Gewicht van een kar schatten?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Gewicht van een kar schatten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-01 22:51

Ik heb gisterdus mijn nieuwe kar gekregen. Hij is super mooi maar wel zwaar. Omdat ik echt geen flauw idee heb van gewicht schatten zou ik hem eens willen wegen, voor zover dat gaat IIg. Heeft iemand hier wat tipv voor? Want de kar optillen en dan op de weegschaal gaan staan gaat niet lukken vrees ik Clown Schijnheilig

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-01 02:50

Waar woon je??? Misschien dat er bij jou in de buurt een moderne gemeentelijke vuilstort is. Deze instellingen hebben vaak een hele grote weegschaal. Op deze manier hebben wij ook onze trailer gewogen met inhoud. Je rijdt ernaar toe, zegt dat je graag je aanhanger (met wagen) wilt wegen. En voila... gebeurd. Je moet dan natuurlijk wel even weten hoe zwaar je aanhanger weegt. Dat is simpel op te lossen door even de wagen van de aanhanger te rijden en de aanhanger te wegen.

Succes ermee...

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-01 11:57

Wat zie ik hier nou??? Maarten op aangespannen forum??? Maar hij heeft wel gelijk. Of ga naar een weegbrug, zoiets waar ze vee oid op wegen. Daar hebben wij eens voor de lol de paarden gewogen. Eerst een keer heen gereden met lege trailer en toen met paard in trailer. Was wel lachen.