komen er 3 wielrenners langs...
diegene die voorop reed zegt:
WAT IS DAT Verward!!!??!?!?!?!?
zegt die wielrenner die achterop reed:
STRONT!!

whahahahaha hoe onozel Lachen Haha!
daar heb ik vandaag toch heel veel lol om gehad

Viral Horses /3 : Instagram - Tiktok - YouTube


Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 18:02

Haha, laat hun maar wielrennen whaha

La_Vie

Berichten: 3186
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: Tussen Hoorn en Enkhuizen ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 18:05

Grappig zeg Haha!
Meestal hebben wielrenners het niet zo op paarden (bij mij in de buurt iig niet)

:+: Lady & Viënna :+:
Blondes have more fun ;)
Mijn fotografiefacebook : La_Vie Photo

Livado
Berichten: 1735
Geregistreerd: 14-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 18:07

haha !!
hierzo fietsen ze echt in een noodvaart voorbij.....rent me knol dan ook zo leuk achteraan :/ want ze zeggen ook niet even dat ze eraan komen

Pops

Berichten: 2649
Geregistreerd: 28-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 18:37

héhé echt grappig!! ziejek al gebeuren !! Haha!

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 18:59

Haha ja dat is wel lollig om te horen.

Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-04 19:21

horsewisper schreef:
Haha, laat hun maar wielrennen whaha

ja idD Haha!
vond het wel grappig eignelijk Haha!

Viral Horses /3 : Instagram - Tiktok - YouTube

zilverster

Berichten: 2150
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 19:23

Hahaha, dat is wel grappig ja!
Zie je maar hoeveel wielrenners om paarden geven Scheve mond
Helemaal niks dus.. Ook in het bos hebben ze niet in de gaten dat paarden misschien bang voor ze zijn Clown

Beter een blind paard dan een leeg halster..

Op zoek naar een bijrijdpaard! (Helmond en omg)

Amable

Berichten: 9676
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 19:28

Wielrenners zijn echt super associaal! Laast was ik aan het rijden op het fietspad komt er van voor en van achter een super grote groep wielrenners aanrijden die elkaar natuurlijk net kruisen naast mij Boos! En dus ook niet de ene groep even wachten ofzo, nee gewoon met zijn allen mij te paard inhalen! Ze mochten blij zijn dat mijn paard zo super braaf is, voor het zelfde geld was 'ie helemaal doorgedraaid en zo die kudde wielrenners door geknald, stelletje sukkels! Dat is helemaal te merken als ze zo'n super domme opmerking maken als jij hierboven beschrijft!

Meer weten over Amable, Paard en Inzicht? klik hieronder voor meer info!
Website---YouTube --- Facebook --- Instagram

Jetta

Berichten: 3986
Geregistreerd: 19-01-02
Woonplaats: Aan de rand van de stad

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 19:36

Er zijn ook sociale wielrenners, die even laten weten dat ze eraan komen, die niet overal tussendoor racen, die stoppen voor rood licht, diebeseffen dat een paard kan schrikken.......ik ben er met zo een getrouwd, dus......

Elk paard met een beetje pit, rij je rustig zonder bit!

Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-04 19:37

nee zijn ze waarschijnlijk te dom voor... tsja wielrenners houd er verder mijn mond wel over... het zijn en blijven gewoon asso's!!

Viral Horses /3 : Instagram - Tiktok - YouTube

Jetta

Berichten: 3986
Geregistreerd: 19-01-02
Woonplaats: Aan de rand van de stad

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 19:38

Hoho....Cloverdale, zie stukje hierboven!

Elk paard met een beetje pit, rij je rustig zonder bit!

Suusoi
Berichten: 2081
Geregistreerd: 02-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 19:45

Whaha.. Dat was echt zoo grappig.. we lagen helemaal dubbel en die wielrenners kijken zo naar achter, zovan: huh wie lachen daar nou dan.. whahaha echt zooo grappig!!! Gewoon zooo onnozel Tong uitsteken

zilverster

Berichten: 2150
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 19:46

Jetta schreef:
Er zijn ook sociale wielrenners, die even laten weten dat ze eraan komen, die niet overal tussendoor racen, die stoppen voor rood licht, diebeseffen dat een paard kan schrikken.......ik ben er met zo een getrouwd, dus......


Dus ben jij met een uitzondering getrouwd Tong uitsteken
De vriend van mijn zus is ook een sociale wielrenner sinds in met hem heb gepraat Haha!

Beter een blind paard dan een leeg halster..

Op zoek naar een bijrijdpaard! (Helmond en omg)

Jetta

Berichten: 3986
Geregistreerd: 19-01-02
Woonplaats: Aan de rand van de stad

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 20:05

Pfffff..., laten we eerlijk wezen, er zijn wielrenners die het niet zo nauw nemen met sociaal gedrag op de weg. Mee eens.
Er zijn ruiters en amazones die het niet zo nauw nemen met sociaal gedrag op de weg. Mee eens.
Automobilisten blijven het ergst, of je nu loopt, fietst of op je paard zit, zij denken de baas te zijn van de weg. Het zijn levensgevaarlijke griezels!

Elk paard met een beetje pit, rij je rustig zonder bit!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 20:09

Tja, eigenlijk vind ik dat je even in de berm had moeten gaan rijden. mest op het fietspad is niet echt fijn voor fietsers. En je voelt het toch als ie 'moet'.

Verder vindt ik het wel een lollige reactie van de fietsers.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Amable

Berichten: 9676
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 20:10

Dat klopt, maar dat is eigenlijk maar een klein percentage van de automobielisten... De meeste remmen af als ze een paard zien en nemen een grote bocht. Daarbij geven ze voorrang, stoppen voor rood e.d. Wielrenners daarentegen zijn bijna altijd associaal op de weg! Behalve dan net die uitzondering waar jij mee getrouwd bent... Maar die rijden vrijwel standaard door rood, geven geen voorang en remmen voor niets of niemand af omdat hun tempo per minuut dan lager komt te liggen. Laten ze dan naar een speciale baan gaan en niet over de weg heen fietsen! En nogmaals, er zijn uitzonderingen, maar daar zijn er wel heel erg weinig van!

Meer weten over Amable, Paard en Inzicht? klik hieronder voor meer info!
Website---YouTube --- Facebook --- Instagram

Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 20:30

ik heb zelfs een keer gehad dat een wielrenner tegenliggers tegen kwam, wij dus, en dat zinde hem niet.
spuugt ie ons zomaar zonder reden in ons gezicht.. ach t zal wel normaal zijn.

Rust in vrede, lieve, malle pony. ik zal je nooit vergeten. [IM] Vaarwel, lieve, maffe kleine pony.
* Pepper's Breeze 15-05-2006 - 21-12-2010
Lucy: http://www.allbreedpedigree.com/hollywood+royal+girl

Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 22:10

klaske schreef:
ik heb zelfs een keer gehad dat een wielrenner tegenliggers tegen kwam, wij dus, en dat zinde hem niet.
spuugt ie ons zomaar zonder reden in ons gezicht.. ach t zal wel normaal zijn.


Wow, hier rijden een hoop eikels, maar zoiets heb ik toch nog niet gezien... Scheve mond

Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-04 06:59

Heike schreef:
Tja, eigenlijk vind ik dat je even in de berm had moeten gaan rijden. mest op het fietspad is niet echt fijn voor fietsers. En je voelt het toch als ie 'moet'.

Verder vindt ik het wel een lollige reactie van de fietsers.

ze moesten ons links paseren en door een bocht zagen we ze pas net aankomen... en aan de andere kant was een super brede sloot...
dus tijd voor een berm was er niet :| het was trouwens op een erg afgelegen plek waar je toch geen iwelrenners verwacht Verward
tenminste ik niet Haha!

Viral Horses /3 : Instagram - Tiktok - YouTube

Suusoi
Berichten: 2081
Geregistreerd: 02-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 17:49

Ik zat toen op Flame toen ze ging poepen, ik voelde het wel aankomen. Ik kon haar wel in de (niet zo brede) berm doen maar ze wou ook niet meer lopen.. voor flame telt: Poepen = Stilstaan Haha! Whahaha of niej Steph.. (Wonderstokje Tong uitsteken )

LittleKathy

Berichten: 3262
Geregistreerd: 05-11-03
Woonplaats: Weert-Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 18:09

Zoiets heb ik ook een keer gehad: ik stapte net langs het fietspad in de berm, en opeens haalt me een hele groep van achteren in! Scheve mond Ik schrok me te pletter en Kathy ook, we hadden ze allebei niet gehoord. Kathy trapt keihard achteruit en die wielrenner werd niet geraakt maar fietste de berm in. Hij helemaal over de zeik. Toen heb ik gezegt dat iedere mongool weet dat dieren kunnen schrikken en dat ze niet voor niks een bel hebben. Toen verontschuldigde hij zich. Het had ook heel anders af kunnen lopen Scheve mond

Jeeeeuuujjjjjj! Kei druk bezig met de ontwerpen voor de nieuwe filmpremiere van www.pennyfanshowdag.nl

Jetta

Berichten: 3986
Geregistreerd: 19-01-02
Woonplaats: Aan de rand van de stad

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 10:23

[quote="Amable"]Dat klopt, maar dat is eigenlijk maar een klein percentage van de automobielisten...



Dat is in mijn omgeving beslist niet waar. Ik wordt ten eerste vrijwel dagelijks van mijn fiets gereden, omdat "de automobilist" denkt dat ie door de polder mag scheuren om snel op het werk te komen.
Ten tweede: ik moet een stuk over de weg, voordat ik met Warenko het recreatie gebied met ruiterpaden in kan. Je wilt vast niet weten hoe dicht ze daar langs je scheuren, nietsontziend! Ook als ik met mijn dochter( net 12 jaar, klein van stuk) naar de ponyclub ga, ik loop dan naast Warenko, mijn dochter zit erop. Ik hou hem vast. Dan loop ik expres bijna midden op de weg, zodat ze wel af MOETEN remmen. Gelukkig hebben wij een hele coole Warenko. ....

Maar toch leuk, het item waarmee we begonnen.....STRONT.....! Knipoog

Elk paard met een beetje pit, rij je rustig zonder bit!

Alvaron

Berichten: 1763
Geregistreerd: 26-03-02
Woonplaats: aan de voet van de Posbank

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 13:33

Tip, neem een zweepje mee (hoe langer hoe beter) en laat dat naar links (of in ieder geval de kant van het verkeer) uitsteken. 9 van de 10 keer nemen ze wel wat meer afstand hoor, vooral als je de knop laat uitsteken...

Endurance: To Finish is To Win!
[o]

Alvaron 1.6.1988 - 31.8.2017 Dag lief, ik mis je...


Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 19:34

en ik voel het niet aan komen als klas moet hoor.. als ze het in de zenuwen heeft, zoals vandaag, dan is het ineens: stop! poep! en weer verder.. voor je door hebt wat er gebeurt is ligt het er al.
sorry hoor, kank niets aan doen

Rust in vrede, lieve, malle pony. ik zal je nooit vergeten. [IM] Vaarwel, lieve, maffe kleine pony.
* Pepper's Breeze 15-05-2006 - 21-12-2010
Lucy: http://www.allbreedpedigree.com/hollywood+royal+girl


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: dasalijn, dierenfan, Googlebot, Mnoonn, Natascha en 7 bezoekers