Hypocriete bokkers

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Hypocriete bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-04 17:58

Zal nu wel half (of meer) bokt over me heen krijgen. Maar dat behoudt me er niet van om eindelijk eens te zeggen wat me hier zo vreselijk stoort!

Wat ik zo hypocriet vind aan een groot deel van bokt.

Zodra je een foto plaatst met bijvoorbeeld een martingaal op juiste of zelfs lossere lengte krijg je meteen allerlei reacties daarop. Wat grappig nou dat 9 van de 10 reacties daarop negatief zijn. Laat staan foto's waarin een slof gebruikt wordt!

Maar aan de longeerlijn bindt half bokt het liefste zijn/haar paard helemaal vast aan allerlei toestanden zo ingewikkeld mogelijk (letterlijk en figuurlijk )!

Wat mijn mening over hulpmiddelen is laat ik even in het midden.

Sporen, net zo wat. Rij je met sporen heb je weer half bokt over je heen. Rij je met zweep zegt niemand daar wat over.

Bedenk dan ook eens dat er paarden bij zijn die helemaal gespannen gaan lopen, onder je uit gaan rennen bij het alleen al vast houden van een zweep waardoor je dus nóg verder van huis bent. En dat die paarden vaak wél goed op een spoortje reageren.

Natuurlijk heb je er altijd ruiters bij die misbruik maken van de bovengenoemde hulpmiddelen, maar dat zegt meer over de ruiters dan over de hulpmiddelen! Van een foto af kun je nou eenmaal slecht bepalen of die ruiter dat hulpmiddel gebruikt of misbruikt.

Of een cap.. Ieder mens met een beetje gezond verstand (en die zonder gezond verstand zullen wel een verpleegster hebben die ervoor zorgt dat ze toch een beetje helder kunnen denken) weet best wat de gevaren zijn van het rijden zonder cap. Die mensen zullen er vast wel eens, waarschijnlijk nog vaker dan eens, aan gedacht hebben of ze wel of niet met cap zouden rijden en waarom wel of niet. Als iemand iets niet wilt kun je ze toch niet dwingen, al helemaal niet als onbekende van achter een computer vaak nog vanaf de andere kant van het land.
Die mensen hebben vaak verstand genoeg om die verantwoording zelf te nemen. En zelfs zonder dat verstand zullen ze het toch niet van een willekeurig persoon aannemen. Daarvoor moet er altijd eerst wat gebeuren. Dat is nou eenmaal zo bij mensen, ook bij mij.

Dus lig nou eens niet te miemelen over alles a.u.b
Uiteindelijk kun je toch weinig tot niets doen en is het een probleem van diegene zelf, als je je aan ieders problemen op moet houden heb je geen tijd meer om je eigen paard te doen!

Zo mijn frustraties zijn er weer uit, geloof ik.. Kom maar op!


#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 18:08

Op het moment dat er een foto geplaatst word zie je al meteen in hetzelfde bericht allemaal verdedigingsdingen. "cap lag thuis", en dat soort dingen..
Ik vind dat iedereen het zelf moet weten, maar als ik op meerdere foto's zie dat een slof kort word getrokken en sporen horizontaal in de buik verdwijnen zeg ik er toch wat van (als niemand me voor is geweest) .
Als sporen en slof goed gebruikt worden hoor je mij er niet over, iedereen z'n keuze.
ik rij zelf wel met cap, omdat ik dit moet vanwege de verzekering en omdat ik mezelf dan veiliger voel. Maar als iemand het niet doet ,wederom zijn/haar keuze..

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 18:13

Ik heb het ook wel eens opgenomen voor iemand die zn slof er gewoon losjes omheen had hangen, Het is vooral heel veel napratery van mensen. En wat een cap betreft, er zijn heel veel paarden waar ik zonder cap opstap, en ook heel veel waar ik absoluut niet zonder opstap. Ik zie het liefst mn lesklanten met cap rijden, ze moeten het natuurlijk zelf weten......... maar ik dring er vaak wel op aan. Het ligt ook een beetje aan de combinatie....... de ene stuur ik echt terug en we gaan echt niet beginnen voordat die een cap opheeft en de ander kan je wat makkelijker mee zijn ......... eigenlijk moet het natuurlijk altijd. Maargoed.

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 18:15

OK dan! Go sollie, go sollie
meer heb ik eigenlijk niet te melden, moet het even laten bezinken, denk ik Haha! .
Nee, nu zonder gekkigheid. We hebben het er vanmiddag al over gehad en om eerlijk te zijn denk ik er net zo over. Maar goed, iedere gek is anders gek, dus.........

Wat mij stoort is het dat er bijna nooit iemand reageert als ik foto's plaats Huilen
Doe ik zo mijn best om alles op internet te zetten en dan bleeft het topic nagenoeg leeg. Scheve mond Wat doe ik fout Verward

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 18:21

Ben het er ergens wel mee eens...
Heb op zich niks tegen hulpteugels, sporen, zwepen etc., mits die dingen goed gebruikt worden. Dan zul je mij niet horen.
Maar als iemand met een slof zijn pony/paard in de krul trekt, de sporen in zijn zijdes ramt en het paard met de zweep bewerkt.... tja... dan vraag je er denk ik ook om...tenzij diegene niet beter weet, maar dat lijkt me sterk.
En met of zonder cap rijden.... Het verstandigst is met cap natuurlijk... Maar het is ieder zijn/haar risico of die een cap gebruikt of niet...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 18:21

Zucht, vind dit enigzins een zuchttopic. benm dat egzeur om wel of geen hulpteugekls nou wel een beetje zat hoor. Er si dnek ik van iedereen wel bekent of diegene voor of tegen is uit verschillende tiopics en ik moet zeggen dat ik ook niet voor of tegen ben omdat het aan het paard ligt en hoe je ermee omgaat. je verandert toch nik saan de situatie met dit soort topics. het kom weer op hetzelfde nmeer als voor of tegen sporen, voro of tegen slof enz.

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-04 18:26

#Ymke#"]
Ik vind dat iedereen het zelf moet weten, maar als ik op meerdere foto's zie dat een slof kort word getrokken en sporen horizontaal in de buik verdwijnen zeg ik er toch wat van (als niemand me voor is geweest).
[/quote]

Zoals ik al zei, dat zegt meer over de ruiter dan over het hulpmiddel, dus daar doel ik ook niet op. Doel puur en alleen op die reacties wat echt gemiemel is in mijn ogen.

[quote="gijsenkim"]
Het is vooral heel veel napratery van mensen.
[/quote]

Dat denk ik zelf ook. En daar erger ik me ook zo vreselijk aan.
Wat ik ook vaak zie is dat mensen hun mening niet eens meer durven te geven doordat 1 bokker er bijvoorbeeld over valt en dan vallen er meteen 100 achteraan terwijl er 90 van die niet eens weten waar ze over praten. [size=9]Vandaar mijn topic ook een beetje denk ik Bloos [/size]

[quote="gijsenkim"]
En wat een cap betreft, er zijn heel veel paarden waar ik zonder cap opstap, en ook heel veel waar ik absoluut niet zonder opstap. Ik zie het liefst mn lesklanten met cap rijden, ze moeten het natuurlijk zelf weten......... maar ik dring er vaak wel op aan. Het ligt ook een beetje aan de combinatie.
[/quote]

Dat heb ik precies hetzelfde. En ben ik dus ook helemaal met je eens. Jammer dat er niet veel meer mensen zijn die dat ook inzien...

[quote="Mikkie schreef:
Nee, nu zonder gekkigheid. We hebben het er vanmiddag al over gehad en om eerlijk te zijn denk ik er net zo over.


Dat gesprek heeft dus ook tot deze actie geleid Knipoog
[/quote]

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-04 18:28

Fellor schreef:
Zucht, vind dit enigzins een zuchttopic. benm dat egzeur om wel of geen hulpteugekls nou wel een beetje zat hoor. Er si dnek ik van iedereen wel bekent of diegene voor of tegen is uit verschillende tiopics en ik moet zeggen dat ik ook niet voor of tegen ben omdat het aan het paard ligt en hoe je ermee omgaat. je verandert toch nik saan de situatie met dit soort topics. het kom weer op hetzelfde nmeer als voor of tegen sporen, voro of tegen slof enz.


Volgens mij begrijp je mij niet helemaal. Het gaat niet om het voor of tegen zijn, maar JUIST over het gezeur in al die topics over hulpteugels, sporen, cap etc.

Moest trouwens heel veel moeite doen met het lezen van je berichtje, volgende keer graag in AN (of je moet al dyslexie oid. hebben).


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 18:45

Okkie1"]
[quote="Fellor schreef:
Zucht, vind dit enigzins een zuchttopic. benm dat egzeur om wel of geen hulpteugekls nou wel een beetje zat hoor. Er si dnek ik van iedereen wel bekent of diegene voor of tegen is uit verschillende tiopics en ik moet zeggen dat ik ook niet voor of tegen ben omdat het aan het paard ligt en hoe je ermee omgaat. je verandert toch nik saan de situatie met dit soort topics. het kom weer op hetzelfde nmeer als voor of tegen sporen, voro of tegen slof enz.


Volgens mij begrijp je mij niet helemaal. Het gaat niet om het voor of tegen zijn, maar JUIST over het gezeur in al die topics over hulpteugels, sporen, cap etc.

Moest trouwens heel veel moeite doen met het lezen van je berichtje, volgende keer graag in AN (of je moet al dyslexie oid. hebben).
[/quote]

Dat heb ik inderdaad een beetje ja Scheve mond dus dat heb je goed gemrkt.
Maar dan snapte ik het inderdaad niet erg inderdaad. Maar goed, ik vind inderdaad dat veel mensen maar wat zeggen zonder het zelf te snappen of er ervaring mee te hbebn, maar dat vind ik niet alleen bij de hulpeugels, maar bij heel veel dingen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 18:47

het is trouwens ABN (van algemeen beschaafd nederlands) en ik gebruik tenminste leestekens. daar kan ook half bokt nog wat van leren.

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 18:56

ik ben het deels wel met je eens,een cap daar zeur ik nooit over, dat moet iedereen zelf weten en die van mij ligt ook onder een dikke laag stof..
hulpteugels, daar hoor je mij ook niets over zeggen, behalve als paard er onder lijdt
ik kan er wel goed iets van zeggen als iemand met schoenen rijd, en ik zie dat diegene zijn houding erop achteruit gaat

de meelopers die altijd maar zeggen ohhh wat ben je goed ( als een iemand zegt dat het goed is ) of die net als de anderen zeggen ohh wat slecht, zonder dat ze het onderbouwen, die irriteren me wel, maar lees er gewoon overheen ,
in de paardensport zitten gewoon veel felle en eigenwijze mensen , en dat botst dan wel eens zo op zo'n forum

Miss_Petit
Berichten: 5447
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 18:57

Ik ben het (grotendeels) met je eens.

Ik denk dat het ook deels komt uit reacties die jij krijgt in je topics.
In mijn ogen ben jij serieus bezig met je paarden, bij julie thuis zelfs meer als alleen hobbymatig. Als mensen vragen, of commentaar geven. ben je nooit te bereid om uitleg te geven, maar als je verderop in het topic dan weer dezelfde reactie krijgt... Daar wordt je idd nogal moe van.

Het meepraterij ga ik helemaal in mee! Soms zie ik dat een topic al op 5 pagina's zit, iedereen "geweldige springtechniek". Ik reageer wat ik dnek wel of niet goed, en tips... Spontaan 6 pennymeisjes van 12 die pcies hetzelfde zien ineens...

Maar dit is en blijft een openbaar forum, en er is weinig aan te doen.
Iedereen heeft recht op zijn of haar mening.

Eigenlijk zou je dan gewoon moeten zuchten en denken:
ik ken mijn paard het beste en ik denk dat dit goed is, en negeren.
Maar dat is soms moeilijk als je je "aangevallen" voelt.

MiraMar

Berichten: 1131
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Op het randje van de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 19:12

Ik probeer me hier op bokt meestal verre van de geëikte discussies over hulpteugels en cap etc. te houden, maar ik vond dit een goed stukje, dus wilde toch even reageren.
Het is inderdaad een openbaar forum, waar mensen van erg uiteenlopende leeftijden op "rondhangen". Dus als je foto's plaatst, heb je nou eenmaal kans op veel verschillende reacties;
a) mensen die op grond van hun expertise serieus reageren
b) (jonge) kinderen die ook graag wat willen zeggen en dus maar meepraten met hun voorgangers of zomaar wat in het wilde weg roepen
c) mensen die misschien niet veel toe te voegen hebben, maar toch willen reageren en dan een wellicht nutteloze maar "onschuldige" reactie plaatsen
d) figuren die er genoegen in scheppen te "zieken"

Ja, wat doe je eraan? Als de ergernissen te groot worden, even wegblijven van Bokt of bepaalde topics of berichten gewoon niet lezen. Ik erger me soms ook groen en geel, maar kan aan de andere kant toch ook niet wegblijven van Bokt! Haha!
En verder wat de paarden betreft: gewoon doen wat jij het best acht; de goede reacties neem je mee en daar doe je wat mee, de rest neem je met een flinke korrel zout!

** We can't all be stars, but we can all twinkle **

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-04 19:16

Fellor schreef:
het is trouwens ABN (van algemeen beschaafd nederlands) en ik gebruik tenminste leestekens. daar kan ook half bokt nog wat van leren.


[ontopic]Het is geen ABN meer, beschaafd is er tussen uit gegaan aangezien het dan leek of dialecten dan niet beschaafd waren. Knipoog [/offtopic]


Fellor, het klopt, dat zie je in heel veel opzichten, vind het alleen zo jammer. Want juist door veel verschillende meningen kun je zoveel leren. Juist door die vele wegen naar Rome. Door als een stel schapen achter de menigte aan te rennen zonder te weten hoe en wat daar leer je niks van. Maar ja wie ben ik?

Miss_Petit, dat is precies waardoor mijn ergernissen o.a komen en ben heb ook niks meer aan je reactie toe te voegen.

MiraMar, ik weet ook dat ik er weinig aan kan doen, maar het lucht wel op Lachen

De reacties vallen me trouwens nog erg mee!

Miss_Petit
Berichten: 5447
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 19:20

Reacties vallen denk ik mee, omdat het voor iedereen die foto's plaatst wel herkenbaar is.

Wilde nog toevoegen: je weet zelf wel aan welke reacties je waarde moet hechten (wat betreft commentaar) en aan welke niet Knipoog

Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 19:21

MiraMar schreef:
b) (jonge) kinderen die ook graag wat willen zeggen en dus maar meepraten met hun voorgangers of zomaar wat in het wilde weg roepen


Ik ben het helemaal met je eens, behalve hier mee.

De meeste kinderen zijn nog bereid om te leren, het zijn meer die eigenwijze volwassenen die het toch wel beter denken te weten waar ik me zelf aan erger. Van die mensen die 10 jaar geleden een keertje les hebben gehad en dan gelijk denken dat ze verstand van paarden hebben.

Verander (jonge) kinderen in mensen (dus kinderen èn volwassenen) en ik ben het helemaal met je eens. OK dan!

Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 19:25

Okkie1 schreef:
De reacties vallen me trouwens nog erg mee!


Ik vind ook dat je helemaal gelijk hebt. Zowiezo vind ik het raar dat sommige mensen zich ongevraagd bemoeien wat iemand (al dan niet) aan zijn paard hangt.

Als iemand hulpteugels of hulpmiddelen goed wil gebruiken hebben ze daar een goede instructeur of zelf heel erg veel ervaring voor nodig en niet een paar eigenwijze bokkertjes die vanachter hun scherm wel kunnen zien dat die hulpteugel absoluut niet bij dat paard past! Scheve mond

Wel vind ik dat het moet kunnen om uit interesse te vragen waarom iemand voor een bepaald hulpmiddel/hulpteugel heeft gekozen, maar dan niet zo van: heej waarom heb jij nou in HEMELSNAAM een slof om je paard hangen, DIERENBEUL!

desi_verona

Berichten: 564
Geregistreerd: 29-01-04
Woonplaats: Aalsmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 19:25

Fellor schreef:
Zucht, vind dit enigzins een zuchttopic. benm dat egzeur om wel of geen hulpteugekls nou wel een beetje zat hoor. Er si dnek ik van iedereen wel bekent of diegene voor of tegen is uit verschillende tiopics en ik moet zeggen dat ik ook niet voor of tegen ben omdat het aan het paard ligt en hoe je ermee omgaat. je verandert toch nik saan de situatie met dit soort topics. het kom weer op hetzelfde nmeer als voor of tegen sporen, voro of tegen slof enz.


vind ik ook, we weten het nu allemaal wel...je kunt er vanachter je computer toch niets anders aan doen dan tegen iemand zeggen dat je voor/tegen bent...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 19:26

Mikkie schreef:
+:)+ Go sollie, go sollie
meer heb ik eigenlijk niet te melden, moet het even laten bezinken, denk ik Haha! .
Nee, nu zonder gekkigheid. We hebben het er vanmiddag al over gehad en om eerlijk te zijn denk ik er net zo over. Maar goed, iedere gek is anders gek, dus.........

Wat mij stoort is het dat er bijna nooit iemand reageert als ik foto's plaats Huilen
Doe ik zo mijn best om alles op internet te zetten en dan bleeft het topic nagenoeg leeg. Scheve mond Wat doe ik fout Verward


ja dat heb ik ook...
dan heb ik op zijn minst wel 5 recties! En dan kijk ik bij andere topics en die hebben dan al 2 bladzijdes ofzo...

ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 19:30

Okkie1"]
[quote="gijsenkim schreef:
Het is vooral heel veel napratery van mensen.


Dat denk ik zelf ook. En daar erger ik me ook zo vreselijk aan.
Wat ik ook vaak zie is dat mensen hun mening niet eens meer durven te geven doordat 1 bokker er bijvoorbeeld over valt en dan vallen er meteen 100 achteraan terwijl er 90 van die niet eens weten waar ze over praten. Vandaar mijn topic ook een beetje denk ik Bloos

[/quote]

helemaal met je eens. ik ben zelf voorstander van 'zo weinig mogelijk ' hulpmiddelen, maar op zich gaat het hier niet over. vind idd wél dat het niet is omdat je ze om/aan hebt, je ze daarom ook (op de verkeerde manier) gebruikt.

sta er trouwens meestal versteld van hoe rustig je die opmerkingen meestal (voor de zooooveelste keer Haha! ) beantwoordt.

en kan me dus goéd voorstellen dat je er plots even genoeg van krijgt OK dan! !

MiraMar

Berichten: 1131
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Op het randje van de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 19:35

Myra1"]
[quote="MiraMar schreef:
b) (jonge) kinderen die ook graag wat willen zeggen en dus maar meepraten met hun voorgangers of zomaar wat in het wilde weg roepen


Ik ben het helemaal met je eens, behalve hier mee.

De meeste kinderen zijn nog bereid om te leren, het zijn meer die eigenwijze volwassenen die het toch wel beter denken te weten waar ik me zelf aan erger. Van die mensen die 10 jaar geleden een keertje les hebben gehad en dan gelijk denken dat ze verstand van paarden hebben.

Verander (jonge) kinderen in mensen (dus kinderen èn volwassenen) en ik ben het helemaal met je eens. OK dan!
[/quote]

Oké, daar kan ik in meegaan OK dan! Er kwam even een stukje van mijn eigen irritaties om de hoek kijken... Haha!

** We can't all be stars, but we can all twinkle **

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 19:43

Luckey"]
[quote="Mikkie schreef:
+:)+ Go sollie, go sollie
meer heb ik eigenlijk niet te melden, moet het even laten bezinken, denk ik Haha! .
Nee, nu zonder gekkigheid. We hebben het er vanmiddag al over gehad en om eerlijk te zijn denk ik er net zo over. Maar goed, iedere gek is anders gek, dus.........

Wat mij stoort is het dat er bijna nooit iemand reageert als ik foto's plaats Huilen
Doe ik zo mijn best om alles op internet te zetten en dan bleeft het topic nagenoeg leeg. Scheve mond Wat doe ik fout Verward


ja dat heb ik ook...
dan heb ik op zijn minst wel 5 recties! En dan kijk ik bij andere topics en die hebben dan al 2 bladzijdes ofzo...
[/quote]


die toppic die twee bladzijde's hebben,daar staat meestal maar een 'leuke ' opmerking in,de rest gaat over gezeur hoe ze vanalles doen enzo.

verder solvej moet ik je idd gelijk geven.
als je iemand zonder cap,met sporen of slof of wat dan ook ziet rijden,zie je eronder wel zeker altijd een reactie erover staan (meestal wel meer als een)
en hoe sommige in het begin van het toppic al een heel verhaal moeten schrijven om zich te verdedigen....

ik heb ook precies het zelfde met mickey als wat jij schreef,met een zweep kun je echt niet opstappen,en met een spoor is het soms veel fijner dan,zodat je toch vaak een hulp duidelijker kunt maken,maar dat willen ze dan niet lezen.

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

Farjen

Berichten: 7926
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 19:49

Oh Bloos!
Ik heb vandaag nog gereageerd op hulpteugels..
In dit geval was het paard 3,5 jaar. Maar als die bokker me wilt erop laten wijzen van ze het echt nodig had, heb ik er geen problemen mee.

Ik vind het ook jammer als er iets niet goed gaat, dat er 18 van 20 mensen negatief reageren en de 2 overige nog iets proberen positief te posten. Soms is het ook, je doet het verkeerd en ze zetten er dan geen uitleg bij hoe ze het kunnen oplossen en dergelijke..

*edit* Sommige topics (niet alleen de foto topics) wordt er amper in gereageerd. Erg jammer

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 19:56

misschien hebben sommige mensen dat ook wel een beetje aan zichzelf te danken. Als ik een topic lees en iemand krijgt waardevolle tips, waarna zo iemand zich in allerlei bochten gaat wringen om wat krom is recht te praten.......... dan hou ik mn mond maar en zeg ik niks. Ga ik ook niet meer reageren.

Farjen

Berichten: 7926
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 20:00

Gijsenkim, de topicstarter moet erna ook niet met een ander verhaal afkomen als ze slechte commentaar krijgt, daar heb je gelijk in.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Esperanza, Lalladidoo, laura22, Poety, tienus63, xdesix en 46 bezoekers