eindelijk weer rijden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
_MijnTrots

Berichten: 356
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: heerhugowaard

eindelijk weer rijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-04 17:24

ik heb vandaag voor het eerst zins 4 weken weer gereden!!!!
ik had die schooter ongeluk gehad, waardoor mijn heup gekneust was, en ik kan je zeggen dat dat niet fijn is alleen die wond op m`n heup scheurt aldoor open Verward
( maar als je me langer kent dan weet je dat ik het nog geen 2 dagen vol houd zonder paarden om me heen Schijnheilig )

het was zo mooi weer, ik heb een klein uurtje goed getraind ( waar ik al mee bezig was voor mijn eerste wedstijden met m`n dravertje)
ik heb de draad weer opgepakt, en het ging supper, je kan wel merken dat er iemand anders op heeft gereden Knipoog
daarna heb ik nog een heerlijke buitenrit gemaakt van anderhalf uur
wat heb ik dat gemist !!!!! *LOL*


gucci_girl
Berichten: 3925
Geregistreerd: 05-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 17:26

leuk dat je weer kan rijden Lachen

ik wou dat ik dat kon zeggen.. rij al een paar weken niet meer Verdrietig

Nadir

Berichten: 12709
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 17:30

Wat lekker he, om weer lekker op je paardje te zitten!
Ik heb vandaag sinds 5 maanden weer op een paard gereden... Ik heb namelijk nogal wat problemen met mijn eigen paard, vandaar dat ik er al zolang niet meer op gereden heb. Maar dat is een ander verhaal. Scheve mond
Het was wel even wennen, maar ik kon het nog!! Haha! Ik weet nu wel wat ik gemist heb al die tijd, heerlijk zo'n bosritje...

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 20:42

Kan ik me helemaal bij inleven: door een beenbreuk rij ik al 4 ruim weken noodgedwongen niet. Over een week is het voor mij zover en mag ik weer rijden, ik hoop op net zo'n ervaring als jij hebt gehad! Lachen

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 21:14

ja dat is erg vervelend he. ik ken het heb in totaal een jaar niet met mijn paard kunnen rijden en dan ben je echt super blij als je eens kan rijden.


moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 21:17

Gelukkig dat je nu weer kunt rijden zeg!! Heel veel plezier, en succes met je wedstrijden. Lachen

how sweet can it be to be loved by you


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DogWords, Floemii, Laarvv, Laj1, Nina1999, SusanH en 128 bezoekers