Belen, werken als iedereen vrij is

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Belker

Berichten: 15253
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Belen, werken als iedereen vrij is

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-12-01 12:06

Ik baal, moet ik beide kerstdagen werken. Geen tijd omlekker overdag naar stal te gaan. door de diners, niet eens tijd om 's avonds te gaan Mijn vriend doet Salsa beide dagen. De eigenaren van Salsa kwamen vandaag ook even kijken en dan kan ik er niet bij zijn.
Werken met feestdagen is echt een nadeel van de gezondheidszorg. ik baal even.


zita

Berichten: 754
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-01 12:08

heeeeeeeeeeeeeeel erg veel sterkte, ik hoop voor je dat de dag snel om is

I love Kyra+Arabe( miss you 4-ever)!
dag lieve aap ik hoop dat je een leuke eigenaar krijgt met een lekker stuk land......

Belker

Berichten: 15253
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-12-01 12:14

Hoop ik ook maar het lijkt alsof de tijd stilstaat.
Ik denk dat ik maar op zoek ga naar koffie of soep. Moet toch ergens te halen zijn in dit huis.
Ik zit achter de receptie dus vandaar dat het zoeken wordt. Op de afdelingen staat het wel klaar.

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-01 13:19

Ik moest eerste kerstdag ook werken!!! Tot half zeven. Nu heb ik vrij maar met oud en nieuw moet ik ook gewoon werken. Op nieuwjaarsdag moet ik zelfs om negen uur al beginnen!!!
Eigenlijk moest ik van morgen tot en met volgende week vrijdag werken en had ik alleen de zaterdag vrij. Maar ik heb as vrijdag ook maar vrij genomen want anders word ik helemaal gek.

Er zijn zoveel mensen die met kerst moeten werken. Ik vond het helemaal niet erg, krijg tenslotte wel 300% uitbetaald. Ik had tweede kerstdag ook wel willen werken maar ja ik ben niet ingeroosterd.
Wij kregen trouwens ook nog een kerstbrunch of diner aangeboden.(ligt eraan hoe laat je moet werken welke je krijgt)

Groetjes Kim

Belker

Berichten: 15253
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-12-01 13:23

Bij ons is het geen 300%, maar 60%.
Door ziekte moest ik wel invallen. Nieuwjaarsdag werk ik ook. Het zij zo. Ik verveel me gewoon Staat wenigs leuks op Bokt.

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-01 16:51

160% bedoel je, neem ik aan???

Ik bedoel je gaat vast niet voor minder dan je normale loon werken.
Mij maakt het niets uit. Ik heb maandag gwerkt, daarvoor krijg ik dan gewoon 100% en nu ik deze dinsdag heb gewerkt krijg ik voor hetzelfde aantal uren 300%.

Maarja dan hebben we het ook over dagen van 8,5 uur. Ik heb elke dag weinig tijd om naar mijn pony te gaan. Maakt voor mij niet uit of dat nu met kerst is of op een gewone dag.....

Gelukkig mag ik in de toekomst veel 's avonds werken: van 17:30 tot 02:00.
Dan heb ik overdag weer wat meer tijd.

Denk maar aan je loon! Dan is werken met kerst een stuk leuker!

Billy

Berichten: 20699
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-01 18:59

Ik werk nu ook, ben Oud en Nieuw vrij. Dus je bent niet de enige Tong uitsteken
Dat is inderdaad een van de nadelen van de gezondheidszorg, mar ja, het heeft ook weer voordelen. Ik vind het ook helemaal niet erg om weekend etc te werken, lekker afwisselend Haha!

Goedgekeurd onderschrift :)


SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-01 22:09

Arme jij..ik snap wat je bedoelt..weet je wat nog erger is?Met kerst vrijzijn en je vriend moet werken..vervolgens met oud en nieuw moeten werken en je vriend is vrij.Lang leven de gezondhiedszorg!

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

wendy1

Berichten: 1006
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: hoogvliet/rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-01 16:17

Ik ben ook z'n geluksvogel,allebij de kerstdagen gewerkt,dan nog ouderjarsdag werken en nieuwjaarsdag Verdrietig
Dus word weer een volle week starks werken,morgen vrij zaterdag en zondag maandag en dinsdag.
Lange leve de benzinepomp en het oproepkracht zijn,ik krijg dus ook niets extra's ja mijn fooi Haha!
Maar het is voor een goed doel mijn ponytje,alleen wel rot dat mijn vriend nu 2 weken vakantie heeft en ik er steeds niet ben Boos!

Belker

Berichten: 15253
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-01 07:58

Inderdaad. Hij werkt ook in de gezondheidszorg. Eerst zouden we allebei werken met de kerst, daarna kon ik vrij krijgen en hij niet, dus zou ik 1 dag werken. Toen kon hij ook vrij krijgen en zouden we beiden vrij zijn en puntje bij paaltje werkte ik en werkt hij nu dus het weekend. Zijn we ergens in het nieuwe jaar pas samen vrij. Komen we wel overeen. Hij heeft Salsa verzorgd op beide dagen en dat was wel makkelijk voor mij.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: desireeee_x, Hanneke137, jitskenienke, Talishe, Zunzuncito en 39 bezoekers