Heike is bijzonder optimistisch

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ikke

Berichten: 37526
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Heike is bijzonder optimistisch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-12-01 23:22

Hallo allemaal,
Naar aanleiding van de weddenschap tussen Assie en ikke over het meebrengen van paardenlucht ben ik vanavond weer bij Heike geweest.
We hebben gezellig gebabbelt, over paarden natuurlijk. Vertelt ze doodleuk dat ze twintig minuten kan staan, nou dat is positief natuurlijk, maar dat ze dan dus morgen gipscorset krijgt en dan dus overmorgen naar huis kan Verward We konden praten als brugman, maar zowel haar ouders, Assie, Ester en Ikke kregen dat niet uit haar hoofd gepraat.
Hoewel we het haar natuurlijk heel graag gunnen moeten we toch ook realistisch blijven en de kans van slagen van dat plan toch vrij klein achten
Ondertussen blijft ze de moed erin houden en dat vind ik bewonderingswaardig. Ik weet maar al te goed hoe moeilijk dat is. Ik kon met mijn schoudertje niet veel, Heike kan nu dus helemaal niks, dat is wel erg weinig als je zo'n bezige bij bent.
Hopelijk kan ze het geduld opbrengen, immers, als ze nu te haastig is dan heeft ze daar de rest van haar leven "plezier" van, niet dus.


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-01 23:59

Whohow, dat is goed nieuws zeg! Maar idd Heike meis, kijk uit wat je doet!!! Verpest het niet, want dan ben je verder van huis deere... Knipoog

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Dennis

Berichten: 31463
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-01 00:07

Blijf zo positief! Maar foceer niets hoor. Anders houd je er altijd last van.
Sterkte!

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

marije b
Berichten: 1664
Geregistreerd: 10-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-01 11:20

dat had mijn moeder ook met haar kanker ze wou alleen maar heel snel en dat is logisch want ze willen er vanaf maar dat moet niet het is wel goed dat ze goede hoop hebben maar ze moeten er ook mee om kunnen gaan ze moeten niet te snel willen!
marije

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-01 14:38

Yep ik had haar ook zo positief aan de lijn. Aan de ene kant heel fijn want ze heeft nog een lange weg te gaan. Aan de andere kant moet ze geen dingen gaan forceren omdat ze zo graag wil Huilen . Maar ik geloof dat ze genoeg mensen om haa heen heeft om haar dan weer op te vangen.

Go for it Heike Lovers .

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-01 21:53

Ik denk dat positief denken heel goed is. Dat is de beste weg naar genezing. En haar lichaam geeft vanzelf aan wanneer het teveel wordt.Ik ken haar niet persoonlijk maar heb het idee dat het een sterke persoonlijkheid is die weet wat ze doet.
Eeen collega van mij haar schoonzus heeft hetzelfde meegemaakt, was heel erg afzien vertelde ze mij, maar door positief te denken en goed naar haar lichaam te luisteren is ze weer geheel hersteld en heeft inmiddels haar werk weer hervat. Dus Heike het zal je zeker lukken!!!!!

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Bontfire, Donderwolk55, Eliana, Eliine, haffiefreak, jadeken, Kirrietje, Lalladidoo, Larislaatje, Mars, Paardennamen, RenskeFrea, YandexBot en 224 bezoekers