Vandaag voor het alle eerst op Unique gereden!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gringo_HS13

Berichten: 553
Geregistreerd: 11-11-03
Woonplaats: woerden

Vandaag voor het alle eerst op Unique gereden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-04 19:46

Ik ben al een paar maanden bezig met het zadelmak maken van mijn paard Unique. Ze is een lieve merrie van 3 jaar. Lovers
Ik ben al een tijd je geleden begonnen met het longeren, waarna het hoofdstel in ging en het zadel er op. Dit allemaal deed ze zo braaf, ze heeft geen één keer een stap verkeerd gezet. Dus besloten we nu eindelijk om het nu toch echt te gaan proberen. Lachen

Het op stappen verliep al gelijk goed, maar op het moment dat we meer van haar wilde ging ze er echt zo bij staan, ik doe niets, ik verzet geen stap. De gene die me hielp pakte haar vast en ging naast haar staan en begeleide haar een rondje door de bak. Dit ging gelukkig goed. Hierna vierde ze langzaam de longeerlijn waardoor Unique op haar zelf kwam te lopen. Uit eindelijk ben ik de hele bak door gegaan. We hebben nog een rustig drafje maar ook een galopje zijn we niet vergeten.

Ik ben hartstikke trots op Unique en blij dat ze het zo goed heeft gedaan allemaal! Ik weet het, het was nog maar de eerste keer, maar het was in ieder geval een goed begin. OK dan!

Groetjes Gringo_HS13

iloveperry

Berichten: 1604
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: Ommen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 19:47

ow geweldig!!!!! leuk dat het zo goed gaat!!!!


ik wou dat het bij mij zo goed ging.
ik ben nu ook al zo lang bezig en hij steigert alleen maar....... nouja leuk voor je!! veel suc6 noG!!!

Gringo_HS13

Berichten: 553
Geregistreerd: 11-11-03
Woonplaats: woerden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-04 19:51

Dankje wel iloveperry. Het was de eerste keer maar je weet het nooit.

Ik hoop dat het bij jou ook wat beter gaat verlopen! Het zal vast binnen kort wel komen! Heel veel succes ook! OK dan!

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 19:53

Nou Unique zeg Knipoog Ik heb Urlando net te pakken gehad... moest hem zadelmak maken en in twee weekjes klaar Haha! Alleen die week daarop was het weer vreselijk dus heb hem nog niet door kunnen rijden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 19:57

Leuk om te lezen hoe de ene na de andere 3 jarige nu ingereden wordt.
Veel succes met je paard

cracker

Berichten: 3155
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 20:04

Fijn dat het meteen de 1e keer zo goed ging Haha! Veel succes met verder inrijden.

Gringo_HS13

Berichten: 553
Geregistreerd: 11-11-03
Woonplaats: woerden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-04 22:44

Dit was de echte eerste keer, ze krijgt nu deze week even rust (aan de longe en lekker in het land lopen). Zaterdag ga ik er weer op. Ben benieuwd of ze het dan weer zo goed gaat doen Lachen

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 09:01

Ik zag de titel denk moet reageren als een naamgenootje van mijn paard zadelmak wordt gemaakt. Fijn dat het al zo goed ging. Ben heel benieuwd naar foto's!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 09:14

fijn dat het zo goed ging zeg! en zelfs al draven en galloperen! de eerste keer vind ik het al stoer als ik een klein stukje kan draven Haha!

ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 10:37

altijd leuk om te lezen dat een groentje het meteen zo goed doet OK dan! !