Uit de oude doos: primeur ik op paard!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Uit de oude doos: primeur ik op paard!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 10:26

Deze foto`s van een jaar geleden toen de manege pas open was..Dit was mijn priveles om over mijn angsten heen te komen...wat die les niet gebeurd was

Afbeelding
Dit paardje is trouwens Schampoo Vingers aflikken echt een keilekker ding helaas verkocht...
Afbeelding
Afbeelding
Ik zit hier wel erg kort.. en mijn hoofd is weg..dat met dat hoofd naar benee deed het beestje helemaal zelf..ik was veel te bang om iets te doen met aan de teugel te lopen ofzo..
Afbeelding
Helemaal verkrampt was ik..zo bang Bloos
Afbeelding

Nou dat waren ze..hoe ik bang ben geworden? Het was begonnen op die andere manege was ik van Fury afgevallen snel beestje op mijn nek, ik dacht dat ik doodging was al afscheid aan het nemen enzo..
Op de nieuwe manege waren de paardjes allemaal van iemand prive geweest en die reageren veel feller en dat was al raar..totdat ik op kaatje moest die 2 keer in de galop schoot toen ik mijn beugels kwijt was. Dat was DE klap ik heb maanden niet meer durven galopperen of draven en sinds dit jaar ben ik er helemaal overheen Haha!

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 10:31

Nou ik ben blij dat het zo goed afgelopen is!! Nu willen we natuurlijk foto's zien hoe je nu rijdt Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 10:37

ja ehh die heb ik niet...dat ga ik niet laten zien natuurlijk...ach als ik dalijk op Lucky naar de ZZ rijdt misschien..haha

NehnaDagmar

Berichten: 3949
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Roden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 14:04

Ahh wat een mooi paardje.. Lachen Gelukkig dat je over je angsten heen bent!!
Succes verder

narretje
Berichten: 334
Geregistreerd: 07-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 15:20

Leuke tinker op de foto's. Heb even in je profiel gekeken Schijnheilig en wat ik nu dus niet snap is dat je een jonge pony (leuke pony, dat wel!) hebt aangeschaft die eerdaags beleerd wordt. Wat gebeurt er als deze pony eens flink raar doet met jou erop (het eerste jaar zijn ze zeker nog niet uitgepubert) ? Straks ben je weer terug bij af wat betreft je angst. Dat zou toch zonde zijn? Je bent echt gewoon nog maar heel kort van je angst af Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 16:53

narretje schreef:
Leuke tinker op de foto's. Heb even in je profiel gekeken Schijnheilig en wat ik nu dus niet snap is dat je een jonge pony (leuke pony, dat wel!) hebt aangeschaft die eerdaags beleerd wordt. Wat gebeurt er als deze pony eens flink raar doet met jou erop (het eerste jaar zijn ze zeker nog niet uitgepubert) ? Straks ben je weer terug bij af wat betreft je angst. Dat zou toch zonde zijn? Je bent echt gewoon nog maar heel kort van je angst af Verward


tjah misschien was dat niet de allerbeste beslissing maar op dat moment had ik zo weinig zelfvertrouwen en door de koop van Lucky ben ik weer helemaal terug. Ik weet nu waarom ik mij grenzen durf te verleggen zodat het dalijk niet ten koste van hem gaat en ja als hij gaat puberen dan val ik er misschien af maar ik ben over deze angst heen gekomen dus dan moet dat met (eventuele) andere angsten ook lukken...Maar het is zo gek met Lucky durf ik ook veel meer..(illegaal erop ziiten enzo)

We zien wel hoe het verder loopt..