stal mulder te assendelft

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xandra
Berichten: 114
Geregistreerd: 03-06-01
Woonplaats: hoofddorp

stal mulder te assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-01 15:43

Wie heeft er ervaring met Stal Mulder? Ik heb dit adres gekregen om er naar een paard te kijken maar ik wil even weten of er hier mensen zijn die er wel eens zijn geweest om te kijken naar paarden. Ik wil weten of dit een betrouwbaar adres is.

Gr Sandra

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-01 08:58

Ik heb wel eens een hengstje voor rob gereden, hij is een echte handelaar, hij heeft in het hele land zijn adresjes. Hij weet ook best veel van bloedlijnen e.d. Ik vond hem af en toe best een beetje makkelijk met zijn paarden maar ze hadden het er niet slecht. Ik denk dat hij best eerlijk is, binnen de grenzen van het handelaarschap natuurlijk.
Succes.

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-01 14:41

Ej die stal ken ik! Persoonlijk vind ik het er niet zo super,de paarden worden steeds van stallen verwisseld (ik neem aan dat dit niet goed is)
en er staan zieke shetjes op een weiland.De manegepony's zien er niet geweldig uit en de handelspaarden...tja...

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-01 14:49

De laatste keer dat ik er geweest ben is denk ik wel een jaar of 8 terug, toen was het nog geen manege dus er kan inmiddels best een en ander veranderd zijn (ten goede of ten slechte)

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-01 15:14

Ik heb ook minder positieve berichten over Stal Mulder gehoord. Hij schijnt weinig nieuwe paarden binnen te krijgen, en wat er staat schijnt er erg lang te staan. Ik heb gehoord dat er weinig naar de paarden wordt omgekeken, en ze niet regelmatig hun stal uit komen, daardoor erg fris en bokkerig zijn. Er zouden ook een stel heel magere ponies op een landje staan, waar weinig naar zou worden omgekeken. Ik ben er een keer geweest, op een westernwedstrijd van de westernstal die er toen nog bijwas, maar deze is intussen opgedoekt. Hoe het er nu uitziet durf ik niet te zeggen.

Ik zou persoonlijk alleen maar uitgaan van het paard dat je daar treft, klikt het goed, laat hem van top tot teen onderzoeken: klinisch en roentgenologisch (ook bloed afnemen of hij misschien kalmerende middelen heeft gehad) Voor de rest zou ik kijken of er die dag al op gereden is, (zweetplekken?). Hem zelf poetsen en zadelen, maar er een ander eerst op laten rijden, in alle gangen.

Waar ben je precies naar op zoek?

Hartje
Berichten: 1939
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: Ymuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 10:15

Hij heeft veelal paarden staan die van de goede bloedlijnen afstammen maar vaak zijn ze niet of kort aangereden. De prijs is hoog. Veelal zien de paarden er sober uit. De paarden die ik ken die bij Rob zijn aangekocht zijn ook niet ech je van het. Kijken kost niets maar let op als je een aankoop doet. Het is en blijft een handelaar en de paarden staan er niet voor niets.