hebben jullie dat wel eens???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

hebben jullie dat wel eens???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-04 20:21

Dat je op wedstrijd bent, en je proef gaat voor je gevoel bijna pérfect. Je kan bijna niets doen dan genieten, met een smile op je paard zitten en je de neiging hebt om keihard te gaan zingen en je paard toe jubelen... Dat je met tranen in je ogen kan zitten, omdat dít hét paard is, dat hét allemaal voor je doet, super gewoon Lovers

Dit gevoel, dat Mirk en ik samen één waren, zoals ze in de dressuursport wel eens zeggen, had ik vandaag. Okay, er zaten wel fouten in, en het was geen officiele wedstrijd, maar het werd wel gejureerd door een officieel jurylid. We gingen een L2 proef gereden, om te kijken of we er wel aan toe waren. Mirk deed uiterst zijn best, oortjes op stokjes en showde een eind weg Lachen En ik? Kon alleen maar genieten Pling

Aan het einde van de proef ging de jury commentaar geven, we hebben nog een beetje de neiging tijdens het wijken dat de achterhand voor de voorhand gaat, en daar werken we hard aan. De jury vertelde dat ze Mirk een ontzettend leuk paard vond en dat we ietsje meer naar de rust moesten werken...

Uiteindelijk waren we in de L2 1e met 169 punten, de nummer 2 (een Z paard wel te verstaan Haha!) had 154 punten... YABEDABEDOOOOOOO, voor mijn Mirkje... weer een oranje lint Party!!


Overigens, was ik ook nog eerste met voltige Haha!..

:){


Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 20:32

OK dan! Wauw, echt leuk voor jullie dat het zo goed ging!

14-11-'14 Sven ♥
02-06-'17 Quin ♥

www.meesteraap.nl -> Dé webwinkel met musthaves voor schoolgaande kids!

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 08:58

Jammergenoeg hek dat nog nooit gehad, maar echt super gedaan zeg!Met ruime winst nr.2 verslaan haha!

Start je ook officieel?

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 09:41

Nog nooit echt zo extreem gehad als jou. één keertje had ik wel echt een goed gevoel over mijn proeven. Jammer dat dit niet officeel was, had je mooi 2 winstpunten Die nummer 2: Het paard kan het zeker wel, maar de ruiter niet Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 09:52

Heerlijk is dat he!! Dat gevoel van de bijna perfecte proef heb ik nog niet zo vaak gehad. Maar het lukt me nu wel om in de oefeningen wat spanning af te laten vloeien en wat te corrigeren in de nageeflijkheid bijv. Dat maakt me ook wel aan het jubelen

Van harte gefeliciteerd met jullie score echt geweldig!!! Hoog tijd dat jullie L2 gaan starten.

Fitzroy

Berichten: 25090
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 10:24

Ik heb het gevoel van de perfecte proef pas 1 x gehad en dat was een lange tijd geleden in de L. Het ging zo super dat het me verbaasd zou hebben als ik niet gewonnen zou hebben. Echt ieder onderdeel lukte, het was een helemaal aan elkaar gereden proef.
En gelukkig voor mijn zelfvertrouwen was ik idd 1e met 172 pnt *LOL*

Daarna is me dat nooit meer gelukt. Wel had ik een pas een keer het idee dat ik er aan kon blijven rijden en dat is bij mij al heel wat Knipoog

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 16:28

ik heb ook wel eens een super goeie proef gehad, ik was echt super tevreden, het resultaat: 185 (wel in de B hoor) Haha!

Mijn lieve Rikje heeft een nieuw baasje...


Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 16:50

Dat heb je wel heel netjes gedaan hoor.

Ik heb niet het gevoel gehad dat het helemaal perfect ging, maar ik ben al wel vaak heel tevreden geweest met de proef die we neergezet hebben.

LadyLuna

Berichten: 3681
Geregistreerd: 09-02-04
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 10:32

liza van loon schreef:
Die nummer 2: Het paard kan het zeker wel, maar de ruiter niet Knipoog


Hey dat zie ik bijna elke dag hier op de manege Tong uitsteken:D

Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-04 12:42

Heeey super Kim Party!! ! Wat heerlijk dat het zo goed ging OK dan! ! Eerste met voltige en ook met Super-Mirk dat Z paard eruit gereden. En dat positieve jury commentaar ook, het begint er toch sterk op te te lijken dat die L2 wel gaat lukken. Gefeliciteerd!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: FCSA, Freyr, Nina1999 en 65 bezoekers