Wordt 2002 voor jullie net zo spannend als voor mij???

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Wordt 2002 voor jullie net zo spannend als voor mij???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-12-01 10:39

Ohhhh, ik kan echt niet wachten tot 2002 hihi! Het wordt echt een superspannend jaar voor mij, er staat zoveel te gebeuren...

Haha! Jurres krijgt haar derde veulen. Haar eerste veulen bij ons en het wordt mijn eerste echte eigen paardje van mijn droomhengst nog wel... Ik kan echt al niet meer wachten!!! Nog iets meer dan drie maanden en ze wordt al echt een tientonner-wannabe! Lovers Ben zo benieuwd wat er voor een babe uit gaat komen....
Pling Eindelijk, het is er nu door: WE GAAN VERHUIZEN!!! We gaan met zijn allen bij mijn opa en oma wonen. We gaan daar het huis verbouwen (beginnen rond februari/maart) en dus kom ik bij mijn paard(en) te wonen in een prachtig stukje Nederland. Laten we het er maar op houden dat Lunterencity rules!!! Lovers Ook al word ik nu Edese, omdat de ene kant van de weg waar ik NIET ga wonen Lunteren is.... en de kant van de weg waar ik WEL ga wonen, Ede is. Huilen Ach, I'll always be a Lunteren-lover... Dat is nou eenmaal MIJN dorp. Maar het zal allemaal heel spannend worden met de verbouwing en het verhuizen... Ik ga dus weg uit dit huis waar ik al twaalf (?) jaar woon en het is zo'n mooi huis... Laten we maar denken dat we er heel wat voor terugkrijgen, een huis bij de paarden en direct aan het bos Kwijl . Ik kan nu al niet meer wachten en ga al beginnen met het uitdenken van mijn nieuwe kamer...de kleuren zijn al gekozen *grijns*. Lachen Ik hoop dat alles goed mag gaan verder.
Party!! Ik hoop in 2002 mijn opleiding af te ronden... moet eitje zijn voor mij Knipoog . En ja, na een opleiding is het toch de bedoeling dat je een baan zoekt... Ik ben nog steeds vastbesloten te proberen bij ons in het asiel terug te komen. Ik mis het zo vreselijk dat het gewoon niet leuk meer is. Verdrietig Dus ik kan niet anders dan hopen dat het op de één of andere manier gaat lukken en anders moet ik toch op zoek naar wat anders. Ach, in de dierenwereld word je niet rijk..laten we het daar maar op houden... }> Ik ga gewoon mijn diploma halen (MBO voor stuud Ilona, is echt lachertje haha) en dan een leuke baan zoeken.
Tong uitsteken Ik ga Jurga starten in de L1 dressuur. Hartstikke spannend en ik heb er al erg veel zin in. Het is voor mij al heel wat dat ik dit heb bereikt haha, ik ben nou eenmaal geen goede ruiter en die tuiger van mij is niet altijd een schaapje. Koe (koetje ter decoratie) In mei staat mijn eerste L1 start gepland en jullie blijven allemaal thuis Knipoog ... Ik ben erg benieuwd hoe het gaat... als ik over de L1 net zo lang doe als over de B, dan ben ik over anderhalf jaar wel L2 hihi. Nee hoor, SuperJurga gaat het gewoon voor me doen en ik ga les nemen yippee!!!! (ja, Pris.... ik heb het geregeld, al is het maar voor eens per maand en af en toe misschien iets vaker, ik ben toch al druk genoeg... Extreme duivel ) Ik kom er wel, ik wil in 2002 iig een stuk verder komen in mijn rijden.
Lachen Verder is Ilona toegetreden tot het bestuur van de menclub van de Nieuwe Heuvel (wordt lid hihi! Clown ) en ga ik dus wat actiever worden in de menclub!! Ben er erg blij mee, ik ga nu behalve het schrijven van de jaarlijkse menclubkrant, ook helpen met het organiseren van wedstrijden en ritten e.d. Precies iets wat IK leuk vind en waar ik goed in ben... Dus ik ga me even bewijzen. Nu nog hopen dat Ronald niet te druk is en me kan leren mennen...dat zou het feestje compleet maken. Cool
Tong uitsteken Natuurlijk ga ik nu echt de serieuze start maken met het bijrijden van Harald voor Ronald. Ik heb nu steeds dingen ertussen gehad Huilenstages e.d.) waardoor ik geen tijd voor hem had, maar dat gaat in 2002 helemaal goedkomen. Kijken of ik hem ook naar een lekker paardje kan rijden. Lovers Het is zo'n schat!
Schijnheilig En ik ga het stalmanagement doen heb ik besloten haha. Het is af en toe zo'n ongeregelde zooi op stal, maar dat komt goed als ik zometeen veel dara ben. De stal wordt toch al helemaal van ons!!! Haha! En de stal moet vol met pensionklanten!!! *LOL* Ik heb alweer iemand geregeld om te komen kijken haha. Hoop dat zij het doet, want dan hebben we een gruwelijk leuk team op stal!
Ja, en wat nog meer??? Er staan vast voor mij nog veel meer dingen op de planner, maar ik kan er nu even niet opkomen. Als ik nog wat meer weet, komt het hier uiteraard te staan. Tong uitsteken Ilona gaat druk druk druk worden in 2002, het begint al met drie maanden een oogje houden op een stuk of tien paarden bij mijn vriendin thuis, die ik ook drie maanden moet missen Huilen .... maar die paarden zijn Kwijl echt cool! Dus dat komt wel goed. Ik ga het nieuwe jaar bokkend in, dat is één ding wat zeker is! Party!!

Wat staat er voor jullie te gebeuren in 2002?????

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-12-01 10:41

Ik kom er meteen al achter dat ik vergeet te vermelden dat ik ga proberen mijn rijbewijs te halen in 2002!!! Grijns...dat wordt een lachertje!!!! Knipoog

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

zita

Berichten: 754
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-01 10:42

wat leuk!!!!
ik hoop dat ik ook allemaal leuke dingen mee ga maken!!
waarschijnlijk wel: ik krijg misschien Kyra en ik ga mijn eindexamenjaar beginnen!!! en misschien gaan wij ook verhuizen( kleine kans, maar toch).................2002 wordt leuk!!

I love Kyra+Arabe( miss you 4-ever)!
dag lieve aap ik hoop dat je een leuke eigenaar krijgt met een lekker stuk land......

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-12-01 10:48

Heel erg veel succes dan met je examens, je slaat je er vast wel succesvol doorheen! Haha!
En wow, een eigen paardje! Gefeliciteerd! Knipoog

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

born 4 LP

Berichten: 14
Geregistreerd: 05-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-01 10:54

mijn stief moeder komt naar nederland voorgoed en mijn paps gaat trouwen op 31 dec hahha leuke datum maargoed t zal wel een moeilijk jaar worden ahahah ik kan nooit zo goed aan nieuw geld wennen

******* I LOVE LINKIN PARK 4 EVER *******

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-01 11:14

Ik krijg op oudjaarsdag mijn nieuwe pup Lovers
Dan heb ik weer 2 hondjes. Ik kan haast niet meer wachten. Schijnheilig
Afbeelding
Ze komt trouwens uit Barneveld, net als mijn oudste hond Haha!

Goedgekeurd onderschrift :)

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-01 11:48

Oh jee ik ga ook Bokkend 2002 in!!!
Ik krijg mijn allereerste paard, iets wat ik al 20 jaar (ben nu 34) heb gewild. En ik heb altijd gedacht dat zoiets niet voor mij was weggelegd dusseh... kun je nagaan dat ik nu bijna uit elkaar barst van emoties... Knipoog
Verder ga ik genezen.
Ja ik weet het, als je eenmaal uitzaaiingen hebt gehad, blijft kanker altijd dicht bij je aanwezig, is er een groot risico op herhaling.
Maar ik ben van plan met behulp van gezonde voeding etc. en nog wat chemokuren in januari, februari en begin maart, te genezen en alleen nog terug te komen in het ziekenhuis voor controle haha.
Deze zomer gaan Peter en ik eens niet een tent huren in Zuid-Frankrijk, maar met de caravan van mijn ouders zelf naar Zuid-Frankrijk.
Ik ben zeer benieuwd hoe dat zal gaan, verheug me erop en denk wel dat ik mijn paard tegen die tijd twee weekjes zal kunnen missen... hoewel?
Ik vroeg aan Peter: wat ga jij doen in 2002?
Antwoord: Leven... Hoezo?
Hij bedoelde dus: lekker doen waar je zin in hebt, niet teveel piekeren maar gewoon DOEN. Genieten.
En daar ben ik het ten volle mee eens!
Ik verwacht in het komende jaar een hoop dagen dat ik echt moet wennen aan de situatie, dat het 'even niet wil', dat het paard 'even niet mee wil werken, zoals ik het wil', maar daarnaast ontzettend veel geluk en vertederende momenten.
Iedereen een heel 'lief' jaar gewenst.... Lovers

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-12-01 11:53

Jaaah Dorine, ik gun het je van harte meis!!! Echt geweldig, nu toch je eigen paard!!! Dat jaar begint al super voor jou, want je droom komt uit! Heel veel geluk in 2002 allemaal en Dorine, je komt er wel!!!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-01 14:20

ha ha een jurres vraag!!!! grinnik Haha!

Ja er staat voro mij ok heel wat op het rpogrammA!!!! mn stage in Eng gaat niet door helaas Huilen maar ik ben van plan om vakantiewerk op een dressuurstal te gaan doen! Ook in de paarden ziet het er goed uit! ik hoop met een speciaal paard te gaan starten!!!!!! en in de love ziet het er denk ik ook wel gunstig uit!!!! maar das afwachten!!! ikg aook mn rijbewijs halen want ik wordt 18!!!!!!! en ik moet bij iemand gaan kijken in mei die een L1 wedstrijd moet gaan rijden voor het eerst!!!!! Dat belooft ook heel leuk te worden!!!! En...... ik ga leidingen op kampen!!!! gweldig!!!!!!! maar eerste 2001 uitzingen!!!!

O, ja en ik moet op kraamvisite!!!!!! Haha! Ik was het bijna vergeten!!!!!!

....


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-01 00:06

Hahahaha Esmee meis..je blijft lekker thuis!!!! Ik denk dat ik dan niet zo veel heb aan een fanclub... Alhoewel..de eerste keer dat ik winstpunten haalde in de B, flikkerde ik BIJNA over een stoel heen toen ik aan mijn hele aanwezige complete fanclub wilde vertellen dat ik mijn eerste twee winstpunten binnen had! Beetje enthousiast af en toe.... Clown Just me.
Enneuh Billy...die hond is gaaf!!!!! Wat een scheet zeg!!! Van welke leraar op IPC had jij nou ook alweer honden? Verward

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-01 20:05

we zullen zien! Iloon!!!! wedje leggen dat ik er ben!!! alleen maar om een BOSMIDDENDRAF te zien!!! Knipoog En om Jur dr kindje te meeten!!! Knipoog Dat doen we dan gelijk in 1 x is makkelijk vind je ook niet??? Haha!

....

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-01 22:38

Ik heb ook onwijs zin in 2002...
in maart M2 starten brrrr ik zie er nou al tegenop..
Ook rijd ik in maart mee op Men en ruiter de nieuwe beurs in hardenberg...
natuurlijk met Hinke en Lodewijk naar de keuringen maar ben heel benieuwd na wat hinke doet.. mijn eerste eigen merrie.. wauw spannend is toch anders dan een ruin...

de haf van Shaienne inrijden ben ook heel benieuwd hoe dat gaat is een aardige ondeugd!

ach ik heb er gewoon zin in en vooral het veulentje van Charlotte uit mijn droomhengst Lovers Lovers

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-01 23:37

euhm.....examenjaar,ik moet dus gezellie examen gaan doen.misschien wordt het ook wel een spannend door... Lips are sealed (sorry can't tell)
ik ga ook weer opzoek naar een nieuw vzpaardje Party!!
ow ja,ik moet ook nog aanmelden voor een vervolgopleiding

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 00:00

wat dit jaar voor mij gaat brengen?
eh in maart ga ik ook naar Hardenberg toe voor weer een show. en in maart zal t ook de eerste keer zijn dat ik met ailin een onderlinge wedstrijd start. dan hoop ik dat ik wordt aangenomen bij een leuk bedrijf (heb al gebeld en wordt deze week teruggebeld dus DUIM). en dat volgend jaar mn studie voorspoedig gaat en ik eindelijk de studie vind die me echt past en waar ik leer om te leren (en discipline). Mn rijbewijs hoop ik dit jaar ook nog te halen. en t goede voornemen voor dit jaar is, vaker langs mn vader gaan en nog meer met ailin gaan doen (nog meer ja nog meer Haha! )

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-01 14:39

Hellup..... ik geloof dat ik die wedstrijd maar afzeg hahaha. Nee hoor Esmee, je mag best komen...als je dan maar een melige bui meeneemt...kom ik van mijn evt. zenuwen af haha.
Kim, erg spannend hoor, maar je kunt het, die M2. Eitje voor jou... Haha! Ik ben ook heel benieuwd naar je Hinke, ik zal snel een keertje langskomen, kee?

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 15:09

we zullen zien ik doe mn best!! gna gna!!! Hop Hop Hop Jurga in..... idd BOSMIDDENDRAF!!!! (ik blijf het een leuk woord vinden!!!) Haha we zullen wel zien!!!!

....

party-girl

Berichten: 1161
Geregistreerd: 03-11-01
Woonplaats: Ter-Idzard (vlakbij wolvega)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 15:20

examen doen en hoop m2 te starten volgend jaar maar da zal wel niet

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 23:13

het jaar 2002::) een jaar vol wedstrijden waar ik mee ga als groomie! Haha! enne we gaan voor jumping!!! Cool met obelix wil ik dit jaar op vakantie!! Pling enne ik moet nl. op kraam visite!!! bij superjurga als supermoeder!! enne ik wil voor me rijbewijs gaan!!!!!! dat was het wel.. kom even niet op meer dingen!!!haha

keep calm, I'm engaged!!! <3

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 23:16

obelix schreef:
het jaar 2002::) een jaar vol wedstrijden waar ik mee ga als groomie! Haha! enne we gaan voor jumping!!! Cool met obelix wil ik dit jaar op vakantie!! Pling enne ik moet nl. op kraam visite!!! bij superjurga als supermoeder!! enne ik wil voor me rijbewijs gaan!!!!!! dat was het wel.. kom even niet op meer dingen!!!haha


hey ik ga met je mee als je op kraamvisite gaat hoor bij Superjurga!!
Zal alvast een dekentje gaan breien Haha!

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 23:19

is goed hoor.. dusse iloon je bent gewaarschuuwd!!!!!!!! }> Cool Pling

keep calm, I'm engaged!!! <3

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-01-02 03:50

Hee, wat gaaaaaf dat jullie komen buurten in Lunterencity.....
Ik was het alweer vergeten haha. Ja Barb, begin maar vast met breien. Mag het een paarse worden dan????? Please???? Knipoog

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-02 12:21

Jeetje Jurga wat ziet dat er allemaal leuk uit zeg! Jij gaat echt een topjaar tegemoet zo te horen! Leuke vooruitzichten allemaal! Party!!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-01-02 13:11

Hey Maartje!!!
Ja, het lijkt allemaal heel veelbelovend idd, maar ja, je kunt nooit voorspellen wat er nog meer gaat gebeuren helaas....
Jij komt in 2002 echt SuperJurga eens bewonderen hoor!!!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Alice

Berichten: 3136
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Doornenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-02 13:39

Ik vindt het ook een spannend, maar gelijk een eng jaar, ook voor mij staat er veel te gebeuren.

-Natuurlijk de Euro's!!

-In mei ben ik klaar met m'n opleiding op het clusius college, hopelijk ga ik weg met een certificaat!

-In mei, als ik met school klaar ben, ga ik met mijn ouders naar canada, naar mijn tante!

-Als we terug komen ga ik werk zoeken in de dieren/paardenwereld.

-Ik moet kijken of ik nog tijd over hou om Margot te verzorgen, en anders ga ik kijken of ik haar kan kopen.

Nieuwschierig over wat ik heb beleeft in 2 jaar Australië?
Bekijk m'n profiel!!
Of bezoek http://alice23.waarbenjij.nu

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-02 17:56

Hou op over die Euro haha.... echt erg...
Ik heb iig het jaar goed begonnen in Nieuwegein en het was erg gezellie. Verder heb ik dit jaar twee keer gereden met mijn Jurres en het ging super!!! Nu volhouden!!! Haha!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __Martine__, capriz, ComscoreBot, furious, herr_balou, Iloveiswan, Noor, tessaenhenk en 157 bezoekers