Knap jij op 'n jongen af als blijkt dat hij rookt?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Djesseka

Berichten: 3465
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Hillegom

Knap jij op 'n jongen af als blijkt dat hij rookt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-04 20:56

Naar aanleiding van het topic op [JH] van newforestlover met de foto's van haar (rokende) vriend, vroeg ik me toch wel af hoe jullie hier nou eigenlijk over denken. Knap jij af op een jongen als blijkt dat hij rookt?
Ik vind roken echt ontzettend smerig en kan er heel slecht tegen (hoesten, benauwd, tranende en prikkende ogen) en ben er dus absoluut niet blij mij als iemand in mijn buurt staat te roken. Veel mensen weten dit en houden hier rekening mee. Als ik iemand leuk zou vinden en hij blijtk te roken, kap ik het heus niet meteen af. Maar ik zal hem wel zeggen dat ik er niet blij mee ben en dat ik er slecht tegen kan. Hij hoeft echt niet meteen te stoppen voor mij, maar een beetje jongen houdt dan wel rekening met je, vind ik.

Okeey, brand maar los!

Tomaatje

Berichten: 2505
Geregistreerd: 16-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 20:58

Het is wel een minpuntje, maar ik knap er niet echt op af... Ik maak 'm alleen wel heel gauw duidelijk dat dat niet bij mij in de buurt hoeft!

_Priscill_

Berichten: 5715
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 20:58

ik heb liever dat me vriend niet rookt.
maar als hij rookt en geen kettingroker is en er rekening mee houdt dat ik het dus niet fijn vind als hij in mijn buurt rookt enzo,heb ik er niet zo veel problemen mee.
maar dan moet hij wel heel erg leuk zijn hoor voordat ik dat nie erg vind

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 20:59

Ik rook en mijn vriend ook dus we hebben weinig last van elkaar wat dat betreft Knipoog Maar ik denk niet dat ik het lekker zou vinden om als niet-roker met een roker te zoenen, beetje of je een asbak uitlikt lijkt me... Rekenig houden lijkt me wel aardig in zo'n geval ja!

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 21:02

lovergirl schreef:
ik heb liever dat me vriend niet rookt.
maar als hij rookt en geen kettingroker is en er rekening mee houdt dat ik het dus niet fijn vind als hij in mijn buurt rookt enzo,heb ik er niet zo veel problemen mee.
maar dan moet hij wel heel erg leuk zijn hoor voordat ik dat nie erg vind


hier heb ik eigenlijk niks meer aan toe tevoegen Haha!. Nou je behalve dan dat ik dan er wel om denk dat ik altijd kauwgum opzak heb Knipoog haha

_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 21:03

ik vind het wel een minpuntje, maar ik zou er absoluut niet meteen op afknappen. ik zou wel afknappen als hij expres de rook in je gezicht zou blazen, dat vind ik zo lomp! en als hij maar niet zo iemand is die de ene sigaret na de andere opsteekt...

_Priscill_

Berichten: 5715
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 21:04

chickey"]
[quote="lovergirl schreef:
ik heb liever dat me vriend niet rookt.
maar als hij rookt en geen kettingroker is en er rekening mee houdt dat ik het dus niet fijn vind als hij in mijn buurt rookt enzo,heb ik er niet zo veel problemen mee.
maar dan moet hij wel heel erg leuk zijn hoor voordat ik dat nie erg vind


hier heb ik eigenlijk niks meer aan toe tevoegen Haha!. Nou je behalve dan dat ik dan er wel om denk dat ik altijd kauwgum opzak heb Knipoog haha
[/quote]


ja want zonder zou ik hem echt nie willen zoenen hoor.
dat vind ik echt ranzig

pmarena

Berichten: 48066
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 21:05

Ik vind het wel een afknapper ja.

Het roken op zich is al een ranzinge gewoonte , maar het zegt ook iets over de persoon. Niemand gaat roken omdat hij het lekker vindt , je begint altijd " om erbij te horen , om stoer te zijn. "

Dus iemand die rookt krijgt van mij direct al 2 labels :

1] bah
2] gebrek aan karakter

Vooral dat laatste zal me niet in dank worden afgenomen door rokers denk ik Bloos

Wil ik iemand die rookt ECHT leuk vinden , dan zal hij eerst door die 2 flinke minpunten heen moeten komen Lachen

Iemand die rookt hoeft voor mij ook echt niet te stoppen , ECHT niet.
Maar ik wil niet met een schoorsteen naast me door het leven , bah

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 21:07

Nee tuurlijk niet!

Kan ik met hem meeroken, hoef ik geen peuken te kopen. Schijnheilig *LOL*

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 21:09

Ik zou er niet direct op afknappen, vind het wel een minpuntje maar waarschijnlijk blijft het gewoon een onwijs leuke jongen! Haha! Maar zou het niet leuk vinden als het een kettingroker is of als hij geen respect heeft voor mijn keuze om niet te roken. Zou hem wel vragen om er iig rekening mee te houden, dus liever niet roken waar ik bij ben en niet de ene na de andere sigaret opsteken.

Sirius_

Berichten: 10948
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 21:12

lovergirl: dacht dat er stond zonder hem wil ik niet zoenen, denk al, hoe krijg je t anders voor elkaar Haha!
pmarena: niet altijd gebrek aan karakter. (naja tis maar hoe je t bekijkt)

ik rook en mn beste vriend rookt. Voor mij hoeft ie niet te stoppen en andersom ook niet. Vind t wel handig, als ik zoals vandaag zonder zit is hij er met peuken *LOL*
Als ik een vriend zou krijgen die niet rookt, zou ik zelf gaan stoppen, als ie me voor de keuze stelde. Maar als t echte liefde is gebeurt dat niet.

Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 21:12

uh ..ja Lachen

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 21:15

Pmarena, ik ben roker en het is niet dat ik het niet in dank afneem wat je over rokers zegt, maar dat zegt ook wat over jezelf. Jij bent duidelijk iemand die alle rokers over één kam scheert. Ik rook zelf ook en kan je eerlijk vertellen dat ik rook omdat ik het lekker en fijn vind, niet omdat mijn broer het destijds ook deed o.i.d. Dus waar je die wijsheid vandaan haalt? Verward Beats me!

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 21:19

Avanti schreef:
Nee tuurlijk niet!

Kan ik met hem meeroken, hoef ik geen peuken te kopen. Schijnheilig *LOL*


haha zo kan je het natuurlijk ook nog bekijken Knipoog

Djesseka

Berichten: 3465
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-04 21:21

Hahaha, inderdaad.
Maaruh.. Ik rook zelf niet (voor de duidelijkheid)

Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 21:25

Laten we het erop houden dat ik hem er absoluut niet leuker door ga vinden.
Het is zeker een minpunt, maar echt 100% afknappen is ook wel een groot woord.

Sirius_

Berichten: 10948
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 21:25

dan zou je kunnen zeggen dat je t lekker vind omdat je geen karakter hebt, ik noem maar iets. Ik rook omdat ik de sores thuis niet meer aan kon, heb mn toevlucht gevonden in de sigaretten. Is dat ook bewijz van t ontbreken van karakter? In dat geval zou ik zou zeggen, wees blij dat ik alleen schade bij mezelf aanricht, niet naar de drank grijp en met mn dronken kop iedereen in mn omgeving naar de sodemieters help.

Ik ken wel veel mensen die erbij willen horen door te roken. Stom.. in mijn vriendenkring is er maar een die rookt, en hij heeft me verteld dat dat was omdat hij er bij wilde horen (tsja in rusland rookt bijna iedereen geloof ik)

pmarena

Berichten: 48066
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 21:26

Ik moet de eerste roker nog tegenkomen die is gaan roken omdat hij het zo lekker vond..... allemaal zeggen ze dat die eerste sigaret toch echt geen *mjammie* Vingers aflikken - ervaring was ..... maar misschien ben jij die eerste wel XoNo Lachen

Ik kan het ook niet helpen , als iemand rookt dan daalt die altijd een beetje in mijn achting... Bloos

't Is ook ontzettend dom om eraan te beginnen , iedereen kan bedenken dat het niet goed voor je is...en bovendien zet je anderen ermee in de stank Scheve mond

Nee , ik vind het echt een zwak iets....

Nou moet je dat niet zo groot zien als het nu lijkt hoor ,
het is gewoon net even een inkakker zeg maar als blijkt dat iemand rookt Haha!

Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 21:28

Ik knap er wel op af ja.

Maar...nou vind ik dus een jongen leuk maar hij rookt af en toe. En ik vind het zo erg dat ie dat doet maar ik vind hem nog steeds leuk Scheve mond Een tijdje geleden ging ie ook elke dinsdag met zn vrienden blowen. En waarvoor? Verward Hij is niet verslaafd dus hij kan zo stoppen. Gewoon typisch erbij horen wat ik echt een zwak iets vind.
Laatst bijgewerkt door Irritant op 13-04-04 21:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Sirius_

Berichten: 10948
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 21:29

ik vind t ook lekker. is niet zo raar hoor?

kwadraatje

Berichten: 4335
Geregistreerd: 01-02-04
Woonplaats: Disneyland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 21:30

dat maakt toch niets uit?
moet hij toch helemaal zelf weten wat hij allemaal doet
zolang hij jou er maar niet mee lastig valt
ik zou er dus niet op afknappen

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 21:31

Ik heb iemand gehad die rookt, en ik stoorde me er wel aan. Het zoent veeeeel minder lekker, en ik gewoon een hekel aan tabaklucht. Dus als het even kan, iemand die niet rookt!!

Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 21:31

Ja maar je zoent toch liever met iemand die een frisse adem heeft dan zo`n rookbekkie?

Charaz

Berichten: 24282
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 21:33

Het maakt mij niet uit, ik rook zelf niet, maar ben toch wel blij dat mijn lieve boyfriend vandaag gestopt is met roken. Hoop ook dat hij dat vol blijft houden.

pmarena

Berichten: 48066
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 21:37

Shag ruikt overigens HEERLIJK vind ik Je moet het alleen niet aansteken Tong uitsteken