De foto's van mijn 2 nieuwe ponies, Calypso, Dades

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
MOHGirl

Berichten: 2173
Geregistreerd: 20-03-03

De foto's van mijn 2 nieuwe ponies, Calypso, Dades

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-04 22:19

Een tijdje geleden heb ik erg lang gezocht voor een man, zijn pony kon hij niet meer verzorgen, de pony van zijn overleden vrouw, heb ook hier een advertentie neergezet, maar uit eindelijk besloten haar zelf op te vangen, aangezien ik nu toch genoeg plek had.
Ik ben me rot geschrokken hoe ze de trailer uit kwam lopen, broodmager, onde de klitten en lang niet ontwormt.
Wel kreeg ik papieren van d'r.
Hier wat foto's van Dades.

6 jaar geleden, deze stuurde hij naar mij toe.
Afbeelding
En deze heb ik eergister gemaakt.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Hele ingevallen kont, ze is echt heel erg mager, je kunt al haar ribben tellen, haar vacht is slecht en ik heb haar halve staart moeten afknippen oomdat hij niet meer te kammen was, en volgende week gaat het scheeraparaat er in, want anders ben ik volgend jaar nog bezig met die dikke vacht, arm ding.
Ik heb haar helemaal gewassen, er zaten dikke klonten bagger op dr buik van drie jaar terug, ze had er pijn aan.


Ik heb een nieuwe pony, toch besloten Bobby te verkopen, voor de mensen die dat toppic gelezen hebben, over mijn twijfels, ik mis hem erg, maar het is wel beter zo, mijn nieuwe dropie is 90% arabier, een jaarling hengst, en kan super mooi lopen.
Heeft papieren.
Afbeelding
Afbeelding
Lekkerding he?

Hier met zijn 3en op het land.
Afbeelding
Zwaar hengstig, hihi. "lekker din zeg, die merrie"
Afbeelding
"oh ja? dan doe ik ook even mee" !!
Afbeelding
"hey wat doen jullie daar?"

Extensions voor paarden!


Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 22:24

oh wat ziet dat paardje eruit zeg, hopelijk hem je haar er snel weer wta beter uitzien. Wat ga je met haar doen?

DANIenVLIEG

Berichten: 2512
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 22:28

laat snel foto's zien als ze weer wat is opgeknapt!!!
Ze heeft toch wel een heel lief koppie
en die jaarling is Super!!!!!!!!!!! OK dan!

leeg zonder Vliegje... 26-03-2001 -- 29-12-2008.. Ik mis je zooo
Mijn arme Vliegje moest veel te snel gaan..

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 22:38

ze laat trouwens wel veel toe hè,met die twee mannen in het land, denk dat annebel ze allang had weggeschopt Bloos
Ben ook erg benieuwd hoe ze eruit ziet als ze is opgeknapt.

wenny

Berichten: 7670
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Hoekschewaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 22:42

ahhh wat ziet ze eruit zeg
hopelijk knapt ze snel op
ben benieuwd naar foto's dat ze er weer wat beter uitziet

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 22:42

aaah wat zielig, wat ziet dat beestje eruit!!! Goed dat jehem zelf houd en opknapt!!! Leuke nieuw ponny heb je gefeliciteerd

happyhorse

Berichten: 4383
Geregistreerd: 27-12-02
Woonplaats: Gastel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 22:45

ZO echt goed van je, dat je dat paard opvangt.
Hoop dat hij snel weer helemaal opknapt.
en net zo mooi wordt als op de eerste foto.
veel succes ermee.

http://mderooij-fotografie.nl/
https://www.facebook.com/mderooijfotografie

Naadjuh4Live

Berichten: 421
Geregistreerd: 05-12-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 07:34

goed van je,hij ziet der verschrikkelijk uit,hopelijk maar je ook foto's van de verbeteringen Lachen en wat ga je met haar doen?

Muh pro is vernieuwd (ben nog wel bezig)

MOHGirl

Berichten: 2173
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-04 09:31

Ik ga haar opknappen, en kijken of ze dan in staat is om een veulen te dragen, zo niet dan ga ik rustig aan weer een btje longeren, en dan 1x per week een kinderlesje geven, van 3kwartier, stap en draf lesjes weet je wel Lachen
En verder is het een leuk beestje om lekker in het bos te stappen.
Ze is erg levendig en draaft vrolijk naast me, ze heeft al 4 jaar niet op het land gestaan, alleen op een blubber landje, ze is echt in de 7e hemel, helemaal happy, ze leeft helemaal op.
Ja natuurlijk bouw ik het gras rustig op, dat moet met mijn baby ook, haha, mijn jaarling, hij is zo lief, als ik een stukje met hem wandel, doet hij net of hij heel moe is, en gaat hij heel erg gapen Lachen
Doei!

Extensions voor paarden!

nano
Berichten: 998
Geregistreerd: 07-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 11:07

wow lis..vet cool paardje die jaarling..en wat ziet daddes er slecht uit zeg..haar vacht is helemaal dof.. suc6 met ze

_Angelique_

Berichten: 2361
Geregistreerd: 05-12-03
Woonplaats: Mijdrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 11:44

Ziet er zielih uit !! Maar wel goed dat jij hem nu neemt is ie in goede handen Knipoog
Maar dat jaarling hengstje is ook VET Haha!

Daily (Trento B x Osmium)
Kennedy (Firestone x Trento B)

Miss_Blimm
Berichten: 4429
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 11:55

Zow zeg dat beestje ziet eruit :s heb het ook gehad met Voicy (zie foto's profiel) die kwam ook helemaal verwaarloosd aan nadat ze een jaar op het land had gestaan in Engeland.
Ze is altijd van een engelse springruiter geweest met veel geld. Ze had vroeger WB gesprongen en een goeie bloedlijn scheen dus jah daar wilden ze wel een veulen van hebben. Ze is gereden totdat ze echt te vol werd (tot m springen paarden) en toen teruggegaan naar Engeland om daar te veulenen. Dat ging dus helemaal fout en kwam ze verwaarloosd terug bij ons. Ikke *happy* dat ze terug was maar vraag niet hoe. Ik heb der gepoetst en gedaan tot wat je op de foto's kan zien Haha! en altijd 's ochtends vroeg ikke en zij samen een buitenritje, heel rustig opbouwen en aan de conditie werken. Maar die band die je krijgt... das er eentje geweest die kom ik niet snel meer tegen denk ik. Helaas stierf ze tijdens een buitenrit aan een hartaanval Verdrietig gelukkig was ik de enige die er als laatste bij was. En gelukkig heeft zij nog goed kunnen opknappen en weer vrolijk naar buiten het land op, buitenritjes maken, uitgebreide poets en wasbeurten Lachen

En zoals je zelf al zegt ze wordt al veel vrolijker enzo... gelukkig maar. Je krijgt er vast en zeker een superband mee Haha! heel veel suc6 maar dat gaat vast wel lukken!

letziforevr

Berichten: 2553
Geregistreerd: 27-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 11:58

ahhhhhhh,wat een hoopje elende zeg!!
hopelijk knapt hij snel op en wordt het weer een plaatje...want op die eerste foto is het toch wel een mooi beestje!!
succes met haar en laat af en toe eens zien hoe het met haar gaat!
ik ben reuze benieuwd hoe ze gaat veranderen!!

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 12:05

Je moet even sleutelen met de saturatie en white-balance instellingen op je camera... de kleuren zijn een beetje raar Lachen

Succes met die arme pony. Hopelijk knapt ze gauw op..


MOHGirl

Berichten: 2173
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-04 17:21

ArwenLune: Mijn camera is gewoon de weg kwijt, niemand heeft aan het kleur balance gezeten. Lachen
Bedankt voor de leuke reacties, ik zal snel weer foto's maken.

Extensions voor paarden!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: henshem, xPearl en 23 bezoekers