Vocht in de bil

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
wickedjazz

Berichten: 1625
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Vocht in de bil

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-04 19:49

Hoi Jamey heb na haar val twee bulten op haar bil gehad. Deze waren hard, en waren heel langzaam aan aan het slinken. Een weekje geleden is er vocht in komen te zitten. In een van de bulten. Ik heb werkelijk geen flauw idee hoe dit komt. Ik heb van de dierenarts een soort balsem/gelei gekregen. Dit moet helpen met de doorbloeding etc.

Iemand ervaring? Tips? IdeeƩn? Ik heb dat middeltje wel van de DA gekregen maar wil ervaringen hebben.

Volgens de DA Moet het binnen een weekje weg zijn, en moet er een harde bult ontstaan, die na ongeveer drie maanden compleet verdwenen moet zijn. Volgens de DA Liep ze achter wat kort door de bult/vocht in haar bil.

'The readiness is all'


gyzmo

Berichten: 1029
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Dordt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 11:25

Ik heb wel een tip voor je die ik heb geleerd van een sportmasseuse voor paarden.
Trek denkbeeldig een cirkeltje om de zwelling heen. Nu zoals zonnestralen vier lijnen trekken (op Noord - Oost - Zuid en West) van de zwelling af, een cm. of 8. Nu tussen die 4 lijnen in trek je weer van de zwelling af 4 lijnen met je vinger maar dan iets kleiner, oongeveer 5 cm.
Je tekend dus denkbeeldige zonnestralen rondom de zwelling, en wel van de zwelling af.
Je duwt een soort geultjes zeg maar. Als je dit 2x per dag zou na een paar dagen de zwelling weg moeten zijn.

Ik hoop dat je mijn verhaal een beetje kan volgen, heb het misschien wat rommelig opgeschreven, maar wist het even niet anders te verwoorden.

The more you know, the more you become aware of how much you DON'T know

Ik heb mijn profiel ingevuld!! Foto's volgen nog.


wickedjazz

Berichten: 1625
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-04 18:14

Ah top, dat ga ik proberen! De zalf werkt trouwens ook goed. Het word al minder. Maar ik ga dit zeker ook proberen!

'The readiness is all'


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Freddydeshet en 22 bezoekers