Wie weet er een leuke stal in de buurt van Gorinchem

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mutzzzzz
Berichten: 261
Geregistreerd: 12-12-01
Woonplaats: Belgie

Wie weet er een leuke stal in de buurt van Gorinchem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-01 14:28

Hoi allemaal, weet er iemand een leuke stal in de buurt van Gorinchem? Ik weet zelf helemaal niks daar in de buurt, maar ga daar waarschijnlijk naartoe verhuizen. Zelf ben ik Z dressuur en zou graag fanatiek kunnen blijven rijden. Ook houdt ik erg van bosritten (is dat mogelijk in die omgeving?) en op zn tijd een sprongetje en cross. Voor mijn paard is het van belang dat ze elke dag naar buiten kan. Wie kan mij helpen?


prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-01 14:53

ik weet niet of Ad Valk pesionpaarden aanneemt, maar daar heb je iig een prof. accomodatie. Daar is ook een vereiging vlakbij (KNF is het geloof ik). Aan de weg waar Ad zit, zitten nog meer kleine stallen waar je evt. terecht kan. Verder zou ik zo nix weten. Ik heb wel ff op het Stapje gestaan, maar dat is weg ivm de betuwelijn...
Veel succes verder...

http://www.bokt.nl/markt/ad/224075/easculap-econom-ii-gt474-scheerapparaat easculap econom II scheerapparaat te koop

http://www.bakeencake.com voor op maat gemaakte taarten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-01 15:00

Echt buitenrijden kan je daar helaas niet. je kan het inderdaad bij Ad Valk proberen maar meestal neemt hij alleen maar bekenden op stal. Dan zou je kunnen vragen of Manon er nog staat met Fido Dido en of hij weet hoe het met Tanja gaat (volgens mij is die daar weg) en dat je van hun van deze stal had gehoord. Crack C heeft er trouwens ook gestaan. Hippos is er inderdaad ook vrij dichtbij.
Iets verder weg heb je in Vuren Stal Roza en Manege Lingebos. Je kan het ook eens vragen bij ruitersportzaak de Hindernis, die weten vaak ook wel stallen in de buurt.
Succes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-01 15:02

Oja, bij Ad en de manege is volgens mij dagelijks naar buiten niet mogelijk. Bij Roza weet ik het niet maar ik denk dat daar meer mogelijk is.


Mutzzzzz
Berichten: 261
Geregistreerd: 12-12-01
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-01 15:05

Ik ga begin van het jaar overal even kijken. Ik vind het wel heel lief van jullie dat jullie zo snel reageren.
Het is echt een must dat ze naar buiten kan anders wordt ze echt gek. Maffe knollie. Ik weet daar echt helemaal niks dus waar is ruitersportzaak de Hindernis? En waar kan ik die stallen vinden?

Mutzzzzz
Berichten: 261
Geregistreerd: 12-12-01
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-01 18:35

Ik ken in die omgeving dus ook niet veel mensen. Voor mij is paardrijden een gezellige gave sport. Een stal waar het dus gezellig is heeft wel een voorkeur. Maar volgens mij kan dat geen probleem zijn want paarden mensen zijn gewoon gezellige mensen. Verder zou ik graag willen weten hoe het zit met verenigingen, instructeurs en dergelijke. Wie kan mij helpen? Alvast bedankt!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 17:13

volgens mij heb ik jou al een mail gestuurd via een andere advertentie.
Wij hebben op stal op dit moment 1 box vrij. Het is in Nieuwendijk.
We zijn geen bijzonder luxe stal ofzo, maar heel gezellig en functioneel.
We hebben een verlichte en gedraineerde buitenbak (20 x 40), een binnenbak zijn plannen voor, maar dat zijn nog slechts plannen.
De pensionprijs all in is 150 euro.

Ik zie alleen dat ik in de mail het verkeerde nummer had gegeven.
dus doe het even overieuw in een PB


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IndianSu en 32 bezoekers