Igor @ work!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Igor @ work!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-04 23:27

Ik heb nog wat fotootjes gemaakt van de laatste keer dat ik les had. Dit was in de binnenbak en Igor vondt al die hindernissen maar eng, super eng. Na veel erdoor heen gereden te hebben achter zijn maatje Darwin aan, werd hij ontspannender. Hij kreeg in de gaten dat ze eigenlijk niets deden als je er tussen door liep.
Over zo'n balk op de grond wilde hij echt niet, met geen mogelijkheid... Veel oefenen dus nog Haha!
Buiten in de bossen heeft ie zijn angst wel een beetje overwonnen door ipv er overheen te stappen, maar gewoon te springen. Maakt niet uit, gewoon belonen... Als ie er maar overheen gaat he Schijnheilig
Nou moet ik wel zeggen dat in de bak de balken natuurlijk een veel feller kleurtje hebben als de balkjes in het bos Haha!
Maar goed, de foto's Haha!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Commentaar mag, maar wel onderbouwend. Geen commentaar over mijn pianohandjes, want daar wordt aan gewerkt maar is oh zo moeilijk om het te onthouden.. "Handen recht op", "handen laag en naar voren" omdat het nog een jonge pony is, IK val daarbij ook nog naar voren heb ik het idee Verward Geduld Schijnheilig
De cap (of eigenlijk juist geen cap) dat is mijn keuze en ik hoef daar geen commentaar op, hoe goed het ook bedoeld is...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 23:50

Benen naar achteren...

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-04 09:44

Ik zit hier nog op het vzh zadel, en heb daar dus wat te korte beugels. Om die reden heb ik nu een dressuurzadel gekocht. Dan kan ik mijn beugels langer maken, zonder dat ik contact met het zadel verlies, en mijn benen dus op een lijn liggen met mijn billen en schouders...