Volgende week allemaal naar Lidl Duitsland!!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Bolke
Berichten: 249
Geregistreerd: 11-08-03
Woonplaats: Almelo

Volgende week allemaal naar Lidl Duitsland!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-04 15:49

Vandaag kwam mij het aanbiedingskrantje van Lidl Deutschland onder ogen. Misschien is het volgende wel interessant voor sommigen Haha! :

Damesrijbroeken: 29,98 euro
Bijpassende bodywarmers: weet ik niet meer, maar ook erg goedkoop
Rijhandschoenen: 6,99 euro
Halsters: ik dacht 6,99 euro
Halstertouwen: ik dacht 3,99 euro

Verder hebben ze ook nog fleece dekens en nog een aantal dingen, weet ik zo niet meer. Ik wil er wel naartoe, a.s. dinsdag meteen 's morgens erheen. Alleen nog even uitzoeken waar de dichtstbijzijnde Lidl zit. Ik dacht in Nordhorn of misschien wel in Uelsen.

Mensen uit omgeving Almelo die ook hun slag willen slaan en willen delen in de benzinekosten? Knipoog


Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 15:54

Zijn al topics over geweest. Ik ga niet, kans is heeeeel klein dat ik zo'n rijbroek pas...

Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei!

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 15:56

Ik zag rijlaarzen Scheve mond Dinsdag na het werk maar eens ff langswippen... Denk dat ze niet passen, maar ach, dan kom ik er goedkoop vanaf Knipoog

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.


Chica

Berichten: 12272
Geregistreerd: 04-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 16:15

EDIT, foutje van mod Chica Frusty
Uitglijer van de dag was hier hoor...
Verwees naar een gesloten topic die allang verwijderd was, ik ga mijn bril weer even opzoeken en dank de bokkers die wel zo oplettend waren om mij te waarschuwen
Goed, we gaan weer verder, nu even met het schaamrood op de wangen bij mij Bloos maar dat trekt wel weer bij voor de dag om is Knipoog
Excuus!!

In 1912: Dingen werden gebruikt. Mensen waren geliefd.
In 2012: Mensen worden gebruikt. Dingen zijn geliefd.
Some days you're the dog Some most days you're the hydrant


Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit
Dag lieve Niamh..HVJ

Bolke
Berichten: 249
Geregistreerd: 11-08-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-04 19:06

Misser schreef:
Zijn al topics over geweest. Ik ga niet, kans is heeeeel klein dat ik zo'n rijbroek pas...


Ik had nog gezocht, maar kon niks recents vinden hierover, dus..

Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 19:14

op commercieel is er een topic over volgens mij

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 19:42

Mooi, dinsdagochtend heb ik nog vrij! Haha!

Heb alleen geen geld, alles gaat momenteel in de verhuizing zitten. Jammer, anders had ik graag met je mee gewild de grens over! Lachen

Weet jij toevallig of Lidl in Duitsland vaker dit soort ruitersportacties heeft?

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 20:10

er was al een topic over. Meer info vind je op www.lidl.de
Een bruikbare postcode is 53521 of 52531 (een van beide)

Bayja

Berichten: 4268
Geregistreerd: 07-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 22:21

Weet iemand toevallig de openingstijden van de duitse Lidl. Kan het niet vinden op hun site.

^&+ 20 mei 2016

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 22:29

wat zullen dat voor rijbroeken zijn? zou er niet te veel van verwachten.. Verward

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

passie

Berichten: 2323
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 07:53

Wie gaat er heen?

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 08:33

Moi Lachen

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

passie

Berichten: 2323
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 09:17

wanneer is dat morgen?

Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 11:11

(in NL is een winkel en die verkoopt ook rijbroeken voor 30 euro...) Ooteman geloof ik Lachen

Der Ellmauer Dancing Queen

passie

Berichten: 2323
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 13:34

Amberto schreef:
(in NL is een winkel en die verkoopt ook rijbroeken voor 30 euro...) Ooteman geloof ik Lachen

Waar ligt die winkel?

Bolke
Berichten: 249
Geregistreerd: 11-08-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-04 15:45

marfiek schreef:
wat zullen dat voor rijbroeken zijn? zou er niet te veel van verwachten.. Verward


Ze zien er wel goed uit, met kunstlederen zitvlak. Waarom zouden ze niet goed zijn, ze zijn waarschijnlijk massaal ingekocht en dus kunnen ze goedkoop weg.

o0Steffie0o

Berichten: 4578
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 17:19

ik ga er zeker heen ik zorg dat ik er morgen om 9.00 sta haha (tis niet zo ver van mij, ik weet niet precies de openingstijden hier bij mij is ie al om 8.00 open maar dat heb ik er niet voor over Knipoog) die rijbroeken dat is mooi meegenomen wilde er net een gaan halen met zitvlak, die paardendekens zijn ook niet slecht en de jodhpurs. ik denk dat het zeker niet slechte broeken zullen zijn, ja het zijn geen pikeurtjes of wat dan ook, ook al heb je m voor derbij altijd handig toch

Kirsty

Berichten: 695
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: Wageningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 18:02

In Schuttorf is ook een Lidl, en dat is toch een stuk dichterbij dan Nordhorn.... En in Bad Bentheim zit er ook een.... Dus je hoeft niet helemaal naar Norhorn hoor!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 18:12

passie"]
[quote="Amberto schreef:
(in NL is een winkel en die verkoopt ook rijbroeken voor 30 euro...) Ooteman geloof ik Lachen

Waar ligt die winkel?
[/quote]

Hoogkarspel (kop van Noord-Holland)

Je suis Charlie.

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 19:19

Ik sta morgen dus ook om 9.00 uur bij de Lidl op de stoep.
Waarom zouden die spullen per definitie niets zijn? Ik heb op die manier ook al eens spullen bij de duitse Aldi gekocht (koffer, digitale camera, bodywarmer, thermotruitjes) en daar is dus echt niks op aan te merken.

o0Steffie0o

Berichten: 4578
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 19:47

nee idd op de spullen van de aldi/lidl of wat dan ook ik heb dr tot nutoe veel plezier van gehad, en als er dan paarden spullen verkocht worden is dat gewoon mooi meegenomen toch

nanka

Berichten: 3484
Geregistreerd: 18-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 20:13

De dichtsbijzijnde voor omgeving Enschede (Oldenzaal) is Gronau.
Een collega van mij woont in Gronau en die liet mij ook al het krantje zien van de week, maar ik ben bang dat de kwaliteit niet perfect is...
Ik ga dan ook maar niet.
Moet ook gewoon werken morgen....

De Lidl gaat volgens mij om 09:00 uur open (volgens mijn duitse collega Knipoog)

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 20:14

Ik bedacht me vandaag dat ik niet naar de Lidl kan gaan... Moet morgenochtend de kat afleveren bij de da, ben dan al te laat voor werk... En na het werk heb ik om 6 uur een afspraak in Roermond (3 kwartier rijden) en daarna moet ik door naar de da... Helaas.

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 09:00

Nou en dan nu mijn Lidl verslag.

Vanmorgen extra de wekker gezet en om 8.45 richting Lidl getuft. Ik heb ook al eens geprobeerd om tijdens zo'n aanbieding een koelkast te kopen, dus weet wel een beetje wat me te wachten staat.

Onderweg kwam ik langs Lidl 1. Daar stond het echt rijen dik met paardenmiepen voor de deur. Het leek er eerlijk gezegd meer op dat Robbie Williams kwam optreden....

Vol goede moed doorgetuft naar lidl 2 (die is groter en krijgen dus ook altijd een grotere voorraad), maar wat schetst mijn verbazing, daar staat helemaal niemand voor de deur. Autootje geparkeerd en naar binnen, waren ze al om 8.30 uur open gegaan. Resultaat: geen rijbroek meer te krijgen, en de rest alleen nog maar mini maten of juist loei grote maten. Scheve mond

Ik heb snel een paar handschoenen gepakt en nog een bodywarmer in maat M kunnen vinden en ben weer naar buiten gesprint, want Lidl 2 ging wel om 9.00 uur dus......

Vol gas terug, en toen ging het bijna mis. Ik wilde linksaf de parkeerplaats oprijden, gaf richting aan, stuur in en zie een auto op me afkomen. Die eikel wilde ook naar de lidl en had besloten om de auto's voor hem en achter mij maar even links voorbij te rijden, zodat hij er sneller was. Maar mikkie laat zich niet zo snel uit het veld slaan, dus nadat ik die man had gevraagd of hij misschien teveel paaseieren had gegeten heb ik de auto geparkeerd en naar binnen gehupst (9.10 uur). Resultaat, helemaal geen rijbroeken, jodhpurs of wat dan ook. Alleen nog een zielig restantje caps en zweetdekens. Kijk en dan ben ik dus wel lichtelijk pissed off. Sta je op tijd op en wat is het resultaat, twee winkels vol met geirriteerde mensen en een auto die op een haar na total loss is.

Maar dat maakt niet, ik heb van een andere (lichtelijk gefrustreerde nederlander) een adresje gekregen waar ze goedkoop paardenzooi verkopen, dus op naar de volgende koopjes.... Schijnheilig

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 09:10

Nou dan wens ik mijn duitse collega heel veel succes vandaag. Ik heb hem erop uit gestuurd en hij beloofde mij dat hij vroeg in de ochtend naar de lidl zou gaan. Ik heb dit overigens al eens eerder gehad met een aanbieding van de Lidl. Mijn schoonmoeder heeft daar toen voor de deur gelegen voor een babyschelp (fiets aanhanger) en bij opening bleek er geen een te zijn. Belachelijk gewoon!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DotBot, GrapeshotBot, zivazoef en 26 bezoekers