Zijn jullie ook zo setjes fan?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Angeliek
Berichten: 4948
Geregistreerd: 20-01-02

Zijn jullie ook zo setjes fan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-04 14:38

Hebben jullie ook ALTIJD als je gaat rijden een shabrak met bijpassende bandages aan?
En als ik peesbeschermers omdoe, doe ik ook die kleur shabrak. (meestal wit of zwart)

Ik kan gewoon niet meer zonder setjes Clown

Werkelijk altijd heb ik setjes op mn paard. En als ik langs een ruitersportzaak ga, en ik zie een nieuwe kleur, wil ik die gewoon zo graag hebben.... Ik heb onderhand al 9 setjes Bloos

Hebben jullie ook last van dit virus?


Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 14:41

Nou ik heb nog niet zo heel veel setjes hoor, 3 nog maar, maar wil er zeker meer hebben Knipoog
Dus ook ik heb last van dit virus, wil altijd een trui ofzo erbij aan etc.
Ik rijd ook niet altijd met bandages maar als ik dat doe dan rijd ik idd met een setje Knipoog

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten, maar de echo ervan duurt eindeloos!!

Angeliek
Berichten: 4948
Geregistreerd: 20-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-04 14:42

Marrie schreef:
Nou ik heb nog niet zo heel veel setjes hoor, 3 nog maar, maar wil er zeker meer hebben Knipoog
Dus ook ik heb last van dit virus, wil altijd een trui ofzo erbij aan etc.
Ik rijd ook niet altijd met bandages maar als ik dat doe dan rijd ik idd met een setje Knipoog


Ja, idd een trui of een broek in die kleur...

pearl_tje
Berichten: 3759
Geregistreerd: 29-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 14:42

Wah niet weer zo'n topic daar zijn er al zoveel van echt (ik moet gewoon rijden met een setje, Net alaf je paard zien wat erop ligt)

gyzmo

Berichten: 1029
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Dordt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 14:43

Ik heb 10 volledige setjes, en 3 halve. Waar ik dus nog of bandages of een shabrak bij moet hebben. Ik vind het veel verzorgder staan, en zolang ik het kan betalen, waarom niet. Ik wil er graag zelf ook altijd verzorgd uitzien met kleren die bij elkaar passen, dus waarom mijn paard niet??

The more you know, the more you become aware of how much you DON'T know

Ik heb mijn profiel ingevuld!! Foto's volgen nog.

EvelienH
Berichten: 3714
Geregistreerd: 26-05-02
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 14:48

Ik heb ook zo'n setjes tik Haha!. Het ziet er gewoon veel mooier uit (ook al verklaard iedereen me voor gek).
Ik pas mijn kleren er ook altijd bij aan, bijpassende sokken en t-shirt of trui.

Angeliek
Berichten: 4948
Geregistreerd: 20-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-04 14:54

Ja, en mij zul je ook nooit in een zwarte broek met lichtblauwe sokken ofzo zien. Als ik een broek koop, koop ik er ALTIJD meteen bijpassende sokken bij. Erg he?

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 15:14

Nee ik ben helemaal niet zo'n setjes mens. Maar ik heb wel heel veel in het grijs en marine blauw/bordeaux rood (een combinatie van beide).

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 15:15

ik ben ook geen setjes mens
bandages passen niet bij sya met der sokken.
alleen als ik mijn witte dekje op heb kan je zien heo vies der sokken zijn of hoe vies het dekje soms wel niet is na het rijden


Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 15:20

Ik wil ook wel meer setjes, maar ik rijdt western en dan is een pad best wel prijzig vind ik. En zo rijk ben ik nou ook weer niet (binnenkort weer werken dus dan kan ik eindelijk ook eens wat nieuws aanschaffen Schijnheilig )
Ik vind het netjes en verzorgd eruit zien, waarom niet? En daarbij is het leuk om in een ruiterwinkel te shoppen en zo een hele verzameling dekjes e.d. bij elkaar te sparen Haha!

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Margreet

Berichten: 18324
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 15:22

Nee, helemaal niet. Wat een onzin!

Nulla tenaci invia est via

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 15:28

Fan wel, ik heb er ook wel een aantal en als ik rijd, liggen er setjes op. Maar vaak beperkt het zich wel tot het paard en is mijn kleding niet bijpassend. Probleem is dat ik veel teveel leuke kleurtjes zie.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Inguhh

Berichten: 521
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 15:44

Ik heb ze zelf niet, maar vind ze wel heel leuk staan bij andere paarden.
Ik moet ze toch ook maar eens gaan kopen... (toch nog maar even sparen!! Schijnheilig )

Muizje

Berichten: 1930
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 15:46

Ikke echt niet. Zoals ik iemand ooit hoorde zeggen: Je moet een paard ook in z'n waarde laten. Kwam iemand met een ruin met roze dekje en bandages. Ik vind het gewoon echt niet staan!

Vrijgezel #4(#64)-Terrabokker #2
Ik ben niet nieuwsgierig, ik wil gewoon graag alles weten

sandra1977

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Dedemsvaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 15:48

Angeliek schreef:
Ja, en mij zul je ook nooit in een zwarte broek met lichtblauwe sokken ofzo zien. Als ik een broek koop, koop ik er ALTIJD meteen bijpassende sokken bij. Erg he?


Mij wel Haha! Schijnheilig , maar ja, dat past dan weer bij mijn blauwe dekje met zwarte piping........

Veni, vidi, vici

pearl_tje
Berichten: 3759
Geregistreerd: 29-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 16:04

Jongens zo erg als sjuimpje worden jullie toch nooit

Maar jullie mogen het proberen Haha!

EvelienH
Berichten: 3714
Geregistreerd: 26-05-02
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 16:22

Muizje schreef:
Ikke echt niet. Zoals ik iemand ooit hoorde zeggen: Je moet een paard ook in z'n waarde laten. Kwam iemand met een ruin met roze dekje en bandages. Ik vind het gewoon echt niet staan!

Dat heb ik ook Bloos een roze setje.. Alleen ik heb een merrie *LOL*

Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 18:02

Okkie1 schreef:
Nee ik ben helemaal niet zo'n setjes mens.).


Ik ook niet zo.maar daar komt wel verandering in Tong uitsteken

Sommige roddels zijn te mooi om er geen realiteit van te maken

veer

Berichten: 1520
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 18:49

Ik vind setjes echt heel leuk! Ik heb er alleen nog niet genoeg geld voor. Wil nu bandages gaan kopen bij m'n shabrakjes. Kan alleen geen bordeauxrode bandages van BR vinden voor bij m'n bordeauxrode BR shabrak. Weet iemand miss of de bandages van Global dezelfde kleur bordeaux zijn Bloos ?

Verder zoek ik nog leuke kleurtjes die leuk bij m'n fries passen *let op het is een ruin!* Weet iemand wat leuks? Tnx alvast Lachen

Brent mijn stoere vent !

cissie
Berichten: 6176
Geregistreerd: 23-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 18:54

NEEEEEEEEEEEEE Extreme duivel ik wil geen setjes en wil er niks mee te maken hebben Haha!


Maar voor iedereen die er wel fan van is:

Veel plezier ermee en is maar te hopen dat er niemand kleurenblind is Schijnheilig

La_Vie

Berichten: 3186
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: Tussen Hoorn en Enkhuizen ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 19:00

Ben zelf ook een setjesgek
Maar het is niet zo dat ik iedere keer dat ik ga rijden ook bandages om doe. Alleen als ik er zin in heb of als ze op de foto gaat.
Heb nog niet zoveel setjes (3) maar wil er nog meer, alleen zit het geld niet altijd mee Schijnheilig

veer schreef:
Ik vind setjes echt heel leuk! Ik heb er alleen nog niet genoeg geld voor. Wil nu bandages gaan kopen bij m'n shabrakjes. Kan alleen geen bordeauxrode bandages van BR vinden voor bij m'n bordeauxrode BR shabrak.

Bij Piaffe Ruitersport hebben ze wel bordeauxrode bandages van BR (wel fleece)

:+: Lady & Viënna :+:
Blondes have more fun ;)
Mijn fotografiefacebook : La_Vie Photo

Grandmommy
Berichten: 423
Geregistreerd: 12-04-04
Woonplaats: Dorst

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 19:02

okee, hoe mijn beest erbij loopt : bordeauxrood dekje, zwarte rijbroek, blauwe bandages, grijze jas. tsja... het gaat mij nu eenmaal meer om het rijden zelf *grin*

antics

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 19:03

Typ het woord setje maar in in de zoekmachine! Er zijn hier de laatste tijd veel topics over geweest!

Honeymoon
Berichten: 595
Geregistreerd: 11-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 21:07

Ik heb lekker geeneen setje en wil dat graag zo houden. Ik geef mn geld dan liever uit aan functionele paardenspullen. Twee dekjes is meer dan genoeg!

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 21:17

Ik ben wel setjes-ven...
Mijn pinpas niet, jammer genoeg Bloos

Some people look for a beautiful place, others make a place beautiful


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, BrandWatchBot, Dartel, desireeee_x, Linde_C, MairiMacBran, Miran, Omany, Punz, Ruai, StalNollie, Vagabondo en 87 bezoekers