ervaring mer dreamstables

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lenneke_
Berichten: 18614
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Garderen

ervaring mer dreamstables

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-04 15:05

Anouar wil al heel lang de trailer niet meer in, en ik weet ook niet hoe ik het verder nog moet aanpakken. Nu zij iemand tegen mij dat ze bij dreamstables je paard weer trailermak kunnen maken.
Heeft iemand hier ervaring mee?



Milka

Berichten: 2109
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Strijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 15:17

Dat is ook toevallig, zeg!
Ik zit met t zelfde probleem en afgelopen zaterdag heeft dreamstables mij gebeld (had ze een mailtje gestuurd). Ik heb allerlei info gekregen, dus in jouw geval zal ik zeker en mailtje naar ze sturen.
Voor zover ik t nu kan beoordelen klinkt t allemaal heel goed (kost wel veel, maar denk dat t dat ook wel waard is). Ik ga er zowiezo eerst op een woensdag (hebben ze altijd een open dag) kijken en dan beslis ik definitief of ik Hedio daar laat behandelen ja of nee.
Zoals t er nu voorstaat ga ik Hedio daar zeker laten behandelen, er mag dus wel veel gebeuren wil mijn mening daarover veranderen.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 15:32

Was het daar niet zo dat je er niet bij mag blijven? Ik heb dat volgens mij ooit eens gelezen, en ik vraag me nog steeds af wat ze met dat paard doen om hem in een zeer korte tijd trailermak te maken... Vind het persoonlijk vreemd dat je daar niet bij mag blijven.

Persoonlijk zou ik daar ook helemaal geen geld aan uitgeven, er zijn genoeg manieren om een paard trailermak te maken...

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Lenneke_
Berichten: 18614
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Garderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-04 16:01

Je MOET daar zelfs heen om met je paard te oefenen. Ze gaan je paard leren hoe hij de trailer in gaat met jouw. Ik hoorde dat ze ongeveer 4 keer per dag met hem gaan oefenen en hij blijft daar zolang als nodig is.
Ik heb er wel vertrouwen in dat ze hem op een goede manier behandelen.
Wil alleen weten wie hier ervaring mee heeft.

marina

Berichten: 5151
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 16:37

Volgens mij kan je beter de zoekmachine even gebruiken. Staat mij bij dat er meerdere topics over dreamstables zijn geweest

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 16:57

Een stal genoot heeft haar paard daar een weekje gehad en dat heeft enorm goed geholpen.
Ze ging echt de trailer niet op en nu doet ze het zonder dat je mee loopt.
Zij heeft er goede ervaringen mee.

tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 17:01

ik heb ze ook een mailtje gestuurd.. alleen iet over de trailer opgaan... maar tot op heden nog niet gehoord...

L1 + 5 :)

Ons wondertje Collin is geboren :)

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48356
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 18:03

ik heb Conrad op het CHIO aan het werk gezien (ook buiten de openbare clinics om) en het zag er allemaal heel paardvriendelijk uit... Lachen

La_Vie

Berichten: 3186
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: Tussen Hoorn en Enkhuizen ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 19:43

Vanes schreef:
Een stal genoot heeft haar paard daar een weekje gehad en dat heeft enorm goed geholpen.
Ze ging echt de trailer niet op en nu doet ze het zonder dat je mee loopt.
Zij heeft er goede ervaringen mee.

Idd, de eerste keer dat haar paard terug kwam ging ze wel de trailer op maar kregen ze de stang er niet achter en toen is haar paard nog een keer terug geweest en zij is zelf 5 avonden heen geweest om mee te oefenen. Nu zegt zij: GA.... en haar paard loopt zo de trailer op. Dan kan ze gelijk de stang erachter doen en daarna pas naar voren lopen om haar paard vast te zetten.

:+: Lady & Viënna :+:
Blondes have more fun ;)
Mijn fotografiefacebook : La_Vie Photo

BlueStar

Berichten: 2341
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: FR

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 00:00

kijk ook eens bij www.paardentaxi.com knopje badloaders.
Ze hebben een hele andere manier van werken.

Jouw eigen weg, vind je niet in een routeplanner.

cobiie

Berichten: 7302
Geregistreerd: 26-02-03
Woonplaats: het mooie dorp Nieuwerkerk ad ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 08:34

Een stalgenoot van mij heeft haar paard 2 weken bij Dreamstables gestald om trailermak te maken. De man van dreamstables kwam hem zelf halen, na 2 uurtjes liep het paard er al zo achter elkaar op en af zonder problemen.

[o]

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 08:48

Ik heb het gedaan met het boek van K.F. Hempling! Zo kun je behoorlijk wat centjes besparen en je hebt er ook nog wat aan bij volgende paarden!

Milka

Berichten: 2109
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Strijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 11:54

Ik hoor hier allemaal zulke positieve dingen, dat ik echt sterk t gevoel heb dat ik Hedio daar ook maar naar toe moet brengen.
Het spreekt me allemaal wel enorm veel aan.
Ik zit alleen nog te twijfelen of ik hem dan op laat halen of ik er zelf een dagje vooruitrek om hem in de trailer te zetten en hem zelf te brengen..??
Als ze hem komen ophalen, mag je er dan wel achteraan rijden, zeg maar, om mee te gaan??


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bowo, fro, Mandy73_unes, Sintara en 85 bezoekers