nog meer 'slachtoffers'??

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bollee

Berichten: 475
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Leidschendam

nog meer 'slachtoffers'??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-04 20:06

In me profiel kan je lezen wat ik twee jaar geleden op een ponykamp heb meegemaakt, met op hol geslagen paarden en dat ik daar een angst aan heb overgehouden enzo...
Sommigen van jullie zullen wel denken; heb je haar nou alwéér over dat gezeur, maar daar gaat in feite wel mijn paardrijleventje over...
Nog één keertje open ik hier een topic over met de vraag:
zijn er meer mensen die een angst met paardrijden op hebben gelopen (hoeft niet per se met dezelfde reden) en het daar moeilijk mee hebben gehad of dat nog steeds hebben?
Hoe zijn jullie eroverheen gekomen (als het iets van vroeger was)???

EvaC

Berichten: 4446
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 20:09

Ik wil niet banketstaaf doen hoor.
Maar je hoeft hier de mensen op bokt niet dood te gooien met je "trauma".
Ik begrijp best dat je bang bent enzo, maar we weten het nu echt wel.

Claudia19

Berichten: 5131
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 20:16

ja mijn vorige pony steigerde heel vaak en heeft me ook een paar keer aangevallen.
met mijn huidige pony ben ik heel erg onzeker.
maar ik heb les van gijsenkim en het gaat steeds beter. als ik iets wil vragen mag ik haar altijd bellen Haha!

bolle ik zou gewoon hulp zoeken en steeds een stapje verder dan komt het allemaal goed.

stephje

Berichten: 375
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Musselkanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 20:21

ik heb een keer net niet mijn rug gebroken van een fries die me er vies vanaf heeft gegooit. ben hier ongeloofelijk bang van geworden. ben daarna gaan rijden op een paardje die het niet in zijn hoofd durfde te halen om iets raars te gaan doen. hier heb ik dus weer mijn vertrouwen van terug gekregen, en durf nu bijna alles weer
( behalve op een fries rijden Schijnheilig )

echt dit werkt!

stephje

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 20:33


Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 20:39

ik heb ook een trauma Haha!
nee valt wel mee, een keer een paard gehad dat boven mn hoofd steigerde, en op hol geslagen met buitenritten enzo, recht op een grote weg af, en ik heb een keer mn elleboog gekneusd en....
nouja genoeg om op te noemen dus, maar ik ben niet snel bang te krijgen Haha!

Leo

Berichten: 50107
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 20:44

Neuh.... Ben pas nog van m'n gevaarlijke 3jarige gevallen maar daar word ik niet bang van... Lachen
De enige pony waar ik echt niet meer op durf is de moeder van m'n haflinger; nooit behoorlijk aangereden, al 10 jaar en beresterk.... Eenmaal bit tussen haar kiezen en kop tussen haar benen en ik had niets meer te vertellen.. Doodeng Scheve mond Na heel veel proberen heb ik het opgegeven.

Maarre... ok, best erg van wat er met je gebewurd is, maar..... Ik vind het erg overdreven steeds weer opnieuw erover te beginnen Gaaaap

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 20:59

Ik heb geen trauma's eigenlijk.. Nooit gehad ook niet tot nu toe..
Het enigste waar ik een hekel aan heb met rijden is steigeren en van ieder wissewasje schrikken...
Maar goed.. verder niet zoveel...

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 21:41