NU ben ik er klaar voor

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
binky

Berichten: 2057
Geregistreerd: 26-03-03

NU ben ik er klaar voor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-04 09:02

Het staat echt al maanden in mijn keukenkastje,en eindelijk heb ik het gevoel dat ik het NU kan.

Ik zit niet te wachten op reacties dat het zo slecht is voor je want die ben ik al zo vaak tegengekomen in topics,liever heb ik reacties met een stimulerende werking Haha!

Want ondanks dat ik denk dat ik het nu een maand kan volhouden kan ik wel wat steun gebruiken................................................ Bloos

Oja moet ik wel vertellen wat er nou al zo lang in mijn keukenkastje stond te wachten Eens heb ik een pot herbalife gekocht om de eerste kilo'tjes er af te krijgen maar steeds zetten ik hem dieper dat kastje in.
Tot vanochtend,toen dacht ik en NU ben ik er klaar voor.

Dus mensen misschien rijd ik van de zomer weer eens paard na twee jaar,ik heb er zin in maar wil nu een paard mijn gewicht niet aan doen.
He ik hou jullie op de hoogte van mijn afval race hahahaha Haha!
Hoop dat ik een maand lang op ga staan als vandaag met de gedachten:NU ben ik er klaar voor!

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 09:05

Heel veel succes ermee!!! OK dan!

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 09:56

ja succes!! En als het even tegen zit dan moet je maar denken aan je doel! (paardrijden) Lachen

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 10:06

Succes... ik had persoonlijk niet voor herbalife gekozen, maar voor gewoon gezond eten. Stukken goedkoper, gezonder en je verandert je eetpatroon waardoor je niet gaat jojoen. Maargoed, misschien is dit een eerste stap!

Chubby

Berichten: 14090
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 10:16

En niet vergeten om regelmatig te bewegen naast je dieet!!

Als je je schaamt voor je lichaam is het misschien niet de makkelijkste stap, maar het helpt prima om wat extra gewicht te verliezen, is gezond en je voelt je steeds beter door het sporten!

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 10:22

Ga je het alleen met herballife doen? Of ben je echt van plan om bewuster en gezonder te gaan eten in combinatie met sporten?
Anders zie ik het nut van die herballife niet in, want zo gauw je er dan mee gaat stoppen komen de kilootjes er terug bij...

Maar succes met de afvalrace en ik hoop dat het het gewenste resultaat oplevert.

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 10:27

Met herbalife.. nou ik zou het zeker doen met combi van gezond eten!! ( me pa heeft t ook gedaan hihi Haha! en kilo's zijn er weer aan omdat hij weer ongezond ging eten *tsja werk* )

binky

Berichten: 2057
Geregistreerd: 26-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-04 11:18

Laura schreef:
Succes... ik had persoonlijk niet voor herbalife gekozen, maar voor gewoon gezond eten. Stukken goedkoper, gezonder en je verandert je eetpatroon waardoor je niet gaat jojoen. Maargoed, misschien is dit een eerste stap!


Ik ken Herbalife,want ik heb het dertien jaar terug ook gebruikt viel toen veel af maar jullie hebben gelijk,het is niet de beste manier.
Daarom heb ik ook gezegt ik doe het een maand om de eerste kilo's er af te halen,maar ga dan[hopelijk gestimuleerd door de eerste kilo's]gewoon minder eten!Maar het gaat mij om even een beginnetje te hebben. Haha!

fabiola

Berichten: 1931
Geregistreerd: 19-05-03
Woonplaats: Noord-scharwoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 11:25

Heel veel succes ermee! Het geeft echt een voldaan gevoel als die kilo's eraf zijn! ik heb aantal jaren terug bij een dietiste gelopen omdat ik toch wel aardig overgewicht had en ben toen 14 kilo kwijt geraakt en nu mooi slank Haha!