Grumbel... Heb ik weer...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Grumbel... Heb ik weer...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-04 08:45

Net nu het paasweekend voorbij is had ik extra zin om weer aan het werk te gaan. Hoewel ik vandaag eigenlijk alleen in het magazijn zou werken om de vracht te verwerken en ik weinig in de winkel zou staan keek ik er toch naar uit. Gewoon weer even de deur uit zijn...

Nou zit ik dus ziek thuis Verward Vannacht kreeg ik last van acute blaasontsteking. Hier heb ik wel veel vaker last van, maar het doet nu echt pijn. Het is zo'n pijn waar je echt misselijk van word. 3 kwart van het uur zit ik op het toilet. Verdrietig

Ik heb mijn werk gebeld dat ze het zonder mij moeten stellen vandaag. Gelukkig begreep de manager het. Na het telefoontje een bezoekje gepleegd aan de huisarts. Normaal krijg ik meteen al medicijnen mee, maar dit keer mag ik het pas na 15:00 ophalen bij de apotheek. Het is dermate serieus dat ik een goede zware dosis medicijnen krijg... Ach gut Aangezien de medicijnen nooit meteen aanslaan zal ik me nu nog even wat langer ongelukkig moeten voelen...

Heb ik weer



Heb ik weer...


Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 09:02

Ahhhh zielig! Moet je dan geen cranberry sap drinken, als je een blaasontsteking heb? Dat vertelde een vriendin me ooit.
Beterschap maar! En hopen dat die toilet een beetje comfortabel zit.

We are all in the gutter, but some of us are looking at the STARS.
Geluk is een keuze! Kies jij ervoor om naar de sterren te kijken?
www.coachworld.nl

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 09:06

Jennygirl schreef:
Ahhhh zielig! Moet je dan geen cranberry sap drinken, als je een blaasontsteking heb? Dat vertelde een vriendin me ooit.
Beterschap maar! En hopen dat die toilet een beetje comfortabel zit.



Klopt! En preisoep schijnt ook erg goed te zijn!!

Beterschap! Ach gut

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 10:40

Veel drinken, niet zo leuk als je een blaasontsteking hebt, want veel drinken is veel naar het toilet... Maar het helpt wel.

Accept what is, let go of what was, have faith in what will be


Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 10:42

he gadver zeg :/

Ik kan me die pijn nog goed herinneren, en voel met je mee! Sterkte!

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 10:50

jee wat vervelend.. idd veel drinken *(ik had t met kerst Scheve mond)*

lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 10:54

Een dagje een fikse overdosis vitamine C wil ook wel helpen. Vroeger heb ik vaak blaasontstekingen gehad. De huisarts adviseerde bovenstaande tip.

זכור

Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-04 14:10

hey peeps,

Drinken doe ik al heel veel. Extra veel wanneer ik dus last heb van blaasontsteking. Dat van de Granberry sap, groentesoep, overdosis vitaminen helpt bij mij allemaal niet. Boos! Ik heb alles wat ook maar zou kunnen helpen geprobeerd, maar niks verlicht of helpt...

Ik heb er zo vaak last van dat medicijnen vaak niet aanslaan tenzij ik een hogere dosis krijg dan de vorige keer. Het elke keer aanpakken met zwaardere medicijnen, wanneer blijkt dat de gegeven dosis niet helpt, is ook niet goed., maar het enige waar ik baat bij heb...

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 14:12

MoonChloe schreef:
jee wat vervelend.. idd veel drinken *(ik had t met kerst Scheve mond)*



ik ook!!!

idd veel drinken, cranberry sap of cranberry tabletten (kruidvat) en vitamine c...

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 14:14

Aaah veel succes hoor!! Hopelijk hou je er niet lang last van, succes Lachen

Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-04 15:05

Ik heb de medicijnen in huis, dus ik hoop dat het snel aan zal slaan...

Dan voel ik me weer wat gelukkiger...

Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-04 23:32

De medicijnen slaan nog altijd niet aan. Verward Normaliter duurt het een paar uur en dan knapt het al op, maar ik ben nu 8 uur verder en het word er niet beter op. Liever gezegd alleen maar erger. Ach gut

Ik heb het gevoel te moeten plassen, maar zodra ik dan op de wc ga zitten kan ik niet plassen. Hoe ik het ook probeer. Het doet echt zo verschrikkelijk pijn. Scheve mond Ik loop als een waterballon rond... Clown Vraag me af wanneer de 5 liter water die ik vandaag al heb gedronken er eens uitkomt...

Ik houd het goed in de gaten, want met dezelfde klachten als dat ik een vorige keer had toen ik last kreeg van acute blaasontsteking belandde ik in het ziekenhuis. De blaasontsteking was toen een nierbekontsteking geworden....

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 00:06

Oei, sterkte!!

She got home late, she got home late
She drank so hard the bottle ached


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, annepaardoes, GoogleAdsense, Lalladidoo, Selima, Verara en 175 bezoekers