Voor de 2de keer op Indian Summer!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Voor de 2de keer op Indian Summer!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-04 18:28

Vandaag ben ik weer bezig geweest met Indy. Wat korter gelongeerd dan de vorige keer, nu maar 10 minuutjes, eventjes een paar rondjes linksom en wat rechtsom. Mijn vriend heeft haar even vastgehouden en ik ben er weer opgeklommen. Hij heeft 1 rondje meegelopen met de longe en daarna mij losgeklikt. Ze was zo lekker voorwaarts, ik hoefde veel minder te doen als de vorige keer. Zelfs draf van het hek af, was even kuit aanleggen en ZJOEF daar gingen we al. Soms wou ze ook iets TE hard, en was het wel weer moeilijk om een overgang naar stap te maken. Ik heb een paar keer van hand veranderd en weer een paar grote voltes gereden. Ze heeft denk ik wel 4 keer geproest! OK dan! Ik denk dat ik er 20 minuutjes opgezeten heb, daarna mocht ze nog even vrij in de bak lopen. En toen pas kwamen er bokken! Wow echt hoog, hihi. *LOL*

ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 19:19

we supporteren hier nog steeds mee, summertje OK dan! !

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 19:21

Echt onwijs leuk dat het zo goed gaat ! Jij gaat een leuke tijd te gemoed , lekker hobbelen op Indy en het veulen van Rachel dat bijna moet komen Haha!

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-04 19:26

Dank jullie wel!

Ja Rachel moet nog maar 13 dagen, het gaat echt hard ineens. En dan Indy ook al voor de 2de keer onder het zadel Lachen

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 19:42

Fijn dat het zo goed gaat Lachen
Jij blij zeker dat Indy die bokken voor het laatst bewaarde... Haha! Getuigt wel van een goed karakter lijkt mij..
Spannend straks een veulentje....