ouders overhalen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
zita

Berichten: 754
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: amsterdam

ouders overhalen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-01 11:18

ik kan er geen topics over vinden maar heeft iemand tips om mijn ouders over te halen dat ik Kyra zo snel mogelijk mag hebben?

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-01 11:46

Schrijf alle voordelen op en praat over de kosten,
laat je moeder vaak meekomen naar de manege (mijn moeder is gek op sunny,zit er zelfs over na te denken om op paardrijden te gaan met Bogaschka!!!!!!!!!!!!)

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-01 12:56

Laat ze duidelijk weten dat je er voor gaat (dus niet alleen met goed weer, er tijd voor hebt, je school er niet onderlijdt) en schrijf alle kosten over zichtelijk op een blaadje (gewoon redelijk, aan niet kloppende cijfers hebben ze niks) en haal bv een boek uit de bieb en laat ze dat zien (waar wordt uitgelegt wat een eiegn paard inhoud) en neem bv een baantje om mee te betalen...
Ik had de deal met me ouders, eerst goed lessen en veeel te weten te komen... Precies naar een jaar kreeg ik me pony!
Haha!

*Mounty*
Berichten: 22
Geregistreerd: 24-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-01 13:13

Neem je ouders vaak mee naar de les enzo. en ga dan extra goed je best doen en de pony waar je op zit knuffelen etc.

ik ga het ook proberen!!!! Tong uitsteken Knipoog Haha!

zita

Berichten: 754
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-01 13:16

ik rij altijd op dezelfde pony en die wil ik ook kopen, ze weten ook wat ik met haar kan, hoeveel het ong. gaat kosten en mijn moeder gaat heel erg vaak mee om te kijken maar het helpt niet!! ze wil er over een half jaar over na denken als ik over ben naar 5havo maar dat zegt ze al drie jaar ofzo, ja wacht tot dit en ik wil eerst dat......
vet irri!!!

*Mounty*
Berichten: 22
Geregistreerd: 24-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-01 13:18

dat is het zeker
Boos!
gr.

zita

Berichten: 754
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-01 13:19

huh, wat bedoel je?

*Mounty*
Berichten: 22
Geregistreerd: 24-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-01 14:04

dat het irritant is als je ouders steeds zeggen over een half jaar kijken we wel.
gr.

zita

Berichten: 754
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-01 16:42

dat dacht ik al
zooooo irrrrrrrrri
waaaah als ik over een half jaar nog niet Kyra heb ga ik knappen!!

*Mounty*
Berichten: 22
Geregistreerd: 24-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-01 16:49

wat is knappen?
gr.

Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-01 18:13

1 laten zien dat je zelf voor je pony kan zorgen zonder dat je school, familie en vrienden er onder gaan lijden
2 rij voor en na delen maken(natuurlijk meer voor dan na delen *LOL* )
3 Geduld hebben. Daar berijk je het meeste mee. En blij mee zijn wat je al hebt.

Ik wil ook al meer dan 10 jaar een eigen pony. Ik rijd nu pas 3 jaar en heb afgelopen jaar bewezen dat ik voor een pony kan zorgen maar ik heb er ook nogsteeds geen. Geduld hebben is het belangrijkste.

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 17:56

*Mounty* schreef:
Neem je ouders vaak mee naar de les enzo. en ga dan extra goed je best doen en de pony waar je op zit knuffelen etc.

ik ga het ook proberen!!!! Tong uitsteken Knipoog Haha!
Het heeft GEEN zin om allen te knuffelen, zo denken je ouders dat je alleen maar een pony wil om te knuffelen en te vertroetelen, zit recht in het zadel, is je pony vervelend? pak hem aan enz.. laat zien dat je KAN rijden! Party!! Cool

zita

Berichten: 754
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-01 10:50

knappen = exploderen zeg maar

ze weten dat ik deze pony goed rij en ik heb een verzorgpony gehad dus ze weten dat ik verantwoordelijk genoeg ben, ook met school, alleen denken ze dat als ik eenmaal een eigen pony heb dat ik school ga verwaarlozen, nou niet dus!! ik wil toch zeker wel een diploma!!