karakter Abel??? (haf)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sammetje

Berichten: 1654
Geregistreerd: 09-12-03
Woonplaats: nootdorp

karakter Abel??? (haf)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-04 16:57

Ik wil mijn verzorghaf dit jaar graag laten dekken. We zijn nu alleen nog maar een beetje in de orientatie fase en zo op het eerste gezicht lijkt Abel ons een leuke haflingerhengst voor deze merrie. Nou ben ik heel erg benieuwd naar zijn karakter. De merrie die gedekt moet worden is met rijden nogal sloom... er mag dus best wat pit in zitten. Daarentegen is de merrie met buitenrijden een ontzettende schijterd. Vrachtwagens enzo daar geeft ze niets om maar een stoeptegel die verkeerd ligt... hellup! Ze heeft ook niet het lef om voorop te rijden in een groep. Ik zou het dus wel leuk vinden als Abel wat cooler is en dit wel durft. Dan komt er misschien ook een veulentje uit die hier iets meer van mee krijgt. Iemand enig idee????

maessie

Berichten: 5744
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Hurdegaryp/Bornwird

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 21:05

Hey!! Wat leuk! Wij hebben al twee veulentjes van Abel. Het zijn beide best wel brutale veulens: heel nieuwsgierig enzo. Van Tarlia staan ook fotos op ITP. kraamstal heet t topic geloof ik. geplaatst door hoffieh in elk geval ik weet de titel zo ff niet meer. Wist je dat Abel Zdressuur is?? Wat rijden betreft zit het dus ook wel goed!

Bonnelover

Berichten: 1535
Geregistreerd: 11-11-03
Woonplaats: Noord Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 09:58

Hallo, nou ABel is echt super. We hadden vorig jaar 2 veulens van hem op stal. Die bijde zeer hoog eindigde ( kampioen, en op de veiling in brabant het top veulen qua prijs was) In omgang is hij ook erg prettig. Hij staat bij Bouwman in Balkbrug, als je hem belt heeft hij vast antwoord op al je vragen.