kan hem niet vergeten

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
djangogirl

Berichten: 2486
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Amstelveen

kan hem niet vergeten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-04 21:06

mijn konijntje is een maand ongeveer gelden overleden en ik moet eigenlijk elke dag om hem huilen. Ik mis hem zoooo erg! ik kan me eigenlijk helemaal geen leven met hem meer voorstellen alleen toch als ik aan hem denk enzo Huilen
Ik had er 2 . een vrouwtje en een mannetje. Dat vrouwtje had ik als eerste. En die leeft nu nog steds. zij is ook mijn grote schat!!! nou we waren eigenlijk niet van plan om een 2e te kopen alleen had voor ik het vrouwtje kreeg nog een ander konijn (op gruwlijke manier overleden) en toen zagen we een jaartje nadat we dat vrouwtje hadden een konijn in de dierenwinkel wat precies op die 1e leek. Dus na heel lie fkijken mocht ik hem. Dat vroutje is best wel pittig enzo en die we dus nieuw hadden was echt een goedzak. dus we dachten : ze maakt hem af. Maar toen we haar heel even in zijn hok deden (een paar maanden na de castratie) begon ze hem te likken enzo: heel lief!!
dus na een paar maanden een groot hok gekocht. En ze samen erin gedaan: ging heel goed.
Maar na een half jaar (nu een maand geleden) at hij niet en bleek hij een hele grote ontsteking in zijn kaak te hebben met heel veel pus enzo Verdrietig Nou na 2 dagen nadat we bij de DA waren geweest (de medicijnen hielpen niet) dacht ik ik ga terug maar ik kom de volgende dag eten brengen is hij overleden Huilen
ik mis hem zoooooo erg!!!! ik heb nu wel een nieuw mannetje, echt een schat alleen ik kan echt neit zoveel van hem houden als mn oude. Ik wil hem terug. Ik ben zo verdrietig! die 1e zal ik ook nooit vergeten maar daar kwam ik wel overheen. maar over deze niet Huilen
hier een foto van hem:
Afbeelding


Rivendell

Berichten: 6803
Geregistreerd: 04-03-02
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 21:20

Als je een geliefd dier verliest is dat altijd heel erg moeilijk. Zes weken geleden is mijn hond in geslapen en ik mis hem ook nog steeds. Maar hoe moeilijk het nu ook is, het wordt wel beter. Uiteindelijk zul je het verlies een plekje kunnen geven en zul je met een glimlach terugdenken aan de leuke momenten.
Heel veel sterkte.

Welsh Ponies en allerlei soorten kippen

djangogirl

Berichten: 2486
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-04 21:21

Verdrietig dankjewel Lachen jij ook heel veel sterkte!!

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 22:36

Mijn hond is 9 jaar geleden overleden...en nog steeds mis ik hem, het is niet meer dagelijks, maar soms springt er iets naar binnen en is onmisbaar.

Onze huidige hond is geweldig, zou haar niet willen missen, maar de plaats van onze oude muts kan ze niet innemen, al zou ik haar ook niet willen missen.

Het is altijd een verdriet...en het blijft altijd bij je.
Maar het krijgt met de tijd wel een plekje, bij de 1 snelelr dan bij de ander.
En dan telt ook de manier waarop mee.
Jouw konijntje was jong en had nog vele jaren mee gemoeten.....dan is het altijd moeilijker dan als een konijn 8 of ouder is....

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

djangogirl

Berichten: 2486
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-04 17:22

ja alleen ondanks dat hield ik van hem als geen ander. Ik hoop dat het een plaatsje kan vinden Verdrietig

Stekeltje

Berichten: 310
Geregistreerd: 27-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 20:25

Hai, het is geweldig om dieren te hebben en lief te hebben, maar dieren raak je ook weer kwijt. Ze leren je hoe je gelukkig kan zijn en hoe je "iets"weer los moet laten. In januari heb ik mijn paard verloren en ik dacht altijd dat het veel erger zou worden dan mijn hond tien jaar geleden, omdat het groter is (best wel rare gedachten he Verward ). Nou, uit ervaring spreek ik dat dat absoluut niet het geval is, het is even erg Scheve mond . Maar als ik moet kiezen tussen dieren en af en toe verdriet en geen dieren, dan is mijn keus snel gemaakt Ik heb nu twee katten en binnenkort ook twee konijntjes en zal altijd dieren blijven houden.... Veel sterkte met dit verlies, maar inderdaad: het krijgt een plaatsje in je hart Ach gut

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 20:49

Mijn paardjes zal ik vreselijk missen.... Toen ik klein was had ik de Shets Lotte en Imke, Lotte is voor mijn ogen overleden, 5 jaar geleden, en nog wel zeg ik eens: Hey, ik ga ff naar Lot en Imke toe......
Maar de konijntjes vind ik persoonlijk niet super erg... heb er al een aantal gehad, maar als die dood zijn kom ik er vrij snel overheen.

Sterkte er maar mee!

supertygetje

Berichten: 2918
Geregistreerd: 24-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 21:08

eeej meis!!!

Leuk dat jij ook zoveel van je konijn kan houden! Lap is voor mij net m'n kind, ik zou ook superveel verdriet hebben als ze weg was, maar niemand snapt dat ik dat met een konijn kan hebben, maar jij hebt dat ook!!! Leuk om te horen! Hyper!

Wat natuurlijk niet leuk is om te horen is dat jouw schat is overleden... Ik zou proberen niet te veel aan hem te denken en veel te doen met je nieuwe en overgebleven konijn, zodat jeje daar zoveel aan gaat hechten dat je je overleden konijn (een beetje) vergeet...

djangogirl

Berichten: 2486
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-04 17:04

thanks Lachen
ja ik ben helemaal verliefd op konijnen Lovers vooral hangoortjes. maar hij was toch wel mn grootste schat Verdrietig
tuurlijk, huisdieren zijn altijd je kindjes... of het nou een knijn of een paard is.
Ik heb het juist bij paarden niet zo erg. maar dat komt wel als ik een eigen heb denk ik.
iedereen ook veel sterkt die zn huisdier is verloren.

als ik het liedje hoor bright eyes van art garfunkel dan barst ik echt uit Scheve mond maarja ik hoop dat ik eroverheen kom

antano

Berichten: 357
Geregistreerd: 10-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 17:44

Ik zie dat je zo`n knaagsteen er in hebt hangen is levens gevaarlijk voor konijnen. Sterven veel konijnen aan kijk anders maar op www.konijn.pagina.nl en dan bij prikbord en dan bij zoeken en dan knaag steen intypen of kijk is bij www.konijnen.nl. ik weet het hoort niet bij dit topic maar wou het effe zeggen.
bij de dierenwinkels verkopen ze het gewoon omdat ze niet weten dat het zo slecht is en sommige weten het maar verkopen het gewoon voor het geld . Gr Elise

Anouk01

Berichten: 1769
Geregistreerd: 10-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 17:52

Aah Ach gut Dat duurt meestal even en daarna word het wel minder.

Ik had zelf een konijn vroeger, Stamper.
Stamper was zoo tam, Hij poepte op een bakje, Lag als een baby in je arm (Zo op zijn rug) Lag naast je op de bank, Super diertje Lovers
En toen werd hij heel ziek en moest ie worden ingeslapen..Die dagen heb ik heel veel gehuild, Maar daarna kan je het wel een plekje geven.
We hebben nu ook allang weer een ander konijn, En ik denk vaak genoeg van was dit stamper maar, Want geen enkel konijn word weer zo tam..

Maar echt, Het word wel minder Lachen


Spetterlover
Berichten: 17862
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 18:12

heel veel sterkte er mee, ik ken het.
Mijn hond is meer dan 1 1/2 jaar geleden overleden en mis haar nog steeds.. Verdrietig

-

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 18:16

dat is niet niks neej,
veel mensen kunnen niet begrijpen dat 'maar een konijn' zoveel voor je kan betekenen,
dieren,ik heb zelf ook 2 hangoortjes,
betekenen ook veel voor me,
veel sterkte,
het verdriet zal minder worden..

Karaat_the_newforest op Instagram

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 18:58

Mijn konijntje is ook overleden aan zo'n ontsteking aan zn kaak .. Verdrietig

Sterkte, verdriet slijt .. maar dat neemt niet weg dat het verschrikkelijk is !

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond


djangogirl

Berichten: 2486
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-04 20:31

Yellowfish schreef:
Mijn konijntje is ook overleden aan zo'n ontsteking aan zn kaak .. Verdrietig

Sterkte, verdriet slijt .. maar dat neemt niet weg dat het verschrikkelijk is !

ja precies hetzelfde...
had je jouwe laten inslapen of was hij zelf overleden???

ik snap het gewoon niet. dat een beestje kan overlijden aan een ontsteking. en waarom bij mn schat Huilen
nouja het is natuurlijk even erg als bij een ander konijn.
Ik vind het ook zo zielig voor mijn andere konijn (die ik al had) opeens haar vriendje dood..

en antano heel erg bedankt ik wist het nog niet!

bedankt voor de berichtjes iedereen Lachen

Tancreda4

Berichten: 23962
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 20:35

Ik ken het gevoel... Alweer 5 maanden terug dat ik mijn meisje kwijt ben geraakt, en wennen doet het nog steeds niet... Altidj wel iets dat me aan haar doet herinneren... Wat moet ik nou zonder haar, het zal nooit meer hetzelfde worden... Ik wil Gen terug, punt... Maar dat komt nooit, en zal ik mee moeten leven, maar dat is zo verdomde moeilijk Verdrietig

"Na tranen van verdriet komt de glimlach van herinnering..." Het duurt enkel soms wat lang voordat je het een plekje kunt geven...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, GrapeshotBot, SemrushBot en 12 bezoekers