Eindelijk op de trailer

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
muiltje

Berichten: 1419
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: nb

Eindelijk op de trailer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-04 16:26

Haha! is uw paard braaf meneer?
ja mevrouw hij is ontzettend makkelijk en eerlijk
OK dan! oke dan komen wij hem wel voor u halen, maandag half 10 zijn we er.
Prima, u kunt mij altijd bellen voor de weg maar het is wel te vinden he.

WEl zo gingen mijn vriend en ik op pad om een paard te halen van een klant. Het ging om een drie jarige die inderdaad superbraaf was op stal en aan de hand, maar de trailer, tja die vonden we wel ontzettend eng!!
Met lief praten hielp het niet, met wat voer hielp het niet, met iemand anders erbij ging het nog niet, met een longeerlijn niet met twee handjes erachter niet, de trailer stond al aan een kant tegen de muur, Haha! maar de andere kant stond iemand maar die stond daar natuurlijk zodat je ertegenaan kon springen dacht deze merrie. Enfin een half uurtje verder en al een beetje geduld verloren, kwam er een bezempje bij, een zweepje, een stuk deur langs de öpen"kant van de trailer, een praam enz enz. Excuseer me als ik wat vergeten ben want ik weet het allemaal niet meeer hoor. Maar het blijft een paard van een ander dus teveel eigen inbreng blijft oppassen. UIteindelij had de oude man een idee OK dan! Zucht

You hear what you wanna hear, just say what you wanna say...


Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 16:30

En wat was het idee van de oude man?

muiltje

Berichten: 1419
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: nb

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-04 16:31

een hals band en die aan de stang van de trailer!!Doodeng als je het mij vraagt maar KLANT IS KONONG, dus iedere keer als hij een stapje naar voren deed, trok de oude man die lijn strak. Totdat de merrie dus weer achteruit wilde of eropzij langs wilde springen. Ze lag verschillende malen op haar rug, het zweet liep van mijn voorhoofd af. Ik ben niet flauw, maar dit vond ik toch maar een eng idee. Maar na een uurtje had ik het wel gehad al de verschillende iedeen en het krachtige karakter van deze merrie. Knipoog Zeg ik tegen mijn vriend, ik ga zo lopend naar stal, zo sta ik hier de hele dag nog. En wat denk je, springt die merrie ineens in de trailer, ik moest heeeeeeeeel snel onder dde stang door. En daar stond mevrouw geduldig uit mijn hand te eten,alsof het de normaalste zaak van de wereld was. Zucht, vrouwen zou ik bijna willen zeggen

You hear what you wanna hear, just say what you wanna say...


Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 16:34

Dat had je dus eerder moeten zeggen Knipoog
Ik hoop voor je dat ze zo niet tijdens de trainingen is, die je haar gaat geven. Anders kun je je lol nog op.

muiltje

Berichten: 1419
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: nb

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-04 16:52

Ze staat er om zadelamk gemaakt te worden, dus misschien hoor je nog meer "leuke"belevenissen.

You hear what you wanna hear, just say what you wanna say...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __danielle__, Anne_vD, Fayyah19, IASCrawler, Milow2018, SusanH, tienus63, Titsia, Yavanna en 138 bezoekers